Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Дондуков №2А, За: Павлина Вълева, Република България 1000, София, Тел.: 02 4241127, E-mail: p.valeva@mon.bg, Факс: 02 9217742

Място/места за контакт: дирекция Формиране, анализ и оценка на политиките

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?Nwv0LJx1qRG6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Разработване на пилотен проект по прилагането на система за ранно предупреждение в детски градини и училища на Северозападен и Югоизточен райони на планиране”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48614000

Описание:

Система за събиране на данни


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Настоящата обществена поръчка има за цел бъде разработен пилотен проект по прилагането на система за ранно предупреждение в детски градини и училищата на Северозападен и Югоизточен райони на планиране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 /две/ услуги, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Забележка: Под „сходни услуги” се разбират услуги, свързани с внедряване и функциониране на електронна информационна система в областта на социалната и/или образователната политика за набиране, съхраняване, разпространение по нива на достъп на информация за деца, ученици и млади хора. Под „изпълнена” се разбира тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от 9 /девет/ експертa, които да притежават необходимото образование и професионален опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на поръчката. В екипа от експерти на участника трябва да бъдат включени най-малко следните лица: 2.1. 3 /трима/ инженери по информационни и комуникационни технологии: - да притежават висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” по информационни и комуникационни технологии или еквивалент; - общ професионален опит минимум 5 /пет/ години; - опит в специфичните политики и мерки за ранна превенция, интервенция и компенсиране по Стратегията за намаляване дела на преждевременно напусналите училище. 2.2. 2 /двама/ специалисти по осигуряване на електронна обработка на постъпилата и предоставената информация: - да притежават диплома за завършено средно образование в областта на информационните технологии или еквивалент; - общ професионален опит - минимум 2 /две/ години; 2.3. 3 /трима/ специалисти по образование и обучение: - да притежават диплома за завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по педагогика, психология или еквивалент. - общ професионален опит - минимум 2 /две/ години; - опит, свързан със спецификата и профила на лицата в риск от отпадане, отпаднали или неучастващи в образование и обучение, както и с политиките и мерките за намаляване дела на преждевременно напускащите образователната система, изразяващ се в участие в разработване и реализиране на програми/проекти, насочени към намаляване дела на преждевременно напусналите образованието/обучението; - опит в образователни институции/дирекции на общини и познаване на начините на събиране и обработване на информацията, свързана с отпадане, с издирване и връщане в училище по Стратегията за намаляване дела на преждевременно напусналите образователната система (2013-2020). 2.4. 1 /едно/ техническо лице, специалист по водене и съхраняване на информация на електронен и хартиен носител: - средно образование с квалификация на технически изпълнител; - да притежава минимум 2 /две/ години опит в областта на техническата обработка на информация от училищното образование и обучение, свързано с попълване, съхраняване (справки и данни), обобщаване и предоставяне на информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложенията на участниците се оценяват по критерий „икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели: 1. Ценова оценка (Ц) с относителна тежест 30% в комплексната оценка (30 т.) 2. Техническа оценка (К) с относителна тежест 70% в комплексната оценка (70 т.), която се разпределя така: Комплексната оценка на участниците ще се изчислява по следната формула: КОi = Кi*70% + Цi*30% където: i е номера на съответния участник; КОi е общата оценка на съответния участник; Кi е оценката по техническия показател на съответния участник; Цi е оценката по ценовия показател на съответния участник. 1. По техническия показател се дава техническа оценка Кi на съответния (i-ти) участник, която се изчислява по следната формула: Кi = Кi1+Кi2+Кi3+ Кi4 2. По ценовия показател се дава оценка Цi на съответния (i-ти) участник, която се изчислява по следната формула: Цi = Цmin / Цi1 *100, където Цmin е цената на участника, предложил най-ниска цена измежду всички предложени цени; Цi1 е предложената от съответния (i-ти) участник цена Максимален брой точки за оценка по ценовия показател – 100 точки. За целите на настоящата методика всички дробни числа, които ще се получат при прилагане на съответната формула, се закръгляват до втория знак след десетичната запетая. 3. Комплексна оценка Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка на участника се изчислява по следната формула: КОi = Кi*70% + Цi*30% КО се закръглява до втория знак след десетичната запетая. Максималната стойност на общата оценка КО е 100. Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 3.1. Данни за лицето, което прави предложението – попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация; 3.2. Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация; 3.3. Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация; 3.4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 3.5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация; 3.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника. Всяка оферта трябва да съдържа посочените в документацията образци, копия на документи и сведения. Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат, извън тези, които следва да са в оригинал или с нотариална заверка, в противен случай предложението Ви ще остане без разглеждане! Всички документи представени на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Офертата заедно с всички образци и документите, посочени в настоящата документация, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават до 11.12.2015 г., 17:00 часа. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката, гр. София, 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 2А, стая № 1 на партера. Всички оферти, представени след обявения срок, не се приемат и разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра. Дата и място на разглеждане на предложенията: Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 11:00 часа на 12.12.2015 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес: гр.София , бул. „Княз Дондуков” № 2А. Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Предложената от участника цена за изпълнение на услугата не следва да надвишава посочената прогнозна стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение на услугата надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на възложителя или банкова гаранция, със срок на валидност – 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора. Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/12/2015