ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
  
  
  
Регионална здравна инспекция - Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7, За: Д-р Атанас Любенов Гарев, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 823304, E-mail: rzi@rzi-pleven.com, Факс: 064 823304
Място/места за контакт:  гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-pleven.com.
Адрес на профила на купувача: www.rzi-pleven.com.
   
 
 
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
     
		
		
		Абонаментно почистване за срок от една година /01.01.2016 - 31.12.2016г./ на административните сгради на РЗИ - Плевен.
		
		 
		
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
     
		
		
			90900000
Описание:
		
Услуги по почистване и хигиенизиране
 
			
			 
		
		
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
     
		
		
		Административни сгради на РЗИ - Плевен, както следва:
административна сграда /централен офис на РЗИ-Плевен/, с площ от 2580 кв.м. - сградата е на 5 етажа, с административен адрес гр.Плевен, ул. Княз Александър Батенберг I №7; офис-помещения на трети етаж от сграда с административен  адрес  гр.Плевен, ул. Данаил Попов №18, с  обща площ на помещенията от  313 кв.м.; две помещения с площ 25 кв.м, ползвани за регионална картотека на медицинската експертиза /РКМЕ/, намиращи се в сграда на територията на УМБАЛ „ Д-р Г. Странски” ЕАД – гр.Плевен. 
Обща максимална прогнозна стойност на поръчката в размер на 25 000.00 /двадесет и пет хиляди/ лв.  без включен данък върху добавената стойност /ДДС/, или  30 000.00 /тридесет хиляди/  лв. с включен ДДС за целия срок на договора.
		
		 
		
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
     
		
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Регионална здравна инспекция - Плевен
		
		 
		
NUTS:
     
		
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Общи изисквания за изпълнение на поръчката:
1. Възложителят се задължава да осигурява за своя сметка необходимите на изпълнителя материали, почистващи средства и техника, свързани с изпълнение на предмета на поръчката, подробно описан в Техническата спецификация.
2. Изпълнителят се задължава за своя сметка да осигури нает персонал със съответния професионален опит, чрез който да се извършват дейностите по почистването, както и изрично оправомощено свое длъжностно лице - супервайзър /контрольор/ на дейността.
3. Изпълнителят се задължава да не разгласява сведения, които са му станали известни при и по повод изпълнение на предмета на поръчката.
4. Изпълнителят няма право да прехвърля задълженията по настоящия договор на трети лица-подизпълнители, без изричното писмено съгласие на възложителя.
Оферти за изпълнение на поръчката могат да подават физически и юридически лица, регистрирани като търговци по реда на ТЗ.
Участниците следва да изпълнят поръчката в съответствие със заданието на възложителя, съгласно Технически спецификации /Приложение №2/ и договора /Приложение №4/.
		
		 
		
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
     
		
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
		
		Критерий за възлагане на поръчката  “най-ниска цена”. В случай, че предложените цени в две или повече оферти са равни, класирането на офертите да се извършва по реда на чл.71, ал.5, т.1  от ЗОП.
		
		 
		
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
     
		
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
     
		
		
		Обществената поръчка е с източник на финансиране – републикански бюджет за финансовата  2016 г.
Офертите да се подават в административната сграда  на РЗИ-Плевен, с адрес: гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7, ет.ІІ, стая 201.
Всяка подадена оферта на осн.чл.101в от ЗОП се подава в запечатан непрозрачен плик и следва да съдържа:
1. Списък на представените документи.
2. Данни /административни сведения/ за търговеца, който прави предложението, включващи най-малко: фирмено наименование, ЕИК, седалище и адрес на управление, адрес за контакти, представляващо лице /лица, банкова сметка, телефон за връзка, факс или адрес на електронна поща /по образец - Приложение №1/.
3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съгласно посочените от възложителя изисквания. 
4. Ценово предложение /по образец - Приложение №3/. 
5. Срок на валидност на офертата.
Оглед на обектите на поръчката може да бъде извършван всеки работен ден през периода 10:00-16:00 часа до 27.11.2015 г. включително.
При сключване на договор определеният изпълнител представя документи,  издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 и Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.5.
Приложенията към публичната покана са публикувани в профила на купувача - www.rzi-pleven.com.
Офертите ще се отварят на 01.12.2015 год. от 13:30 часа в Конферентната зала на ІІ етаж в административната сграда на    РЗИ – Плевен на адрес гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7.
Протоколът на комисията се утвърждава от Директора на РЗИ - Плевен и в един и същ ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача.
		
		 
		
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: