ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Предоставяне на консултанска помощ за подготовка на проектно предложение „Изграждане на ВиК мрежи на агломерации Чепинци и Световрачене, събирателен колектор за три помпени станции за препомпване на отпадъчните води и тласкател от помпена станция „Световрачене” до ПСОВ „Кубратово”, район „Нови Искър”, СО"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79400000
Описание:
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1.Разработване на формуляр за кандидатстване – „Приложение А” към Поканата за кандидатстване публикувана на интернет страницата на Министерството на околната среда и водите и всички необходими съпровождащи документи и приложения към поканата, съгласно списъка към нея;
2.Изготвяне на Финансов анализ с анализ на чувствителността/анализ „разходи ползи” (АРП) – общ за целия проект (тъй като в настоящия случай, проектното предложение обхваща повече от една агломерация, а именно Световрачене и Чепинци с Бенефициент – Столична община). Той трябва да е съобразен с насоките на ЕК за изготвяне на анализ „разходи-ползи” (Ръководство на ЕК за анализ на инвестиционни проекти по „разходи-ползи” 2008 г. (www.eufunds.bg), както и Указания на ЕК към методиката за изготвяне на анализ „разходи-ползи”, Работен документ 4, 2007 г. и Националната методология за изготвяне на анализ разходи-ползи (http://ope.moew.government.bg/bg/references).
3.Консултиране на експертите от Администрацията на Столична община по въпроси относно подготовката на документацията и участие при окомплектоването и оформянето на пакета документи за кандидатстване.
Всички разработки следва да се представят на хартиен и електронен носител, като бюджетът на проекта и изчислителният модел към АРП се представят задължително във формат Excel или друг работен формат, позволяващ да се проследи логиката на направените изчисления;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
• Да има реализиран приход от договори за извършване на подобни услуги за последните 3 календарни години не по-малко от 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева).
2. Опит в изготвянето на формуляри и съпътстващи документи и опит в изготвянето на финансови анализи - минимум 2 изпълнени договора (един за разработване на формуляр за кандидатстване и 1 за разработване на финансов анализ с анализ на чувствителността/ анализ разходи-ползи) през последните 3 години (2009, 2010 и 2011).
3.Участникът трябва да разполага с екип от експерти и друг технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
3.1.Ръководител екип – Експерт АРП (Финансист):
• висше образование: минимална образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на икономическите науки;
• професионален опит: минимум 5-годишен професионален опит по специалността – в областта на икономиката.
3.2.Юрист:
• висше образование: минимална образователна степен „магистър” по право и придобита правоспособност;
• професионален опит: минимум 5 години по специалността
3.3. ВиК инженер:
• висше образование: минимална образователно-квалификационна степен магистър инженер със специалност Водоснабдяване и канализация;
• професионален опит: минимум 5 години по специалността
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценяването се извършва по критерия „икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за определяне на комплексната оценка:
1.оценка по финансов показател „предложена цена”- до 60 т. Оценките на участници се определят по формулата:
ОПЦ = ОПЦминимална / ОПЦучастник * 60, където
ОПЦ – Оценка по показател „Предложена цена”
ОПЦминимална – Най-ниската предложена цена
ОПЦучастник– Цената предложена от съответния участник
2.оценка по показател „срок за изпълнение” - до 40 т. Оценките на участници се определят по формулата:
ОСИ = ОСИминимален / ОСИучастник * 40, където
ОСИ – Окончателната оценка по показател „Срок на изпълнение“;
ОСИминимален – Най-краткият предложен срок
ОСИучастник – Срокът, предложен от съответния участник
Комплексната оценка (КО) на офертата на всеки участник се определя като сума от оценки по отделните показатели
Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки.
Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Списък на документите в офертата
2. Администратични сведения - Образец №1
3. Отчет за приходите и разходите за последните три години, както и декларация за реализирания оборот от услуги сходни на предмета на настоящата поръчка /информацията се посочва по години/
4. Списък на основните договори (вкл. стойностите, датите и възложителите/получателите) - с приложени референции към договорите, с които участниицте доказват съответствие с изискването на Възложителя за опит
5.Списък на експертите, с приложени за всеки един:
• Автобиография;
• Един или повече от следните документи - копия от дипломи, удостоверения за правоспособност или други – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност;
• Един или повече от следните документи – копия от договори, референции от работодатели, референции от възложители, трудови, служебни, осигурителни книжки и други подходящи – за доказване на професионален опит
6.Ценово предложение
7. Срок за изпълнение /не повече от 7 календарни дни/
ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ.
Oбразците са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения")
Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис.
При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5 и документ за гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
Прогнозната стойност е без включен ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: