Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - главен експерт, дирекция ИКТ, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217600, E-mail: ph.ivanov@mon.bg, Факс: 02 9217658

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: mon.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата поръчка има за предмет услуга за изпълнение на дейности по поддръжка, системно и техническо обслужване на сървъри, прилежащо оборудване и информационни системи на Министерството на образованието, младежта и науката. Целта на поръчката е да се осигури непрекъсната поддръжка и съответни гаранции за непрекъснатост на операциите, информационна сигурност и защита на данните на информационните системи.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50324000, 50324100

Описание:

Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри
Услуги по поддържане на компютърни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Целта на услугата е осигуряването на администриране и поддържане на информационните системи на МОМН (вкл. АИС за работа с класифицирана информация) и включва обслужване на следните елементи на ИТ инфраструктурата: a. Системен и общ приложен софтуер; b. Специализиран приложен софтуер; c. Бази от данни; d. Хардуер; e. Комуникационно оборудване. Настоящата услуга се отнася за системите разположени в сървърните помещения в: • Централна сграда на МОМН – гр. София,"Княз Дондуков" № 2А; • Сграда на НАЦИД – гр. София, бул. "Д-р. Г.М.Димитров" № 52A; • ЦИОО – гр. София, ул. "Атанас Далчев" № 8; • Сграда на МОМН (5-ти блок) – гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 125; • Инспекторат на МОМН – гр. София, ул. "Антим I" № 17; • Дирекция ККР на МОМН – гр. София, ул. "Граф Игнатиев" № 15. Услугата не обхваща поддръжката на телефонните системи и специализиран софтуер, разработен за нуждите на МОМН.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Всеки участник следва да има общ оборот на стойност най-малко 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС от дейност, сходна с предмета на поръчката за предходните три години (2009, 2010, 2011 г.). Доказва се с подписан от участника списък на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. 2. Всеки участник трябва да разполага с център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и работеща „trouble ticket" („съобщение за проблеми") система с ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 6 канала за достъп - електронна уеб-базирана система за регистриране и обработване на инциденти, уеб-портал за споделяне на документи, мобилен телефон, стационарен телефон, факс, e-mail. Участникът трябва да представи описание на предлаганата от него поддръжка. 3. Всеки участник трябва да има минимум 2 (два) сключени договора за поддръжка с гарантирани параметри на обслужване (SLA) на Системна платформа или Информационна система на възложител, които обслужват минимум 200 потребители (общо за всички договори) на обща стойност минимум 50 000 лева без ДДС. 4. Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 5. Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на информационната сигурност по стандарта ISO 27001:2005 или еквивалентен. 6. Всеки участник трябва да притежава ISO/IEC 20000:2005 за информационни технологии и управление на услугите или еквивалентен. 7. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр. София. 8. Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 5 (пет) висококвалифицирани специалисти, които общо притежават следните валидни сертификати: a. Microsoft Certified System Engineer (MCSE) - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „поверително”) съгласно ЗЗКИ; b. Microsoft Certified System Administrator (MCSA) - минимум 2-ма специалисти; c. Microsoft Certified Professional (MCP) - минимум 2-ма специалисти; d. HP ASE – 1 специалист; e. HP ASE Storageworks - 1 специалист; f. Cisco Certified Network Associate- 1 специалист; g. Cisco Certified Network Professional- 1 специалист; h. Cisco Certified Design Professional- 1 специалист; i. Cisco Certified Internetwork Expert – 1 специалист. Изискванията по т. 8 се доказват с приложени трудови договори, подробна автобиография и сертификати. 9. Всеки участник трябва да удостовери наличието на лаборатория /тестов център/, където биха могли да се изпробват промени в ИС на Възложителя, преди да бъдат извършени в продукционната му среда. 10. Всеки участник следва да осигури минимум двама души, които ежедневно в рамките на работното време на Възложителя от 9.00 ч. до 17.30 ч. да се ангажират на място с проверка параметрите на микроклимата в ИЦ, администриране на операционните системи и на системите за управление на базите от данни, администриране на дисковото пространство с цел оптималното му използване и регистриране на повреди в активното оборудване.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/05/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания към предоставяне на услугата: Параметър - Тип изискване - Описание/Изискване 1. Обслужване и достъпност на каналите за заявяване на поддръжка (24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината) - Точно - Задължително. 2. Време за реакция при критичен инцидент, застрашаващ работата на цялата система - Максимум - 1 час 3. Време за реакция при инцидент, застрашаващ отделни резервирани компоненти на системата - Максимум - 4 часа 4. Време за реакция при инцидент, застрашаващ отделни нерезервирани компоненти на системата, с некритичен статус - Максимум - 8 часа 5. Време за отстраняване на критичен инцидент, застрашаващ работата на цялата система - Максимум - 8 часа 6. Време за отстраняване на инцидент, застрашаващ отделни резервирани компоненти на системата - Максимум - 24 часа 7. Време за отстраняване на инцидент, застрашаващ отделни нерезервирани компоненти на системата, с некритичен статус - Максимум - 5 работни дни 8. Обслужване и достъпност на каналите за заявяване на поддръжка (24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината) - Точно - Задължително 9. Време за реакция при критичен инцидент, застрашаващ работата на цяла система - Максимум - 1 час 10. Време за реакция при инцидент, застрашаващ отделни компоненти на системите - Максимум - 8 часа 11. Възможност за приемане на заявки за поддръжка по телефон или други гласови канали и ръчно отваряне на „инцидент" през операторски интерфейс - Точно - Задължително 12. Възможност за приемане на заявки по безплатен телефон за обслужване на потребители от типа 0800 XXX - Точно - Задължително 13. Възможност за приемане на заявки за поддръжка по e-mail - Точно - Задължително 14. Възможност за приемане на заявки за поддръжка през уеб-базирана система за регистриране и обработване на инциденти, която използва SSL (доказва се с линк или работен екран от системата, което удостоверява използването на SSL сертификат) - Точно - Задължително 15. Възможност за автоматична нотификация по e-mail при развитие по всеки "инцидент" - Точно - Задължително 16. Отчетност и статистика за постигнатите параметри на поддръжката (времена за реакция, времена за затваряне на "инциденти" и пр.) - Точно - Задължително 17. Наличие на уеб-портал за споделяне на файлове, документи, контакти, графици и календар за изпълнението на услуги, планирани задачи по поддръжката (доказва се с работни екрани от системата, удостоверяващи въвеждането на файлове, документи, контакти, планирани мероприятия в календар, новини по проекта или важни предстоящи събития) - Точно - Задължително 18. Възможност за създаване на общ график за планиране на повтарящи се (регулярни) дейности по профилактика и поддръжка. Възможност за автоматични нотификации при наближаване на зададените в графика дати - Точно - Задължително 19. Поддръжка на база данни с параметрите и серийните номера на оборудването и софтуера предмет на поддръжката - Точно - Задължително

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/05/2012