Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" №1, За: инж. Васил Маргин, България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ИЗГОТВЯНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ НА ФАЗА ИДЕЕН ПРОЕКТ ЗА ОБЕКТ: ПОДОБРЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА ПИТЕЙНИ И ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В ГР. САПАРЕВА БАНЯ - ВОДОПРОВОД И КАНАЛИЗАЦИЯ. Идейният проект ще се използва за кандидатстване на Община Сапарева баня по ОП „Околна среда“, по приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/11/1.12/02/25 “Подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни води в агломерации между 2 000 и 10 000 е.ж.”. Идейният проект трябва да се изготви на базата на определените с прединвестиционните проучвания инвестиционни намерения за канализационната и водопроводната система в гр. Сапарева баня и направените от Управляващия орган на ОП „Околна среда“ констатации и препоръки. Идейният проект да се изготви по Наредба 4 от 21 май 2005 год. на закона за устройство на територията за инвестиционно намерение и изискванията към подготовката на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на ОПОС за селищна агломерация между 2 000 и 10 000 е.ж. Проектът да обхване нова канализационна мрежа, нова водопроводна мрежа на квартали: кв.105-111, кв.122-124, кв.113-121 гр. Сапарева баня.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71322000, 71322200

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изготвяне на идеен проект за водоснабдителната и канализационнната мрежа на гр. Сапарева баня и съоръженията към тях. Идейният проект за канализационната мрежа и съоръженията към нея включва: част „Технологична“, със следните съставни елементи: Обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения и съответствието им с изискванията на чл. 169 ЗУТ за безопасна, сигурна, здравословна и достъпна за всички среда. В технологичните решения трябва да бъдат разгледани варианти, като е препоръчително да бъдат разгледани варианти с разделна и смесена канализационни системи и да бъде включена информация за броя и дължината на СКО, предвидени за рехабилитация или изграждане; Хидравлични изчисления на цялата канализационна мрежа (съществуваща, реконструирана и нова); Хидравлични изчисления на съоръженията по канализационната мрежа; Спецификация на тръбите по материал, размери (диаметри) и дълбочина на полагане; Количествено - стойностни сметки по окрупнени показатели и Обобщени стойностни сметки по варианти, с отразена етапност на строителството; Технико икономическо сравнение на вариантите и предложение за избор на вариант за следващата фаза; Етапност на строителството;Заключение с предложение за дейности за изпълнение в периода до 2014год.; Чертежи: Обща ситуация в М 1:5000 с границите на агломерацията, разположени на главните канализационни колектори и ПСОВ; Ситуация в М 1:2000(1000) – план с площите и събиране на площите по профили и колектори; Ситуация в М 1:2000(1000) – план с оразмерителни данни по профили и колектори; Ситуация в подходящ мащаб с обозначени етапите на изпълнение; Ситуация в подходящ мащаб с дейностите за изпълнение за периода до 2014год.; Надлъжни профили на главните колектори, довеждащия до ПСОВ колектор и важни второстепенни профили в М 1:200 (100) за височините и 1:2000(1000) за дължините;Напречни профили на улиците в характерни точки, с нанесена подземна инфраструктура; Хоризонтален и вертикален разрез на съоръженията в М :100. Обхватът и съдържанието на инвестиционния проект за канализационната мрежа трябва да бъде разработен в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. към Закона за устройство на териториите (ЗУТ) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.). С настоящето Задание се изисква разработване на фаза Идеен проект, като бъдат представени най-малко две алтернативни технологични решения на канализационната мрежа по всички части и технико-икономическа обосновка за избор на предлагания вариант. Идейният проект за водоснабдителната мрежа и съоръженията към нея включва: Обяснителна записка, поясняваща предлаганите проектни решения и съответствието им с изискванията на чл. 169 ЗУТ за безопасна, сигурна, здравословна и достъпна за всички среда. В технологичните решения трябва да бъдат разгледани варианти, информация за СВО, предвидени за рехабилитация или изграждане; Зониране на мрежата и определяне на обема на резервоарите; Хидравлични изчисления на цялата водоснабдителна мрежа(съществуваща, реконструирана и нова); Хидравлични изчисления на съоръженията по мрежата; Спецификация на тръбите по материал, размери (диаметри) и дълбочина на полагане; Количествено стойностни сметки по окрупнени показатели; Технико икономическо сравнение на вариантите и предложение за избор на вариант за следващата фаза; Етапност на строителството; Заключение с предложение за дейности за изпълнение в периода до 2014год.; Чертежи: Обща ситуация в М 1:5000 с границите на агломерацията, разположени на водоизточниците, водоемите, зоните и главните водоснабдителни клонове; Ситуация в М 1:2000 (1000) – план с оразмерителни данни; Ситуация в подходящ мащаб с обозначени етапите на изпълнение; Ситуация в подходящ мащаб с дейностите за изпълнение за периода до 2014 год.; Надлъжни профили на главните клонове; Напречни профили на улиците в характерни точки, с нанесена подземна инфраструктура; Хоризонтален и вертикален разрез на съоръженията в М :100.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България, Община Сапарева баня, както и офисите на изпълнителя

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението – Административни и юридически сведения - образец №1 и Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или Удостоверение за актуално състояние; 2. Техническа оферта и срок на нейната валидност – Образец № 2; 3. Ценова оферта - Образец №3, поставена в отделен, запечатан непрозрачен плик, който от своя страна се поставя в общия плик за представяне на офертата; 4. Справка – Образец № 4 за нетните приходи и нетните приходи от проектантски услуги за предходните 3 години за предходните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.) и отчет за приходите и разходите и Баланс за предходните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.) и/или декларация, че същите са публикувани в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от проектантски услуги за последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), не по-малко от 130 000 (сто и тридесет хиляди) лева без ДДС. 5. Списък - Образец № 5 с изпълнени от Участника договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (изготвяне на инвестиционни проекти за ВиК) за последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.), приключили към датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение с посочена начална и крайна дата, възложител и данни за контакт с възложителя, стойност и източник на финансиране и/или договор и приемно-предавателен протокол - Участникът трябва да е изпълнил за предходните 3 (три) години (2009г., 2010 г. и 2011 г.) договори със сходен предмет (изготвяне на инвестиционни проекти за ВиК) на стойност поне 97 500 (деветдесет и седем хиляди и петстотин) лева без ДДС. 6. Автобиографии на ключовите експерти, предложени от участника - Образец №6; Участникът трябва да предложи минимум: 1 ключов експерт „Водещ специалист ВиК“, магистър, специалност „ВиК инженер“, с пълна проектантска правоспособност, с 10 години опит в изготвяне на инвестиционни проекти, 5 години опит в подготовка на инвестиционни проекти за ВиК; 1 година опит в подготовка на инвестиционни проекти за „ВиК„ по изискванията на ОП „ОС“ и 1 ключов експерт „Специалист ВиК“, магистър специалност „ВиК инженер“, с пълна проектантска правоспособност, със 5 години опит в изготвяне на инвестиционни проекти, 3 години опит в подготовка на инвестиционни проекти за ВиК; 1 година опит в подготовка на инвестиционни проекти за „ВиК„ по изискванията на ОП „ОС“ и 1 ключов експерт „Геодезия“, магистър специалност „Геодезист“ с пълна проектантска правоспособност, с 10 години опит в изготвяне на инвестиционни проекти, 5 години опит в подготовка на инвестиционни проекти за ВиК; 1 година опит в подготовка на инвестиционни проекти за „ВиК„ по изискванията на ОП „ОС“.За участниците да не са налице обстоятелствата по чл. 47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП - Участниците представят декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47,ал.1 от ЗОП ( Образец 9), по чл.47,ал.2 от ЗОП (Образец 10) и чл.47,ал.5 от ЗОП (Образец 11);

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: КО = ТО + ЦО, където ТО е Техническата оценка и ЦО е Ценова оферта. Относителни тегла на показателите е (ТО) = 60 точки, максимална стойност и (ЦО) = 40 точки, максимална стойност. Точките по показател ТО се разпределят както следва: (ТО) = Т1 + Т2 + Т3, където Т1 е Предложена организация на работата на участника и мерки за взаимодействие с Възложителя, в хода на изпълнение на услугата с максимум до 20 т., Т2 е съответствие на офертата на изпълнителя с нормативни изисквания, приложими към предмета на поръчката и изискванията към подготовката на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на ОПОС за селищна агломерация между 2 000 и 10 000 е.ж. с максимум до 20 т. И Т3 е Мерки за навременно и качествено изпълнение на договора и мерки за минимизиране на рисковете при изпълнение на услугата с максимум до 20 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/07/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня - http://saparevabanya.bg е предоставен достъп до публичната поканата и документацията за участие. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва от длъжностни лица, определени от възложителя, които ще съставят протокол за резултатите от работата си. Протоколът се представя на възложителя за утвърждаване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/07/2012