ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62,, За: Дарина Караначева, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601476, E-mail: dk@wik-stz.com, Факс: 042 601476
Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и ОП", стая 15
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.wik-stz.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на независим финансов одит на годишният финансов отчет на В и К за 2012 г. и 2013 г., изготвен в съответствие с изискванията на Международните счетоводни стандарти, приети за прилагане в ЕС
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79212000
Описание:
Одиторски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„В и К” ЕООД, гр. Стара Загора е дружество със 100% държавно участие;
- Предмет на дейност – "Водоснабдяване, канализация, пречистване на отпадъчни води и инженерингови дейности”.
- Представляващ дружеството - Управителят инж. Румен Райков.
- Разположение на мрежата обслужвана от "В и К" ЕООД – област Стара Загора + община Тополовград.
- Броят на абонатите на „В и К” ЕООД, гр. Стара Загора за 2011г. – население – 181 864, обществен сектор – 15036 ;
- Финансовата и счетоводна отчетност се извършват само и изцяло в Централно управление на "В и К" ЕООД, гр. Стара Загора. В Дружеството са обособени 5 експлоатационни района и 1 помощно стопанство (ПСД), които нямат самостоятелна юридическа и счетоводна обособеност;
- Средномесечният брой на входящи фактури за 2011г. по регистъра за ДДС - приблизително 630 бр.;
- Средномесечният брой изходящи фактури за 2011г. по регистъра за ДДС - приблизително 6 600 бр.;
- Средномесечният брой на изходящите приходни квитанции за население за 2011г. - приблизително 116 000 бр.;
- Средномесечен брой на банкови операции за 2011г.- 3986 бр.;
- Средномесечен брой на касови операции за 2011г. – 580 бр. – без касови операции от вноски на паричен салон;
- Средно-списъчен състав на персонала към 31.12.2011г. е 780 души, в т.ч. 1 ръководител ФСД и 10 бр . счетоводители;
- Финансово счетоводен софтуер - 14 бр. ;
- Номенклатурата на основните услуги и дейности е доставяне на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води;
- Номенклатура на имоти, машини и оборудване (дълготрайни активи) – по групи и брой позиции от инвентарната книга: земя - 238 бр.; сгради - 788 бр.; съоръжения – 2513 бр.; машини и оборудване 1949 бр.; компютри - 330 бр.; трансп. средства - 113 бр.; софтуер - 69 бр.; други ДА – 351 бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Централно управление на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
-Срок за изпълнение:
Одиторският доклад трябва да бъде изпълнен в два варианта:
На Български език до 10.03.2013г., съответно до 10.03.2014г.
На Английски език до 20.04.2013г., съответно до 20.04.2014 г.
- Начин на плащане
По банкова сметка на изпълнителя, както следва:
- 30% авансово плащане от сумата за съответната финансова година, като авансовото плащане за първата година е при подписване на договора, а за втората финансова година авансовото плащане ще е на датата съответстваща на датата на договор;
- 30% по време на изпълнение на ангажимента до 31.12.2012 год. и съответно до 31.12.2013 год.
- 40% след представяне на одиторския доклад върху финансовия отчет за 2012г. и съответно за 2013г.
- Качество на услугата – Изпълнителите на поръчката да са вписани в регистъра на регистрираните одитори на Института на дипломираните експерт – счетоводители в България и в списъка на одиторите, приемливи за Банката /ЕБВР/ .
- Одиторският доклад трябва да има и версия на английски език.
- Заедно с одиторския доклад следва да бъде изготвено и „Management letter”, в което да бъде изразено мнение и направено заключение дали по време на одита има открити проблеми при управлението на Дружеството (съгл. изискванията на ЕБВР).
- Квалификационни изисквания и технически критерии: утвърдено специализирано одиторско предприятие, регистрирано по ЗНФО; положителен финансов резултат от дейността за всяка от предходните 3 (три) години (обстоятелството се доказва със заверени от участника копия на финансовите отчети от последните 3 години и справка по видове услуги с данни за годишния оборот за последните 3 години, заверена от оферента); в екипа на СОП да има най-малко трима регистрирани одитори и дипломирани експерт- счетоводители (обстоятелството се доказва със заверени от участника копия на дипломи от ИДЕС и удостоверения от ИДЕС); професионален опит в одита на дружества от сектор водоснабдяване и канализация. (доказва се със списък на основните договори за услуги, отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, придружен с референции); членство в одиторска мрежа по смисъла на ЗНФО, (обстоятелството се доказва със заверено от участника копие на документи доказващи членството).
6.5.За участие в поръчката се представя оферта в надлежно надписан от участника, запечатан, непрозрачен плик, съдържащ следните документи, доказващи икономическото и финансово състояние на лицето и техническата възможност за изпълнение на предмета на услугата, а именно:
-удостоверение за актуално състояние;
-документ, доказващ регистрацията на участника в регистъра на регистрираните одитори на Института на дипломираните експерт – счетоводители в България и в списъка на одиторите, приемливи за Банката /ЕБВР/;
-документи, доказващи изпълнение на изискванията и критериите по т. 6.4;
-срок на отложено плащане, касаещ окончателното плащане от 40 %, описано в т. 6.2.3 /посочен в календарни дни/;
-предлагана цена в лева без ДДС – подписана и подпечатана от представляващия дружеството;
-проект на договор;
-срок на валидност на офертата - /минимум 90 календарни дни/.
-работни часове на година за проверка и заверка с място на изпълнение седалището на Възложителя.
-работни часове на година за консултации с място на изпълнение седалището на Възложителя
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерии за възлагане:.икономически най-изгодна оферта при следната методика:
КО = К1 х 0,60 + К2 х 0,20 + К3 х 0,10+ К4 х 0,10
К1 – Предлагана цена с относителна тежест 0,60
К1 = най-ниска цена х 100
ценово предложение
К2 – Срок на отложено плащане за окончателното плащане на съответната фин. година с относителна тежест 0,20
К2 = Разглеждан срок х 100
най-дълъг срок
К3 – Работни часове на година за проверка и заверка с място на изпълнение седалището на Възложителя с относителна тежест 0,10
К3 = Разглеждан брой часове х 100
най-голям брой часове
К4 – Работни часове на година за консултации с място на изпълнение седалището на Възложителя с относителна тежест 0,10
К4 = Разглеждан брой часове х 100
най-голям брой часове
7.1.Начин на образуване на цената – Цената е в български лева за цялостно извършване на услугата.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
При сключване на договор, определения за изпълнител представя документите съгласно чл. 101е, ал.2 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: