Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Ст. Младенов" 1 , бл. 31, За: Валентина Стоянова, България 1700, София, Тел.: 02 9493112, E-mail: valentina.stoyanova@bgpost.bg, Факс: 02 8683274

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни и комуникационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонт на компютърна техника въведена в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Извънгаранционното сервизно обслужване на компютърната техника включва следните основни дейности: a) Инсталация на софтуер: - Инсталация на операционна система - Инсталация на драйвери и помощни програми - Възстановяване на информация от изтрити или повредени носители - твърди дискове, Flash памети и др. - Диагностика на компютри - отстраняване на вируси, оптимизиране на компютърната система, настройка на програмни продукти б) Ремонт и профилактика на монитори: - Ремонт на обикновени (CRT) монитори - Ремонт на плоски (LCD - TFT) монитори в) Ремонт и профилактика на компютри (настолни компютри): - Профилактика -почистване и смазване на вентилаторите на компютърната система - Ремонт на настолни компютри и подмяна на вентилаторите - Ремонт и профилактика на дънни платки и смяна на кондензатори г) Ремонт и профилактика на лаптопи (преносими компютри): - Профилактика на лаптоп с почистване на вентилаторите - Ремонт и профилактика на дънни платки и оперативна памет - Ремонт захранващ куплунг на дънна платка - Ремонтиране или подмяна пантите на капака - Ремонт на дисплей д) Ремонт и профилактика на принтери: - Ремонт и профилактика на матрични принтери - Ремонт и профилактика на мастилено струйни принтери - Ремонт и профилактика на лазерни принтери е) Ремонт на захранващи блокове: - Ремонт на адаптери за лаптопи и монитор LCD/TFT - Ремонт или подмяна на захранващи блокове за настолни компютри Забележка: 1. Всички разходи по транспорт, разглобяване, диагностика, ремонт, включително пълен функционален тест, оформяне на документация както и вложения труд, следва да са включени в предложените цени за ремонт и сервизна поддръжка. 2. Софтуерът, както и съпътстващите го лицензи се предоставят от Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на изпълнение – в 28 РУ/ОПС на “Български пощи” ЕАД, определени в Таблица 1 /Приложение 1/ и Централно управление на „Български пощи”, гр. София 1700, ул. „Академик Стефан Младенов” №1, бл.31.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите трябва да съдържат: 1. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение №3/; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено. 3. Техническо предложение на участника за изпълнение на техническите изисквания на Възложителя /Приложение №2/ и изискванията на поканата за участие, в образеца на техническото предложение. Участникът следва да декларира и опише в свободен текст възможност за техническо и финансово обезпечаване на изпълнението на поръчката. 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение №4/, което задължително съдържа: 4.1. единична цена без ДДС; 4.2. цените са твърди и не подлежат на преразглеждане за срока на договора; 4.3. всички грешки или пропуски при изчисляването на предлаганите от участника цени са за негова сметка. 5. Декларация от законния представител на участника, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение №6/. 6. Срок за изпълнение на поръчката: 18 месеца от датата на сключване на договора. 7. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на предложението. Документи, представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от финансовия ресурс, заложен за изпълнение предмета на поръчката . 2. Документи съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/06/2012 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/06/2012