Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул.Княз Дондуков № 2А, За: Венка Вучкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217738, E-mail: v.vuchkova@mon.bg, Факс: 02 9217597

Място/места за контакт: МОН - Дирекция Достъп до образование и подкрепа на развитието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?4xEu+4OHbay6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ИЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ФИНАНСОВОТО И ТЕХНИЧЕСКОТО ОТЧИТАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТ „Подкрепа за равен достъп и развитие", процедура „Осигуряване на условия и ресурси за изграждане и развитие на подкрепяща среда в детските градини и училищата за осъществяване на включващо обучение - фаза 1“, ОП НОИР 2014 - 2020“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72212311

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за управление на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ИЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ФИНАНСОВОТО И ТЕХНИЧЕСКОТО ОТЧИТАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „Подкрепа за равен достъп и развитие"

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството с актуален сертификат ISO 9001:2008 или еквиваленте. 2. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне две услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка”, следва да се разбират услуги, свързани поне с разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието, или web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители. Документи, с които се доказва: - Заверено от участника копие на актуален сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен. - Списък за изпълнени услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – по Приложение № 6. - Заверени от участника копия на документи, доказващи извършената услуга на поне две от посочените в Списъка услуги - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен с предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 4. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката Участникът може да предложи, освен изискваните от Възложителя ключови експерти, допълнително и други експерти, които ще използва за изпълнението на обществената поръчка. Минималният брой лица в екипа е 3 (три) – ръководител на екип и двама членове, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, които да отговарят на следните изисквания. Ръководител екип • Магистърска или еквивалентна степен в социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г. • Минимум 5-годишен общ професионален опит. • Минимум 3 години ръководен опит в областта на информационните услуги. • Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и разработка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители. Експерт разработчик • Магистър или еквивалентна степен в областите социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г. • Минимум 3-годишен общ професионален опит. • Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и разработка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители. Експерт системна поддръжка • Бакалавър или еквивалентна степен в областите социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г. • Минимум 3-годишен общ професионален опит. • Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и поддръжка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители. Документи, с които се доказва: Участникът трябва да представи Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 7.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената за всяка оферта комплексна оценка Oi, като сума от индивидуалните оценки по съответните показатели. Показателите с тяхната относителна тежест за определяне на комплексната оценка за всяка оферта са: - Техническа оценка ТО : 60% - Цена CО : 40% Комплексната оценка на всяка оферта се изчислява по формулата: Oi= 0,60*TOi + 0,40*COi Техническа оценка „ТО" - представлява оценка на техническата оферта на участника за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация, методите и подходите за постигане на заложените резултати, изпълнение на заложените цели и се формира от показател Z - Оценява се предложената концепция за изпълнение на интегрирана система за управление на проекта. Техническата оценка ТО на всяка оферта се формира въз основа на таблицата с обобщена оценка на съответната оферта по следната формула:ТО = (Z x K) /60,където и Z е средноаритметичната оценка на всички членове на комисията по съответния показател за всеки един от елементите на офертата, умножени по съответния коефициент K. Така получената техническа оценка ТО e число между 55 и 100 и дава количествена оценка на пълнотата на направеното предложение. Финансовата оценка се изчислява по формулата: COi=(Price min/Price i)*100 , където Price i е предложената цена в разглежданата оферта, a Price min е предложената минимална цена.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Приложение № 2; 2. Данни за лицето, което прави предложението – попълва се и се подписва по приложения образец – Приложение № 1. Представя се от участника или ако участникът е обединение - от всяко физическо лице или юридическо лице, което участва в него. В данните се включват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция и при възможност факс и електронен адрес. 3. Декларация за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с образеца от документация, подписана от участника (Приложение № 5). Декларации по чл. 47, ал.9 от ЗОП (Приложение № 8). Декларация за участието на подизпълнители (Приложение № 9). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 10). 4. Техническо предложение по образец – Приложение № 3 и приложенията към него. 5. Ценово предложение по образец – Приложение № 4. 6. Документи за техническите възможности и квалификация на участника. Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител на адрес: гр. София, бул. "Дондуков" № 2А от 08:30 до 17:00 часа до изтичане на крайния срок, съгласно публичната покана от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му. - При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър. - Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложители като несъответстващо на изискванията. Комисията за разглеждане и оценка на офертите ще отвори офертите на публично заседание. Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на 7 етаж, в сградата на МОН на адрес: гр. София, бул.Дондуков” № 2А, на 18.04.2016г. от 14:00 часа. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Пълният текст на документацията е публикува на интернет сайта на Възложителя, в раздел "профил на купувача", подменю "публични покани".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/04/2016