Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

I. ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА 1.1. Предмет на обществената поръчка: „Извършване на финансов одит на дейностите по договор № 5103020-С-013 от 17.01.2012г. сключен между СО и МОСВ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Околна среда 2007-2013г.” – „Демонстрационен проект за възстановяване на приоритетни хабитати тип влажни зони и видове с европейско значение по течението на река Лесновска (в района на с. Негован)” 1.2. Задание към одитора: 1.2.1. Да извърши независима външна преценка за допустимостта на направените разходи по изпълнение на проекта; 1.2.2. Да удостоверява направените разходи и тяхната коректност; 1.2.3. Да изготвя междинни и окончателни одитни доклади, съгласно Закона за независим финансов одит; 1.2.4. Да извършва необходимите процедури, определени от Международните одиторски стандарти, за да изготви независимо мнение, относно достоверността на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство при изпълнение на Проекта. 1.3. Очаквани резултати от изпълнението на дейността: 1.3.1. Изготвени междинни и окончателни одитни доклади, относно разходването на безвъздмездна финансова помощ при изпълнение на Проекта. 1.3.2. Ясно одиторско мнение, съгласно Закона за независим финансов одит, изразено на основание на предпоставената информация, счетоводни и други документи в съответствие с Международните одиторски стандарти. 1.3.3. Методическа обоснованост на текущото счетоводно отчитане за достоверно отразяване на дейността на Проекта, ограничена до постигане на целите на одита. 1.4.Изисквания към изпълнението: При осъществяването на независимия одит на проекта определеният изпълнител на обществената поръчка трябва да спазва насоките за одит и насоките за изнформация и публичност по проекти финансирани по оперативна програма ,,Околна среда 2007-2013г”: -насоки за одит - http://ope.moew.government.bg/uf/Beneficiary/important/Ukazanie_audit_OPOS%202%20final.pdf -насоки за информация и публичност – http://sofia.bg/pressecentre/obshtestveni%20poruchki/Nasoki_Info-Publ_FINAL1.pdf

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Срокът за изпълнение на настоящата обшествена поръчка започва от датата на регистрационния индекс на договора и приключва с изпълнението на проект: „Демонстрационен проект за възстановяване на приоритетни хабитати тип влажни зони и видове с европейско значение по течението на река Лесновска (в района на с. Негован)”, но не по-късно от 17.06.2014г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

II. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: 2.1. Минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците: 2.1.1. Участникът следва да има общ годишен оборот за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 80 000 /осемдесет хиляди лева/ - общо за трите години.За доказване на което участникът следва да приложи - Декларация-справка (образец № 4) за общия оборот на участника за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), придружена от заверени от участника копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.2. Минимални изисквания за техническите възможности на участниците: 2.2.1. През последните три години (2009, 2010 и 2011г) участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) договора (по които е приключено изпълнението) за услуги сходни с предмета на обществената поръчката (осъществяване на одит) одитиране.За доказване на което участникът следва да представи – Списък – Декларация (Образец №5) на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години (2009, 2010, 2011г.), включително датите и получателите, придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение, издадени фактури, както и информация за постъпили плащания по съответните фактури. 2.2.2. Участникът трябва да разполага с одиторски екип за изпълнение на обществената поръчка, включващ един „водещ одитор” и минимум двама експерта в качеството на „подпомагащ екип”, притежаващ един или повече от следните или еквивалентни на тях сертификати (доказва се с копие от съответния сертификат): За водещия одитор: •Сертификат на Института на дипломираните експерт - счетоводители или еквивалентен - Сертифициран одитор по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за независимия Одит (съответната еквивалентна сертификация съгласно националното законодателство на чуждестранните лица). За подпомагащия екип: •Сертификат на Института на дипломираните експерт - счетоводители - Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС); •Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) - Сертицфициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor CIA); •Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) - Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional CGAP); •Сертификат на Асоциацията за одит и контрол на информационните системи (ISACA) - Сертифициран одитор на информационни системи (Certified Information System Auditor CISA); •Сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (АСFЕ) - Сертифициран инспектор на измами (Certified Fraud Examiner). Предложените членовете на екипа (водещият одитор и подпомагащият екип) трябва да имат минимум 3 години професионален опит. За доказване на посоченото изискване участникът следва да представи: a)Списък - декларация на експертите (членове на одиторския екип), които ще отговарят и участват в изпълнението на предмета на обществената поръчка (Образец №6); b)Декларация от експертите за разположението им (Образец №7 ). c) Професионална автобиография на всеки експерт от одиторския екип (Образец №8.), с приложени към нея: •документи, удостоверяващи квалификацията на експертите, като: - диплом/и; - сертификати; •документи, удостоверяващи професионалния опит на експертите, като: - копие от договори, и/или препоръки от възложители или контрагенти, или работодатели, при които са работели съдържащи информация за изпълнените дейности и участието на конкретното лице. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените минимални изисквания.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/06/2012 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

III. ВСЯКА ОФЕРТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА: 3.1. Административни сведения – Образец №1; 3.2. Удостоверение за актуално състояние на участника (заверено от участника копие), издадено от компетентен орган, ако участниците са български юридически лица. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ (заверено от участника копие), издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени (извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличноста на закония/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата. Този документ не се изисква, ако участникът е местно лице и е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър в Търговския регистър към Агенция по вписванията. 3.3. Техническо предложение – Образец №2; 3.4. Ценово предложение – Образец №3; 3.5. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника посочени в т.2.1. от настоящата покана. 3.6. Доказателства за техническите възможности на участника посочени в т. 2.2. от настоящата покана. IV. Всеки участник задължително попълва публикуваните в профила на куповача образци. Ако участникът не представи някой от изискваните документи, той ще бъде отстранен. V.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис.Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на процедурата. VI. При подписване на договора, задължително се представя документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. VII. Гаранцията за изпълнение на договора се представя единствено от спечелилия участник.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/06/2012