Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Бианка Георгиева; Златозар Златев, България 1111, София, Тел.: 029486 199; 029486 133, E-mail: bianka.trifonova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на обществената поръчка е „Разработване на ръководство за постановяване на откази за вписване в търговския регистър” . Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез развитие на информационната система на Търговския регистър към Агенция по вписванията”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Целта на този проект е да се извърши анализ на действащата законодателна уредба, регламентираща режима на търговската регистрация в Р България, включваща както общите нормативни актове: Търговски закон, Закон за търговския регистър, Наредба № 1/14.02.2007 г. за водене, съхраняване и достъп до Търговския регистър, така и разпоредби от специални закони, съдържащи разпоредби относно регистрацията и статута на определени видове търговци: Закон за публичното предлагане на ценни книжа, Закон за кредитните институции, Закон за пазарите на финансови инструменти, Закон за дружествата със специална инвестиционна цел, Кодекса за застраховането, Закон за лечебните заведения, Закон за кооперациите, Закон за особените залози и други. Основна част от дейността включва извършването на преглед и анализ на извършваните в търговския регистър вписвания и постановените откази. Преглед и анализ следва да бъде извършен и на постановените съдебни актове в двуинстанционното производство по обжалване на откази по чл. 25 от Закона за търговския регистър, както и на относимите решения на ВКС, свързани с дейността на търговския регистър. Необходимо е да бъде извършено описание на етапите на проверката по подаваните в търговския регистър заявления, съобразно изискванията на разпоредбата на чл. 21 от Закона за търговския регистър, както и обективирането й в структурата на постановяваните откази, в случаите на установени недостатъци. Необходимо е да бъде извършен анализ на приложното поле на разпоредбата на чл. 22, ал. 5 от Закона за търговския регистър, с оглед изготвяне на конкретни препоръки за прилагането й. Следва да бъдат установени и типизирани най – честите пропуски, които се допускат от заявителите в търговския регистър. Прогнозна стойност 50 000 без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София, ул. Елисавета Багряна 20

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците в процедурата трябва да имат опит в изготвянето на правен анализ на действащото законодателство, в това число: - Участникът да е изпълнил поне 3 (три) договора за обществени поръчки, които да включват и правен анализ, независимо от това дали предметът на договора е изготвяне само на правен анализ или изготвяне на правен анализ като част от възложената с договора дейност. - Участникът да представи поне 3 (три) препоръки от възложители, по изпълнени от последния договори, които да включват и правен анализ, независимо от това дали предметът на договора е изготвяне само на правен анализ или изготвяне на правен анализ като част от възложената с договора дейност. Всеки участник трябва да разполага с екип, който да се състои от: - поне двама експерти – юристи, всеки от който да има минимум 5 (пет) години юридически стаж; - експерт – специалист в областта на информационните технологии; - и ръководител на екипа, който следва да има минимум 8 (осем) години юридически стаж. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, с които има сключени трудови договори или граждански договори осигуряващи участие на тези експерти в изпълнение на обществената поръчка. Експертите трябва да притежават необходимата професионална квалификация, за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка. Професионалната квалификация на експертите се доказва с диплома, сертификат, удостоверение или друг документ, удостоверяващ необходимата квалификация за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, трудовият или гражданския договор може да бъде сключен с член на обединението. Гражданските договори трябва да са съобразени с обекта на поръчката. В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за участие в проекти и разработки на анализи сходни с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло или за неговите членове.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената за всяка оферта комплексна оценка КО , като сума от индивидуалните оценки по съответните показатели. Показателите с тяхната относителна тежест за определяне на комплексната оценка за всяка оферта са: Техническа оценка TО: 70%; - Цена ФО: 30% Техническа оценка „ТО"- представлява оценка на техническата оферта на участника за изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническото задание, методите и подходите за постигане на заложените показатели, изпълнение на заложените цели.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/08/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документите свързани с поръчката са публикувани на профила на купувача на Възложителя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/08/2012