ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Средно общообразователно училище Христо Ботев, Св. Иван Рилски №113, За: Надя Коюмджийска, Р България 2640, Кочериново, Тел.: 07053 2236, E-mail: sou_kocherinovo@abv.bg, Факс: 07053 2236
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.soukocherinovo.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на хранителни продукти по следните групи: „Пакетирани хранителни продукти”, „Зеленчукови и плодови консерви”, „Плодове и зеленчуци”, „Месо и месни продукти, риба”, „Хляб и хлебни изделия”, „Мляко и млечни продукти”; „Кокоши яйца”, за нуждите на СОУ „Христо Ботев” гр.Кочериново” за срок от една година”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Обемът на доставките на храна за обяд за учениците на СОУ „Христо Ботев” ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира каквото и да било обезщетение за това, че не са му е възложени доставки.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
СОУ «Христо Ботев» град Кочериново, ул. «Св. Иван Рилски» № 113
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Юридически условия:
1.1.Данни за лицето, което прави предложението.
1.2.Документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР /заверено. от участника копие/, при участие на обединение – документ за учредяване на обединението и дукомент за регистрация на всяко лице, участващо в обединението.
1.3. Документ. за регистрация по ДДС – ако е участникът е регистриран.
1.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП
1.5. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП
2. Технически изисквания:
2.1.За доказване на техническите възможности и квалификацията на участника, участникът следва да представи Справка – декларация за сключените договори през последната година/2015 г./ в едно с копие от договорите, които трябва да се отнасят за доставка на хранителни продукти от съответните позиции, като това следва изрично да бъде посочено в справката. Минимални изисквания: наличие на минимум един договор за доставки на хранителни продукти от съответната позиция.
2.2.Доказателства за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Следва да се представи Справка – декларация за собствени или наети МПС, с които разполага участникът:Документ за собственост /талон/ и/или договор за наем /лизинг/ на транспортно средство, което отговаря на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на храни - заверени копия. В случай на представен договор за наем срокът на действие на последния трябва да обхваща целия период на изпълнение на поръчката.Удостоверение за регистрация на транспортното средство, съгласно чл.12 от Закон за храните, издадено от съответните компетентни органи: РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ - заверено копие.
2.3.Доказателства за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, като участникът следва да представи копие от Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с хранителни продукти, включително от животински произход, съгласно чл.12 от Закон за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да съдържа минималното съдържание по чл. 101в. от ЗОП, както следва:
1. Данни за лицето, което прави предложението
2. Техническо предложение
3. Ценово предложение
4. Срок за валидност на предложенията – 60 дни, считано от датата на отваряне на предложението.
5. Декларация, че доставката, предмет на настоящата поръчка ще бъде извършвана с МПС, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти съгласно нормативните изисквания - с приложено „Удостоверение за регистрация на транспортните средства”, издадени от съответните компетентни органи за превоз на хранителни продукти от животински и/или неживотински произход.
6. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро/дребно за храни, съответстващи на тези включени в предмета на поръчката
7. Проект на договор, подписан от участника.
8. Ценовата оферта се поставя в здрав непрозрачен плик /плик №1/. Плик №1 се поставя в здрав непрозрачен плик /плик №2/, в който са поставени всички останали документи от описа/данни за лицето, което прави предложението, техническото предложение, срока на валидност на офертата, юридически документи, декларации и др. свързани с предмета на поръчката/.Върху плика участника посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособена/и позиция/и за коя/и се отнася. Всеки кандидат може да участва само за една или едновременно за няколко обособени позиции. Участниците в процедурата следва да направят предложения по една/ няколко или всички обособени позиции от предмета на поръчката, съгласно приложените списъци с асортименти към тази покана. Предложенията следва да бъдат представени в писмен вид в срок до 16:30 ч. на 08.04.2016 г. на адреса на Възложителя – СОУ „Христо Ботев”, гр. Кочериново, ул. „Св. Иван Рилски” № 113 стая зав. АТС. Оферти, постъпили след крайния час и дата, не се разглеждат.
9. Плащането ще се извършва по реда и при условията на проекта на договор При сключването на договор класираният на първо място участник представя:
9.1. Документи, издадени от компетентен органи, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47 ал.1 т.1 от ЗОП;
9.2. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47 ал.5 от ЗОП;
9.3. Декларация по чл.33 ал.4 от ЗОП.
10. Всички документи представени от участника трябва да са на български език, ако са предоставени копия да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника.
11. Посочените количествата в ценовите предложения от документацията могат да се завишават или намаляват в зависимост от броя на учениците в СОУ «Христо Ботев». Посочените количества в ценовите оферти са приблизителни и необвързващи за Възложителя.
12. Публичната покана и образците на документи, свързани с поръчката са публикувани на посочения интернет адрес в профила на купувача -. http://www.soukocherinovo.com/
13. Дата, час и място на отваряне на офертите в 14.00 ч. на 11.04.2016 г. в – СОУ „Христо Ботев”, гр. Кочериново, ет. 2 , кабинет „Ресурсно подпомагане”.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: