ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на изпълнител за организиране и провеждане на семинари по Закона за обществените поръчки, Закона за държавния служител и и подзаконните нормативни актове към него на служителите от АПИ.
Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждането на два броя тридневни изнесени обучения за нуждите на служители на Агенция „Пътна инфраструктура”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55000000, 60100000
Описание:
Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Пътни транспортни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
1.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.1.1. Общият оборот за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) да бъде не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС.
1.1.2.Специализиран оборот през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) не по малко от 50 000 лв. като под специализиран оборот следва да се разбира оборот от дейности по организиране на обучения в областта Закона за обществените поръчки или на други теми свързани с публичното право.
2. Технически възможности и квалификация.
2.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация:
2.1.1. общо за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) участникът да е изпълнил или организирал сам минимум 3 обучения, като минимум едно от тях да е по Закона за обществените поръчки и минимум едно от тях да е с минимум 50 участника. Когато участникът е изпълнил по договор обученията, същите следва да са съпроводени с референции за добро изпълнение, а когато обученията са организирани от участника като предмет на неговата дейност да са съпроводени с референции на участници в обученията;
2.1.2.Да може да осигури лектори от Сметна палата, Агенция по обществените поръчки, Комисия за защита на конкуренцията и Министерство на финансите;
2.1.3.Да може да осигури за поне 40 служители на агенцията транспорт, нощувки, храна и персонални консултации с всеки от служителите, присъстващи на семинара;
2.1.4.Да може да осигури провеждането на 2(два) семинара до края на 2012 г. съгласно Техническата спецификация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира.
Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им.
Срокът за изпълнение договора - до 31.12.2012г.
Методика за оценяване съобразно Приложение "Б".
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител.
2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.
3. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП, ако са приложими.
4. Оферта, съгласно Приложение № 4.
5. Техническа оферта – Приложение № 5
6. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6.
7. Декларация,че учасникът е запознат с договора(Приложение-10) - Приложение № 11;
8. Списък на основни договори сходни с поръчката, през последните три години (2009, 2010, 2011) - Приложение № 7;
9. Банкова гаранция за участие по образец съгласно Приложение № 8 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
10. Техническа спецификация по предмета на поръчката - Приложение "А"
11. Оборот за последните три години (2009г/2010г/2011г.) и доказателства за изпълнение дагавори свързани с обществената поръчка- Приложение № 9
12. Участникът може да добави друга допълнителна информация, включително свидетелства, дипломи, сертификати, брошури, които да удостоверяват, че участникът отговаря на условията на възложителя.
13. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел IV.
Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
•документи по чл. 48 от ЗОП;
•оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, Гаранцията се представя в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: