Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на услуги от обхвата на универсална пощенска услуга – приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки, включващи кореспондентски пратки до два килограма, малки пакети до два килограма, печатни произведения до пет килограма, както и неуниверсални пощенски услуги на Столична община

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64000000

Описание:

Услуги на пощата и далекосъобщенията


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съобразно кореспонденцията на Столична община

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на Столична община

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците трябва да притежават, валидна индивидуална лицензия издадена от Комисията за регулиране на съобщенията за извършване на услуги от обхвата на УПУ: • Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (чл.34, ал.1, т.1 от ЗПУ) • Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки колети – до двадесет килограма (чл.34, ал.1, т.2 от ЗПУ) • Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” (чл.34, ал.1 т.4 от ЗПУ) 2. Да разполага с развита мрежа от центрове за услуги в страната. 3. Цените на услугите да съответстват на оферираните. 4. Да осигурява доставката на пощенски пратки от Столична община до адресата, включително и с наложен платеж. 5. Получаването/предаването на пощенски пратки да се извършва в работни дни два пъти на ден в уточнено време и адреси. 6. Да предлага приемане на експресни пратки в рамките на един час и доставката им в рамките на работния ден за София. 7. Да не се заплащат погрешно доставените пощенски пратки и неодставените по вина на доставчика. 8. Доставчика да носи пълна отговорност за грешно доставените пратки. 9. Процента на върнатите пратки да не надвишава 5% 10. Количествено-стойностните сметки да са разделени по дирекции, по брой на пратките и по вид 11. Доставчика да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показатели за оценка – относителна тежест: - технически – 60%; - икономически – 40%. 2. Технически показатели – тежест: - k - брой офиси(клонове) в София – 50%; - q - брой на куриерите в София – 30%; - g - брой на мобилните пощенски станции – 20%. 3. Икономически показатели – тежест: - P - цена на обикновена пратка (писмо с тегло до 200 г.- до пощенска кутия) – 10%; - R - цена на препоръчана пратка – 60% - RR - цена на препоръчана пратка със съобщение за доставка – 30% 4. Формула за пресмятане на крайната оценка на участника On=(kn/kmax*0,5 + qn/qmax*0,3 + gn/gmax*0,2)*60 + (Pmin/Pn*0,1 + Rmin/Rn*0,6 + RRmin/RRn*0,3)*40 където: - On – крайна оценка на участника “n” - kn , qn, gn, Pn , Rn, RRn – показатели на участника “n” - kmax - най-висок брой офиси - qmax - най-висок брой куриери - gmax – най-висок брой мобилни пощенски станции - Pmin – най-ниска оферта за цена на обикновена пратка; - Rmin – най-ниска оферта за цена на препоръчана пратка; - RRmin – най-ниска оферта за цена на препоръчана пратка с известие за доставка;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/04/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, когато не е посочен единен идентификационен код; 2. Административни сведения Образец №1; 3. Копие от притежавани, валидни към датата на провеждане на процедурата индивидуални лицензи издадени от Комисията за регулиране на съобщенията за извършване на услуги от обхвата на УПУ : • Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (чл.34, ал.1, т.1 от ЗПУ) • Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки колети – до двадесет килограма (чл.34, ал.1, т.2 от ЗПУ) • Допълнителни услуги „препоръка” и „обявена стойност” (чл.34, ал.1 т.4 от ЗПУ) 4. Срок на валидност на офертата 5. Цени на всички предоставяни услуги във връзка с предмета на поръчката и ценови Образец №2 6. Образец №3 7. Предложение за изпълнение на поръчката – детайлно описание на начина за извършване на услугата. 8. Копие на сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката. 9. Списък на документите, подписан от участника. Oбразци №1, №2 и №3, както и списък с адресите на Столична община са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2012