Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Бургас, административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, За: Веселин Тотев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162, E-mail: v.totev@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, етаж 6, стая 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Спомагателни застрахователни услуги - услуги за предоставяне на застрахователна стойност на МПС”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66519300

Описание:

Спомагателни застрахователни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

А. Спомагателните застрахователни услуги се извършват при възникнала необходимост от Изпълнителя по писмени заявки (по пощата, факс или по електронен път с електронен подпис) от Възложителя или упълномощено от него лице. Всяка заявка следва да съдържа конкретна информация за: 1. брой превозни средства, подлежащи на оценка; 2. идентификационни данни за всяко превозно средство: -вид превозно средство; -марка и модел на превозното средство; -дата на първоначална регистрация / година на производство; -мощност или кубатура на двигателя. Оценката на застрахователна стойност се изготвя за всяко превозно средство в писмен вид под формата на удостоверение за застрахователна стойност. Изготвените по всяка заявка удостоверения за застрахователна стойност на превозни средства се предават на Възложителя или упълномощено от него лице. Удостоверенията могат да се изпратят и по електронен път при наличието на електронен подпис. До 10-то /десето/ число на всеки календарен месец се изготвя двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените през предходния месец спомагателни застрахователни услуги, съдържащ: -брой, вид, марка и модел на превозните средства, на които е направена оценка на застрахователната стойност; -брой на получените удостоверения. Б. Минимални изисквания към съдържанието и качеството на удостоверението (оценката) за застрахователна стойност. Удостоверението за застрахователна стойност следва да съдържа минимум следната информация: -идентификационни данни за превозното средство: -вид превозно средство; -марка и модел на превозното средство; -дата на първоначална регистрация / година на производство; -мощност или кубатура на двигателя. -застрахователна стойност на превозното средство. Изпълнителят изготвя писмени оценки на застрахователни стойности на превозни средства съгласно разпоредбите на Кодекса за застраховането и Закона за комисията за финансов надзор. Издадените удостоверения за застрахователна стойност на превозните средства следва да бъдат съобразени с изискванията на § 1, т. 19 от Допълнителните разпоредби на Закона за местните данъци и такси. При издаване на удостоверение за застрахователна стойност да се посочва реалната стойност на автомобила, като изрично се упоменава каталогът или друг документ, който е послужил като база за изчисляване на стойността /Schwacke, DAT, Kelley Blue Book и др./ Изпълнителят следва да: - гарантира достоверността на предоставената информация; - отстоява експертните заключения пред съответните институции. В. Срок за изпълнение на услугите (конкретната заявка): Оценките за застрахователните стойности на превозните средства се изготвят от Изпълнителя в срок до 3 /три/ работни дни след получаване на конкретната писмена заявка (по пощата, факс или по електронен път с електронен подпис) от Възложителя или от упълномощено от него лице. Условията, срокът и начинът на плащане са посочени в т. 4 от раздел І на Приложение № 1 към публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

градовете Бургас, Поморие, Сливен и Ямбол

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А. Участникът следва да отговаря на следното изискване: Участникът да притежава познания и квалификация за изпълнение на поръчката съгласно разпоредбите на нормативните актове, свързани с предмета на поръчката. Б. Минимално изискване: Участникът да е регистриран при условията и по реда на Кодекса за застраховането (КЗ) и вписан в публичен регистър на Комисията за финансов надзор съгласно чл. 30 от Закона за комисията за финансов надзор. В. Условия, срок и начин на плащане: Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Бургас Плащането ще се извършва от Възложителя по банков път, в случай че през даден календарен месец са извършвани спомагателни застрахователни услуги, в срок до 60 дни след представянето на следните документи: - оригинална фактура за извършените услуги; - приемо-предавателния протокол . Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за извършените от него допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Транспортните разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на Изпълнителя. Оферираната „единична цена”, посочена в „ОФЕРТА ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” на избрания за Изпълнител, не може да се увеличава за целия срок на договора. Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) – за извършването на всички дейности съгласно т. 2. „Техническа спецификация на поръчката” от раздел или до изчерпване на сумата от 7000лв. без ДДС Г. Срок на валидност на офертите – 90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. Д. Срокове за изпълнение: - срок на действие на договора: до 24 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на лимита от 7000лв. без ДДС. - срок за изпълнение на поръчката: до 3 /три/ работни дни след получаване на всяка конкретна заявка в рамките на срока на действие на договора. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите (ценовите предложения) е „най-ниска цена” – най-ниска предложена „Единична цена в лева без ДДС за оценка на застрахователната стойност на 1 /един/ брой превозно средство (за издаване на удостоверение за застрахователна стойност)”. В предложената „единична цена” следва да са включени всички разходи за извършване на услугите, предмет на настоящата поръчка. Ценовото предложение се попълва четливо и без зачерквания. Предлаганите цени следва да се посочват в лева, закръглени до стотинка. При разминаване на цена, изписана с думи, и цена, изписана с цифри, за вярна ще се приема цената, изписана с думи. На първо място ще бъде класиран участникът, предложил най-ниска „Единична цена в лева без ДДС за оценка на застрахователната стойност на 1 /един/ брой превозно средство (за издаване на удостоверение за застрахователна стойност)”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/06/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ 1. Участникът да декларира следните обстоятелства: -че ще изготвя писмени оценки на застрахователни стойности на превозни средства съгласно разпоредбите на Кодекса за застраховането, Закона за комисията за финансов надзор и § 1, т. 19 от Допълнителните разпоредби на Закона за местните данъци и такси; -че ще запази в тайна информацията, станала му известна при изпълнение на поръчката; -че ще гарантира достоверността на предоставената информация; -че ще отстоява експертните заключения пред съответните институции; -че е запознат с обекта на поръчката. 2.Участникът да представи заверено копие на документ, издаден съгласно разпоредбите на Кодекса за застраховането и удостоверяващ правото за упражняване на дейността, предмет на настоящата поръчка. ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ 1. Подаване на „ОФЕРТА за участие” по образец към публична покана) в посочения от Възложителя срок. 2. Офертите се представят като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на Възложителя. 3. „ОФЕРТАТА за участие” по образец се прилага заверено копие на документ, издаден съгласно разпоредбите на Кодекса за застраховането и удостоверяващ правото за упражняване на дейността, предмет на настоящата поръчка. 4. Други изисквания: • „ОФЕРТАТА за участие” по образец ведно с приложението към нея се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен от писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на ТД на НАП Бургас и поставяне на входящ номер. Офертата следва да постъпи в деловодството на ТД на НАП Бургас, с адрес - гр. Бургас, ул. „Цар Петър” №5Б, ет. 4, стая 10, до изтичане на посочения в поканата срок. • С участника, предложил най-ниска цена за изпълнение, ще се сключи писмен договор. УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА Преди подписване на договор, участникът, определен за Изпълнител, следва да представи: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 70 (седемдесет) лева (1 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС) във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на Възложителя – ТД на НАП Бургас. Бнковата сметка на Възложителя е: IBAN: BG 31BUIB78993300650003 BIC: BUIBBGSF Обслужваща банка: СИБАНК АД 2. Свидетелство за съдимост на лицето/ата, представляващо/и дружеството. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 4. Данни за банковата сметка на Изпълнителя. 5. Оригинал или заверено копие на пълномощно, ако договорът ще се подписва от упълномощено лице. 6. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП. НАП предоставя достъп по ел. път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/06/2012