ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Служба Военна полиция, Бул. Тотлебен № 34, За: Йордан Аспарухов; Александър Илиев, Република България 1606, София, Тел.: 02 9221242; 02 9221277, E-mail: mp_clp@armf.bg, Факс: 02 9121201
Място/места за контакт: Център Логистика и подготовка, бул. Асен Йорданов № 2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: htt://mp.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: htt://mp.mod.bg/bg/profil_na_kupuvacha.html.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Сервизно поддържане на автомобилна техника на служба "Военна полиция" със следните обособени позиции:
- Обособена позиция № 1 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло до 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. София”;
- Обособена позиция № 2 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло над 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. София”
- Обособена позиция № 3 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло до 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. Пловдив”;
- Обособена позиция № 4 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло до 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. Сливен”;
- Обособена позиция № 5 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло над 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. Сливен”
- Обособена позиция № 6 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло до 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. Варна”;
- Обособена позиция № 7 „Сервизно поддържане на автомобилна техника с тегло до 3,5 тона на служба „Военна полиция” за гр. Плевен”.
Всеки участник може да подава оферти за една или повече обособени позиции.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50100000, 50112000, 50114000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предметът на обществената поръчка обхваща сервизно поддържане на 185 бр. автомобилна техника по видове, съгласно Приложение № 8, неразделна част от настоящата публична покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В границите на населеното място по обособените позиции (София, Пловдив, Сливен, Варна и Плевен).
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията за изпълнение на поръчката са съгласно раздел А от Техническата спецификация с рег. № 114-37/13.11.2015г.
1. Срок за изпълнение на обществената поръчка - до 31.12.2016г.
2. Срок на валидност на офертите - 30 (тридесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите.
3. Офертите да бъдат представени в писмен вид, на хартиен носител, в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика да бъде посочено наименованието на предмета на поръчката, обособената/ите позиция/и за която/ито се участва, наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа:
3.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 1;
3.2. Данни за лицето, което прави предложението - Приложение № 2;
3.3. Заверено копие от валиден сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него. Сертификатът следва да е валиден до изтичането на договора за възлагането на обществената поръчка. При условие, че валидността на сертификата изтича преди изтичане срока на договора, участникът следва да представи декларация, че ще продължи валидността на сертификата;
3.4. Заверено копие на валидно разрешително за извършване на ГТП, издадено съгласно Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства на съответната категория МПС;
3.5. Списък на сервизите на територията на Република България с посочени адреси, лица за контакти, телефонни номера и e-mail адреси;
3.6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) - Приложение № 3;
3.7. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители - Приложение № 4. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, последните трябва да представят документите по т. 3.2, 3.3 и 3.5;
3.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 5;
3.9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 6. Ако участникът кандидатства за повече от една обособена позиция трябва да представи отделни технически предложения за всяка от тях;
3.10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 7. Ако участникът кандидатства за повече от една обособена позиция трябва да представи отделни ценови предложение за всяка от тях.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. Оценката на офертите ще се извърши съгласно Методика рег. № 114-34/13.10.2015г. На първо място ще бъде класирана офертата, получила най-висока комплексна оценка (КО), която се изчислява по следната формула:
КО = ЦТ + ПТО + ГС
където:
- ЦТ е показател за предложената цена в лева с включен ДДС на вложен труд за един технологичен час - с тежест 70т.;
- ПТО е показател за предложената търговска отстъпка от цената на дребно на вложените резервни части, консумативи и материали с включен ДДС - с тежест 25т.;
- ГС е показател за предложения гаранционен срок за извършените ремонтни работи - с тежест 5т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Източник на финансиране - бюджетни средства на служба "Военна полиция" за 2016г.
2. Начин на плащане - в български лева по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на представяне от изпълнителя на следните документи:
2.1. надлежно оформена фактура – оригинал издадена от изпълнителя, с опис на извършените дейности със съответните нормочасове, времетраене на операциите, единични цени без и с включен % отстъпка на вложените резервни части и консумативи, обща стойност с ДДС, показанията на километража, марката, модела и регистрационния номер на обслуженото/ ремонтирано служебно МПС;
2.2. оригинал или заверено копие на заявка за ремонт, подписана от представители на възложителя и изпълнителя;
2.3. екземпляр на приемо-предавателен протокол за приемане/предаване на МПС за/от обслужване или ремонт, подписан от представители на възложителя и изпълнителя;
2.4. ценова листа за вложените резервни части в случай, че има такива;
2.5. надлежно оформен документ, осигуряващ гаранция на вложените резервни части и извършените дейности по обслужването и ремонта на МПС;
2.6. констативен протокол в случаите, предвидени в чл. 5, ал. 1, т. 14 от проекта на договор.
3. Място за подаване на офертите: регистратурата на център "Логистика и подготовка" в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес: гр. София, п.к. 1113, бул. "Асен Йорданов" № 2.
4. Отваряне на офертите: при условията на чл. 101г. от ЗОП на 11.12.2015г. в 11:00 часа в стая 403 на център "Логистика и подготовка" в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес: гр. София, п.к. 1113, бул. "Асен Йорданов" № 2;
5. Възложителят уведомява писмено участника, определен за изпълнител на обществената поръчка по съответната обособена позиция, като посочва срок за сключване на договор.
6. При сключване на договор, класираният на първо място участник следва да представи:
6.1. Гаранция за изпълнение на договора в размер до пет на сто от неговата стойност без ДДС под формата на оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на служба "Военна полиция", със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора, или под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на служба "Военна полиция" IBAN: BG80UNCR96603310296318, BIC: UNCRBGSF при банка "Уникредит Булбанк" АД, клон "Батенберг".
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка;
6.2. Оригинал на документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
6.3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
7. Адресът на хипервръзката за достъп до пълната документация на обществената поръчка е:
http://mp.mod.bg/profil_na_kupuvacha/2015/111-147/
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: