Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработване и доставка на печатни информационни и аудиовизуални материали, обемно лого и брандиране на врати и прозорци за нуждите на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 92111260

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с производство на информационни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Печатни информационни материали – 30 000 бр.; 2.Филми – 3 бр.; 3.Аудиовизуални материали под формата на дискове (CD): 5 000 бр. 4.Обемно лого – 1 бр.; 5.Брандиране на врати и прозорци – 4,72 кв.м. Стойност на поръчката по видове дейности: 1.Печатни информационни материали (брошури) – до 24 000,00 лв. (двадесет и четири хиляди лв.) с ДДС; 2.Филми – до 3 600,00 лв. (три хиляди и шестстотин лв.) с ДДС; 3.Аудиовизуални материали под формата на дискове (CD) – до 14 000,00 лв. (четиринадесет хиляди лв.) с ДДС. 4.Обемно лого – до 780,00 лв. (седемстотин и осемдесет лв.) с ДДС; 5.Брандиране на врати и прозорци – до 259,60 лв. (двеста петдесет и девет лв. и 0,60) с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42640 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на София-град.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: 1.Минимални изисквания за финансово състояние: - Да има реализиран приход от договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за предходните 3 финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер на не по-малко от 15 000 лв. 2.Минимални изисквания за технически възможности: - Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора, сходни с предмета на обществената поръчка през последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.). Към списъка с договори да бъдат приложени препоръки за добро изпълнение на услугите. - Участникът в процедурата трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 1 ръководител екип и 1 (един) експерт, притежаващ квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката б) предложеният експерт да има висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър”, владеене на Adobe Illustrator, InDesign, Photoshop, ImageReady или други продукти за графична обработка, познаване на процеса на проект – предпечат – печат, минимум 1 години опит в дейности сходни с предмета на поръчката; в) ръководителят на екипа трябва да има висше образование „магистър” по една от следните специалности: икономика, стопанско управление, бизнес администрация, с минимум 3 години опит в дейности сходни с предмета на поръчката. - Да разполагат със собствен офис и печатарско оборудване. Изисквания към изпълнението на поръчката: Настоящата обществена поръчка следва да бъде изпълнена в съответствие с изискванията посочени в заданието за изработване на печатни информационни и аудиовизуални материали, обемно лого и брандиране на врати и прозорци, неразделна част от настоящата публична покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/08/2012 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Оферта за участие (Образец №1); 1.2.Административни данни (Образец №2); 1.3.Ценово предложение (Образец №3); 1.4.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №4-1). 1.5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №4-2). 1.6.ж минималните изисквания за финансово състояние - декларация за реализираните приходи от договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за предходните 3 финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); 1.7.Доказателства за съответствие с за технически възможности: в т.ч. 1.7.1.Списък с изпълнени договори сходни с предмета на обществената поръчка през последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) с посочен предмет на договора, стойност, дата и възложител, придружени с препоръки за добро изпълнение. 1.7.2.Списък на служителите отговарящи за изпълнението на поръчката. 1.7.3.Представят се автобиографии, както и документи удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита - само за предложените от участника ръководител и експерт. 1.7.4.Документ за наличие на офис/договор за наем, документ за собственост и др./. 1.7.5.Списък с наличното оборудване, с което разполага участникът. 2.Oбразци №1, №2, №3, №4-1, №4-2, както и заданитео за настоящата обществена поръчка са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 3.Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4.Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 5.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 6.Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 7.При подписване на договора, спечелилият участник задължително представя документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора без ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/08/2012