ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ИЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ФИНАНСОВОТО И ТЕХНИЧЕСКОТО ОТЧИТАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТ „Подкрепа за равен достъп и развитие", процедура „Осигуряване на условия и ресурси за изграждане и развитие на подкрепяща среда в детските градини и училищата за осъществяване на включващо обучение - фаза 1“, ОП НОИР 2014 - 2020“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72212311
Описание:
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ИЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ФИНАНСОВОТО И ТЕХНИЧЕСКОТО ОТЧИТАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „Подкрепа за равен достъп и развитие"
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството с актуален сертификат ISO 9001:2008 или еквиваленте.
2. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне две услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка”, следва да се разбират услуги, свързани поне с разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието, или web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители.
Документи, с които се доказва:
- Заверено от участника копие на актуален сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен.
- Списък за изпълнени услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – по Приложение № 6.
- Заверени от участника копия на документи, доказващи извършената услуга на поне две от посочените в Списъка услуги - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен с предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
4. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката
Участникът може да предложи, освен изискваните от Възложителя ключови експерти, допълнително и други експерти, които ще използва за изпълнението на обществената поръчка.
Минималният брой лица в екипа е 3 (три) – ръководител на екип и двама членове, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, които да отговарят на следните изисквания.
Ръководител екип
• Магистърска или еквивалентна степен в социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
• Минимум 5-годишен общ професионален опит.
• Минимум 3 години ръководен опит в областта на информационните услуги.
• Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и разработка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители.
Експерт разработчик
• Магистър или еквивалентна степен в областите социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
• Минимум 3-годишен общ професионален опит.
• Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на разработване и поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и разработка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители.
Експерт системна поддръжка
• Бакалавър или еквивалентна степен в областите социални, стопански и правни науки или природни науки, математика и информатика съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
• Минимум 3-годишен общ професионален опит.
• Специфичен професионален опит: Участие най-малко в 2 проекта/договора в областта на поддръжка на web базирани информационни системи в сферата на образованието и поддръжка на web базирани информационни системи за обработка и обмен на информация с над 1 000 регистрирани потребители.
Документи, с които се доказва:
Участникът трябва да представи Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 7.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената за всяка оферта комплексна оценка Oi, като сума от индивидуалните оценки по съответните показатели. Показателите с тяхната относителна тежест за определяне на комплексната оценка за всяка оферта са:
- Техническа оценка ТО : 60%
- Цена CО : 40%
Комплексната оценка на всяка оферта се изчислява по формулата: Oi= 0,60*TOi + 0,40*COi Техническа оценка „ТО" - представлява оценка на техническата оферта на участника за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация, методите и подходите за постигане на заложените резултати, изпълнение на заложените цели и се формира от показател Z - Оценява се предложената концепция за изпълнение на интегрирана система за управление на проекта. Техническата оценка ТО на всяка оферта се формира въз основа на таблицата с обобщена оценка на съответната оферта по следната формула:ТО = (Z x K) /60,където и Z е средноаритметичната оценка на всички членове на комисията по съответния показател за всеки един от елементите на офертата, умножени по съответния коефициент K.
Така получената техническа оценка ТО e число между 55 и 100 и дава количествена оценка на пълнотата на направеното предложение.
Финансовата оценка се изчислява по формулата: COi=(Price min/Price i)*100 , където Price i е предложената цена в разглежданата оферта, a Price min е предложената минимална цена.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В офертата трябва да бъдат включени следните документи:
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Приложение № 2;
2. Данни за лицето, което прави предложението – попълва се и се подписва по приложения образец – Приложение № 1. Представя се от участника или ако участникът е обединение - от всяко физическо лице или юридическо лице, което участва в него.
В данните се включват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция и при възможност факс и електронен адрес.
3. Декларация за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с образеца от документация, подписана от участника (Приложение № 5).
Декларации по чл. 47, ал.9 от ЗОП (Приложение № 8).
Декларация за участието на подизпълнители (Приложение № 9).
Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 10).
4. Техническо предложение по образец – Приложение № 3 и приложенията към него.
5. Ценово предложение по образец – Приложение № 4.
6. Документи за техническите възможности и квалификация на участника.
Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител на адрес: гр. София, бул. "Дондуков" № 2А от 08:30 до 17:00 часа до изтичане на крайния срок, съгласно публичната покана от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му.
- При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър.
- Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложители като несъответстващо на изискванията.
Комисията за разглеждане и оценка на офертите ще отвори офертите на публично заседание. Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на 7 етаж, в сградата на МОН на адрес: гр. София, бул.Дондуков” № 2А, на 18.04.2016г. от 14:00 часа.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
Пълният текст на документацията е публикува на интернет сайта на Възложителя, в раздел "профил на купувача", подменю "публични покани".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: