Версия за печат

BG-Берковица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Берковица, Община Берковица, гр. Берковица п.к. 5350, За: Златина Петрова - координатор проект, България 5350, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: petrova.z@berkovitsa.com, Факс: 0953 88420

Място/места за контакт: Община Берковица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.com.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Проектът е насочен към обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност за подобряване на икономическото, социалното и екологично развитие на община Берковица. Предвижда се извършване на ремонтни работи в следните обекти: 1.ІІІ ОУ „Иван Вазов” – предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система. 2.ЦДГ „Пролетна дъга” - предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация 3.ЦДГ „Малина” - предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Задачите на избраният Изпълнител включват следните консултантски услуги по чл.166, ал.1 от ЗУТ, а именно: •упражняване на строителен надзор върху изпълнение¬то на СМР и съответствието на извършващото се стро¬ителство с нормативните изисквания, строителните правила и нормативи, техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания, предвидени в договорите за строителство; • координиране на строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; •наблюдаване за спазването на изискванията за здравос¬ловните и безопасни условия на труд; •съставяне на актовете и протоколите, предвидени в На¬редба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •осигуряване на условия за безопасност на труда в съответствие със Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба №.2 от 22.03.2004т. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и другите нормативни актове, уреждащи тази материя; •осъществяване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; •контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти. При получаване на материалите на съответния обект се изготвя и подписва Протокол на материалите, доставени на обекта на съответната дата, придружен със сертификати, декларации за съответствие, протоколи от изпитване и други документи, доказващи качеството на материалите. •осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; •осигуряване присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обектите при изпълнението на строително - монтажните работи; •подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените СМР; •подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Оперативна Програма Регионално Развитие, вкл. акта за предаване на строежа от строителя на инвеститора; •даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и вземане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; •подписване съвместно със строителя на изготвената екзекутивна документация и представянето й на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ (представяне на екзекутивната документация в необходимия обем за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж, и в Агенцията по геодезия, картография и кадастър); •участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал.1 и 2 и условията на сключения договор; •съхраняване и предоставяне при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; •съдействие на Възложителя, след завършването на строително-монтажните работи, да регистрира пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър, съгласно изискванията на ЗУТ; •изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба№5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. •Предаване на цялата строителна документация и строителните книжа на Възложителя. Цялата документация следва да бъде подредена в класьори с твърди корици с ширина 7 см. – по два оригинални екземпляра за Възложителя и 1 екземпляр за строителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Берковица

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в непрозрачен плик, съдържащ информация за •Име и адрес на Възложителя •Име и адрес на Кандидата Точното име на поръчката - ОФЕРТА за поръчка с предмет: Избор на Изпълнител за извършване на строителен надзор при изпълнение на строително – ремонтните работи по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в община Берковица чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”, във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.1-03/2010/069 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.” •Външният плик съдържа административни документи (представени в плик 1) и ценова оферта (представена в плик 2). Пликове 1 и 2 се представят надлежно надписани и запечатани. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка /респ.куриерска служба/. Място за подаване на офертите: гр.Берковица, пл. “Йордан Радичков ” №4, Деловодство на Община Берковица. Съдържание на Плик №1 1.Оферта – Образец 1; 2.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ, както и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3.Административни сведения за участника – Образец 2; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП – Образец 3; 5. Декларация по чл. чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП-Образец 4; 6. Декларация по чл.47, ал. 5, ЗОП – Образец 5; 7. Справка-декларация с информация от оборота за изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (извършване на строителен надзор) за последните три години (2009, 2010, 2011) – Образец 6; 8. Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнените проекти през последните три години, където участника е упражнявал строителен надзор – Образец 7; 9. Минимум 2 референции, от които да е видно предмета на договора (включен в справката-декларация), обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение и/или документи (приемо-предавателни протоколи към договора, платежни документи), доказващи изпълнението на договора; 10. Справка-декларация за членовете на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката – минимум 2 правоспособни инженери, имащи право да осъществяват строителен надзор – Образец 8; 11.Професионални автобиографии - с приложени копия от дипломи, копия от договори, копия от трудови книжки, референции от работодатели/възложители и всякакви други подходящи документи, доказващи образованието, квалификацията и професионалния опит на членовете на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката; 12.Декларации за ангажираност на посочените експерти – Образец 9; 13. Копие от лиценза за упражняване на строителен надзор; 14. Копие от валидна към датата на подаване на офертата професионална застраховка; 15.Проект на договор, парафиран на всяка страница, без да се попълва – Образец 11; Съдържание на Плик №2 Плик 2 трябва да съдържа единствено ценова оферта, изготвена съгласно образец 10. Срок за подаване на офертите – съгласно срока, посочен в Публичната покана. Изискуеми документи и информация: Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. За доказване на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП участникът и съответните лица подават декларации по образец от документацията. Комисията, назначена от Възложителя за разглеждане, оценка и класиране на офертите, отваря офертите по реда на тяхното постъп¬ване и проверява за наличието на 2 отделни запечатани плика, след което най-малко двама от нейните членове подписват плик №2. Комисията предлага на Възложителя да отстрани от процедурата всеки Участник: - който не е представил някой от изисканите документи ; - за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря предварително обявените минимални условия

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/08/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания за икономически и финансови възможности на Кандидатите 1. Участниците трябва да имат реализиран оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (извършване на строителен надзор) за всяка една от последните три години (2009, 2010 и 2011), в размер не по-малък от стойността на настоящата обществена поръчка, без ДДС. При участието на обединение изискването се прилага за обединението като цяло. Минимални изисквания за Технически възможности на Кандидатите 1.Кандидатите трябва да се приключили минимум 2 проекта за упражняване на строителен надзор през последните три години (2009, 2010 и 2011), които се доказват с референции, от които да е видно предмета на договора (включен в справката-декларация), обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение и/или документи (приемо-предавателни протоколи към договора, платежни документи), доказващи успешното изпълнението на договора. 2.Да представят екип, отговорен за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум 2 правоспособни инженери, имащи право да осъществяват строителен надзор, които са длъжни да представят декларация за ангажираност по проекта; 3.Да притежава лиценз за упражняване на строителен надзор за съответните видове работи, както и валидна към датата на подаване на офертата професионална застраховка. Комисията съставя протокол за разглеждането, оценяването и класирането на офертите, който съдържа: състав на комисията; списък на участниците, както и тези, предложени за отстраняване от процедурата, и мотивите за отстраняването им; класирането на участниците, чиито оферти са допусна¬ти до разглеждане и оценяване; дата на съставяне на протокола; в случай, че има такива - особени мнения със съответ¬ните мотиви на членовете на комисията. Протоколът на комисията се подписва от всички члено¬ве и се предава на Възложителя заедно с цялата документация. Комисията приключва своята работа с предаване на протокола на Възложителя. 9.Определяне на Изпълнител на обществената поръчка и сключване на договора След приключване работата на коми¬сията Възложителят издава мотивирано решение, с което обявява класирането на участниците и Участника, определен за Изпълнител. Възложителят сключва договор за възлагане на общест¬вената поръчка с Участника, класиран от комисията на първо място и определен за Изпълнител след като Участникът: •представи документи от съответните компетентни ор¬гани за, удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП; •представи определената гаранция за изпълнение на до¬говора; Договорът за обществена поръчка включва задължително всички предложения от офертата на Участника, въз основа на които е определен за Изпълнител. Срок за изпълнение: не по- малко от 10 месеца, считано от началната дата на договора за строителство, сключен за първия от обектите, посочени в чл.1, а именно - ІІІ ОУ „Иван Вазов” , ЦДГ „Пролетна дъга” и ЦДГ „Малина

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/07/2012