Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Предоставяне на консултанска помощ за подготовка на проектно предложение „Изграждане на ВиК мрежи на агломерации Чепинци и Световрачене, събирателен колектор за три помпени станции за препомпване на отпадъчните води и тласкател от помпена станция „Световрачене” до ПСОВ „Кубратово”, район „Нови Искър”, СО"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Разработване на формуляр за кандидатстване – „Приложение А” към Поканата за кандидатстване публикувана на интернет страницата на Министерството на околната среда и водите и всички необходими съпровождащи документи и приложения към поканата, съгласно списъка към нея; 2.Изготвяне на Финансов анализ с анализ на чувствителността/анализ „разходи ползи” (АРП) – общ за целия проект (тъй като в настоящия случай, проектното предложение обхваща повече от една агломерация, а именно Световрачене и Чепинци с Бенефициент – Столична община). Той трябва да е съобразен с насоките на ЕК за изготвяне на анализ „разходи-ползи” (Ръководство на ЕК за анализ на инвестиционни проекти по „разходи-ползи” 2008 г. (www.eufunds.bg), както и Указания на ЕК към методиката за изготвяне на анализ „разходи-ползи”, Работен документ 4, 2007 г. и Националната методология за изготвяне на анализ разходи-ползи (http://ope.moew.government.bg/bg/references). 3.Консултиране на експертите от Администрацията на Столична община по въпроси относно подготовката на документацията и участие при окомплектоването и оформянето на пакета документи за кандидатстване. Всички разработки следва да се представят на хартиен и електронен носител, като бюджетът на проекта и изчислителният модел към АРП се представят задължително във формат Excel или друг работен формат, позволяващ да се проследи логиката на направените изчисления;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: • Да има реализиран приход от договори за извършване на подобни услуги за последните 3 календарни години не по-малко от 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева). 2. Опит в изготвянето на формуляри и съпътстващи документи и опит в изготвянето на финансови анализи - минимум 2 изпълнени договора (един за разработване на формуляр за кандидатстване и 1 за разработване на финансов анализ с анализ на чувствителността/ анализ разходи-ползи) през последните 3 години (2009, 2010 и 2011). 3.Участникът трябва да разполага с екип от експерти и друг технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва: 3.1.Ръководител екип – Експерт АРП (Финансист): • висше образование: минимална образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на икономическите науки; • професионален опит: минимум 5-годишен професионален опит по специалността – в областта на икономиката. 3.2.Юрист: • висше образование: минимална образователна степен „магистър” по право и придобита правоспособност; • професионален опит: минимум 5 години по специалността 3.3. ВиК инженер: • висше образование: минимална образователно-квалификационна степен магистър инженер със специалност Водоснабдяване и канализация; • професионален опит: минимум 5 години по специалността

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването се извършва по критерия „икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за определяне на комплексната оценка: 1.оценка по финансов показател „предложена цена”- до 60 т. Оценките на участници се определят по формулата: ОПЦ = ОПЦминимална / ОПЦучастник * 60, където ОПЦ – Оценка по показател „Предложена цена” ОПЦминимална – Най-ниската предложена цена ОПЦучастник– Цената предложена от съответния участник 2.оценка по показател „срок за изпълнение” - до 40 т. Оценките на участници се определят по формулата: ОСИ = ОСИминимален / ОСИучастник * 40, където ОСИ – Окончателната оценка по показател „Срок на изпълнение“; ОСИминимален – Най-краткият предложен срок ОСИучастник – Срокът, предложен от съответния участник Комплексната оценка (КО) на офертата на всеки участник се определя като сума от оценки по отделните показатели Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/08/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите в офертата 2. Администратични сведения - Образец №1 3. Отчет за приходите и разходите за последните три години, както и декларация за реализирания оборот от услуги сходни на предмета на настоящата поръчка /информацията се посочва по години/ 4. Списък на основните договори (вкл. стойностите, датите и възложителите/получателите) - с приложени референции към договорите, с които участниицте доказват съответствие с изискването на Възложителя за опит 5.Списък на експертите, с приложени за всеки един: • Автобиография; • Един или повече от следните документи - копия от дипломи, удостоверения за правоспособност или други – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; • Един или повече от следните документи – копия от договори, референции от работодатели, референции от възложители, трудови, служебни, осигурителни книжки и други подходящи – за доказване на професионален опит 6.Ценово предложение 7. Срок за изпълнение /не повече от 7 календарни дни/ ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразците са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5 и документ за гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната стойност е без включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/08/2012