ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул."Княз Дондуков" №2А, За: Орлин Кузов - директор на дирекция ИКТ; Филип Иванов - главен експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217459, E-mail: okouzov@mon.bg
Място/места за контакт: дирекция ИКТ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на 13 бр. скенери за документи, 3 бр. високоскоростни мрежови скенери за документи и 3 бр. мултифункционални устройства за нуждите на МОМН.
Участниците следва да подадат оферта, която да включва доставка на всички описаниустройства. В офератата си участниците следва да посочат единични цени за всяко от описаните устройства и обща цена без ДДС и с ДДС. В офертата си участниците посочват срок на доставка и срок на валидност.
Срок за доставка на устройствата - 5 работни дни. Срок за пускане в експлоатация и настройка на софтуера - 3 работни дни след доставката.
Няма да бъдат разглеждани предложения за устройства, които изискват допълнителни действия от операторите за извършване на сканиране на документите в повече от посочените в техническите изисквания.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. 12 бр. скенери за документи с ADF;
2. 1 бр. скенер за документи с ADF и плоско сканиране ;
3. 3 бр. високоскоростни мрежови скенери за документи с ADF ;
4. 3 бр. мултифункционални устройства.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Република България - София
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всички документи в офертата следва да бъдат написани на български език, на компютър или пишеща машина без поправки и/или изтривания. В цената се включват всички разходи по доставката. Офертата с ценовото предложение се попълва и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице. Участниците предлагат цена за изпълнение на поръчката франко мястото на изпълнение – гр. София,бул. Дондуков 2А.
Към офертата се прилага: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър; Удостоверение за актуално състояние; Минимум една референция от изпълнен проект със същата реализация, както и възможност за реална демонстрация на работеща система; Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалент на участника. Ако участникът в процедурата е обединение, изискването се отнася за всеки един от членовете му; Участникът трябва да разполага със сервизни бази на територията на гр. София с цел да се осигури поддръжка на доставеното оборудване.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Няма да бъдат разглеждани предложения за устройства, които изискват допълнителни действия от операторите за извършване на сканиране на документите в повече от посочените в техническите изисквания.
Допълнителна информация ще се публикува на интернет страницата на МОМН.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: