ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Надграждане на модулите от информационната система на образованието“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72310000
Описание:
Услуги по обработка на данни
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил успешно не по - малко от 3 услуги с предмет, сходен и/или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. 2.Участникът следва да има внедрена Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 /ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, свързан с предмета на настоящата обществена поръчка, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл.53, ал.3 ЗОП. 3.Участникът да има внедрена Система за управление на сигурността на информацията съгласно стандарта ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл.53, ал.3 ЗОП. 4.Участникът да има внедрена Система за управление на ИТ услуги за външни клиенти, отговаряща на стандарта ІSO 20000-1:2012 или еквивалент, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл.53, ал.3 ЗОП. 5.Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти, отговарящи на следните изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретната обществена поръчка опит:Ръководител на екипа–1 бр. Минимални изисквания:образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалент;най-малко 7-години професионален опит в областта на информационните системи и технологии;минимум 5-години опит в ръководенето на проекти или на екипи в областта на информационните системи и технологии;опит като ръководител на екип на най-малко 3 успешно завършени проекта за изработка, внедряване и поддържане на софтуер и/или информационни системи и/или модули към информационни системи и/или електронни регистри. Ключов експерт - Бизнес-анализ–1 бр. Минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Педагогически науки“, „Хуманитарни науки“, „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалент;най-малко 5- годишен опит в бизнес анализ за разработка на софтуер;опит в бизнес-анализ на най-малко 3 успешно завършени проекта за изработка, внедряване и поддържане на софтуер и/или информационни системи и/или модули към информационни системи и/или електронни регистри. Ключов експерт информационни технологии–1 бр. Минимални изисквания:образователна степен „магистър” или „бакалавър“ в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалент;най-малко 3 годишен опит в областта на информационните технологии;опит в най-малко 2 успешно завършени проекта за изработка, внедряване и поддържане на софтуер и/или информационни системи и/или модули към информационни системи и/или електронни регистри. Ключов експерт по осигуряване на качеството–1бр. Минимални изисквания:образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или еквивалент;най-малко 3- годишен опит в осигуряване на качеството за разработка на софтуер;опит в осигуряване на качеството на най-малко 2 успешно завършени проекта за изработка, внедряване и поддържане на софтуер и/или информационни с-ми и/или модули към с-ми и/или електронни регистри.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Предложенията на участниците се оценяват по критерий „Икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели:
Фn - финансова оценка – с относителна тежест 30% в комплексната оценка;
Тn - техническа оценка – с относителна тежест 70% в комплексната оценка.
Комплексната оценка (К) на всяка оферта ще се определя съгласно следната формула:
Кn = Фnx*30% + Тnx*70%
където:
n - е пореден номер на офертата
Кn се закръглява до втория знак след десетичната запетая.
Максималната стойност на Кn е 100 точки.
Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.
1. Финансовата оценка Фn се изчислява по формулата:
Фn = Ф1min/Ф1n х 100
където:
Ф1n - е предложената от съответния участник цена.
Ф1min - цената на участника, предложил най-ниска цена измежду всички предложени цени.
Максимален брой точки за Финансова оценка – 100 точки
2. Техническа оценка (Т)
Техническата оценка - Тn се образува от следните подпоказатели:
Т1 – Предложен подход/метод за надграждане на модулите от Информационната система на образованието за въвеждане на данни от училищата, детските градини и обслужващите звена;
Т2 – Предложен подход/метод за надграждане на модула за он-лайн събиране, обработка и утвърждаване на данните от Списък – образец № 1, Списък – образец № 2 и Списък – образец № 1а, и поддържаните регистри;
T3 - Предложен подход/метод за съпътстващо обучение на експерти от МОН, РИО и образователни институции за работа с надградените модули;
T4 - План за работа и организация на дейностите по изпълнение на поръчката.
Тn = Т1 + Т2 + T3 +T4
Максимален брой точки за Техническа оценка – 100 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Представяне на участника – попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация;
2. Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация;
3. Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация.
4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.
5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация;
6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2 от документацията за участие.
Всяка оферта трябва да съдържа посочените в настоящата документация образци, копия на документи и сведения.
Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат, извън тези, които следва да са в оригинал или с нотариална заверка, в противен случай предложението Ви ще остане без разглеждане! Документите, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
Офертата заедно с всички образци и документите, посочени в настоящата документация, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката, гр. София, 1000, бул. „Княз Дондуков” № 2А, стая № 1 на партера. Офертите се подават до 14.04.2016 г., 17:00 часа. Офертите ще бъдат отворени публично от назначена от възложителя комисия на 15.04.2016 г. от 14:00 часа в сградата на Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. "Княз Дондуков" №2А и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
Предложената от участника цена за изпълнение на услугата не следва да надвишава посочената прогнозна стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение на услугата надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано.
Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума или банкова гаранция, със срок на валидност - 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерство на образованието и науката.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: