ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: Дора Йорданова, България 1000, София, Тел.: 02 98593098, E-mail: d.t.yordanova@nra.bg
Място/места за контакт: гр.София, бул. Княз Ал. Дондуков
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № 10-31-4С/03.02.2011 г., сключен между Националната агенция за приходите и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК – Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Изграждане и внедряване на Управленска информационна система/DataWarehouse (УИС) в НАП и създаване на вътрешен капацитет за развитието на УИС”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79212000
Описание:
Одиторски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Целта на обществената поръчка е да бъде избран изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Проектът е с обща стойност 1 835 643.61 лв. (един милион осемстотин тридесет и пет хиляди шестстотин четиридесет и три лева и шестдесет и една стотинки) с включен ДДС и съгласно анекс №1 от 31.08.2011 г. към горепосочения договор следва да приключи до 03.01.2013 година.
Одитът включва проверка на финансовия/те отчет/и за дейността на бенефициента по проекта, както и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни, за да се установи, че разходите, включени във финансовите отчети по изпълнение на Договор № 10-31-4С/03.02.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект: „Изграждане и внедряване на Управленска информационна система/DataWarehouse (УИС) в НАП и създаване на вътрешен капацитет за развитието на УИС”, са извършени при условията, посочени в раздел II.1 от Приложението към поканата, достъпно в "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес: http://www.nap.bg/page?id=207.
Максимално допустимата стойност на обществената поръчка е 9 166.67 лв. (девет хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Град София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52 – административната сграда на Централно управление на НАП. Възложителят ще осигури две работни места без предоставяне на компютърно оборудване.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията към изпълнението на поръчката са подробно описани в Приложението към поканата, достъпно на "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес: http://www.nap.bg/page?id=207.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
НАП предоставя достъп по електронен път до:
1. Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изисквания към участниците, условия за подаване на оферта и сключване на договор, и изисквания за изпълнение на поръчката;
2. Образец на доклад за одит
3. План за изпълнение на дейностите и План за разходване на средствата по проекта,
които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: