ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на услуги от обхвата на универсална пощенска услуга – приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки, включващи кореспондентски пратки до два килограма, малки пакети до два килограма, печатни произведения до пет килограма, както и неуниверсални пощенски услуги на Столична община
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
64000000
Описание:
Услуги на пощата и далекосъобщенията
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съобразно кореспонденцията на Столична община
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
на територията на Столична община
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Участниците трябва да притежават, валидна индивидуална лицензия издадена от Комисията за регулиране на съобщенията за извършване на услуги от обхвата на УПУ:
• Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (чл.34, ал.1, т.1 от ЗПУ)
• Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки колети – до двадесет килограма (чл.34, ал.1, т.2 от ЗПУ)
• Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” (чл.34, ал.1 т.4 от ЗПУ)
2. Да разполага с развита мрежа от центрове за услуги в страната.
3. Цените на услугите да съответстват на оферираните.
4. Да осигурява доставката на пощенски пратки от Столична община до адресата, включително и с наложен платеж.
5. Получаването/предаването на пощенски пратки да се извършва в работни дни два пъти на ден в уточнено време и адреси.
6. Да предлага приемане на експресни пратки в рамките на един час и доставката им в рамките на работния ден за София.
7. Да не се заплащат погрешно доставените пощенски пратки и неодставените по вина на доставчика.
8. Доставчика да носи пълна отговорност за грешно доставените пратки.
9. Процента на върнатите пратки да не надвишава 5%
10. Количествено-стойностните сметки да са разделени по дирекции, по брой на пратките и по вид
11. Доставчика да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Показатели за оценка – относителна тежест:
- технически – 60%;
- икономически – 40%.
2. Технически показатели – тежест:
- k - брой офиси(клонове) в София – 50%;
- q - брой на куриерите в София – 30%;
- g - брой на мобилните пощенски станции – 20%.
3. Икономически показатели – тежест:
- P - цена на обикновена пратка (писмо с тегло до 200 г.- до пощенска кутия) – 10%;
- R - цена на препоръчана пратка – 60%
- RR - цена на препоръчана пратка със съобщение за доставка – 30%
4. Формула за пресмятане на крайната оценка на участника
On=(kn/kmax*0,5 + qn/qmax*0,3 + gn/gmax*0,2)*60 + (Pmin/Pn*0,1 + Rmin/Rn*0,6 + RRmin/RRn*0,3)*40
където:
- On – крайна оценка на участника “n”
- kn , qn, gn, Pn , Rn, RRn – показатели на участника “n”
- kmax - най-висок брой офиси
- qmax - най-висок брой куриери
- gmax – най-висок брой мобилни пощенски станции
- Pmin – най-ниска оферта за цена на обикновена пратка;
- Rmin – най-ниска оферта за цена на препоръчана пратка;
- RRmin – най-ниска оферта за цена на препоръчана пратка с известие за доставка;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, когато не е посочен единен идентификационен код;
2. Административни сведения Образец №1;
3. Копие от притежавани, валидни към датата на провеждане на процедурата индивидуални лицензи издадени от Комисията за регулиране на съобщенията за извършване на услуги от обхвата на УПУ :
• Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (чл.34, ал.1, т.1 от ЗПУ)
• Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки колети – до двадесет килограма (чл.34, ал.1, т.2 от ЗПУ)
• Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” (чл.34, ал.1 т.4 от ЗПУ)
4. Срок на валидност на офертата
5. Цени на всички предоставяни услуги във връзка с предмета на поръчката и ценови Образец №2
6. Образец №3
7. Предложение за изпълнение на поръчката – детайлно описание на начина за извършване на услугата.
8. Копие на сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката.
9. Списък на документите, подписан от участника.
Oбразци №1, №2 и №3, както и списък с адресите на Столична община са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения")
Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис.
При подписване на договора, задължително се представя документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: