Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул."Княз Дондуков" №2А, За: Орлин Кузов - директор на дирекция ИКТ; Филип Иванов - главен експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217459, E-mail: okouzov@mon.bg

Място/места за контакт: дирекция ИКТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на 13 бр. скенери за документи, 3 бр. високоскоростни мрежови скенери за документи и 3 бр. мултифункционални устройства за нуждите на МОМН. Участниците следва да подадат оферта, която да включва доставка на всички описаниустройства. В офератата си участниците следва да посочат единични цени за всяко от описаните устройства и обща цена без ДДС и с ДДС. В офертата си участниците посочват срок на доставка и срок на валидност. Срок за доставка на устройствата - 5 работни дни. Срок за пускане в експлоатация и настройка на софтуера - 3 работни дни след доставката. Няма да бъдат разглеждани предложения за устройства, които изискват допълнителни действия от операторите за извършване на сканиране на документите в повече от посочените в техническите изисквания.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. 12 бр. скенери за документи с ADF; 2. 1 бр. скенер за документи с ADF и плоско сканиране ; 3. 3 бр. високоскоростни мрежови скенери за документи с ADF ; 4. 3 бр. мултифункционални устройства.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България - София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всички документи в офертата следва да бъдат написани на български език, на компютър или пишеща машина без поправки и/или изтривания. В цената се включват всички разходи по доставката. Офертата с ценовото предложение се попълва и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице. Участниците предлагат цена за изпълнение на поръчката франко мястото на изпълнение – гр. София,бул. Дондуков 2А. Към офертата се прилага: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър; Удостоверение за актуално състояние; Минимум една референция от изпълнен проект със същата реализация, както и възможност за реална демонстрация на работеща система; Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалент на участника. Ако участникът в процедурата е обединение, изискването се отнася за всеки един от членовете му; Участникът трябва да разполага със сервизни бази на територията на гр. София с цел да се осигури поддръжка на доставеното оборудване.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/04/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Няма да бъдат разглеждани предложения за устройства, които изискват допълнителни действия от операторите за извършване на сканиране на документите в повече от посочените в техническите изисквания. Допълнителна информация ще се публикува на интернет страницата на МОМН.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/04/2012