ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Борислав Анчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Информационни системи и моделиране на бизнес процеси
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2755.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на настоящата поръчка включва доставка на комуникационно оборудване, съгласно техническата спецификация - неразделна част от поканата; инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата ИТ среда на възложителя; пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка, както следва:
1. Доставка на клъстер от две еднотипни хардуерни защитни стени;
2. Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП;
3. Срок за доставка, инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на техническото оборудване в срок до 30 (тридесет) дни от подписване на договора, но не по-късно от 15.12.2015 г.;
4. Осигуряване на гаранционно обслужване на хардуерните устройства за предложен от избрания изпълнител период, но не по-кратък от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
32500000
Описание:
Телекомуникационно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обхватът на поръчката включва доставка на клъстер от две еднотипни хардуерни защитни стени, инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването, както и осигуряване на гаранционното му обслужване за предложен от избрания изпълнител период, но не по-малко от 36 месеца.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставката, инсталацията, интеграцията на оборудването и гаранционното му обслужване, се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията към функционалността и техническите параметри на оборудването са подробно разписани в приложението към настоящата покана. При изпълнение на поръчката, представляващите изпълнителя и лицата, чрез които ще се осъществяват дейностите по договора, се задължават да спазват правилата за опазване на информацията, която им е станала известна при и по повод изпълнението, както и да спазват Политиката по информационна сигурност на НАП, и всички вътрешни правила и процедури за работа в НАП. За целта лицата подписват декларация по образец - приложение към проекта на договор за възлагане на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 60 000 (шестдесет хиляди) лева без ДДС/72 000 (седемдесет и две хиляди) лева с ДДС. Ценовите предложения на лицата, не следва да надвишават посочената максимална стойност, в противен случай, офертите им няма да бъдат разглеждани.
Офертата, ведно с изискуемите от възложителя документи, се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен с писмо с посочване на изходящия номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на възложителя и поставяне на входящ номер, без разпечатване на плика.
Изисквания за участие: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на възложителя и в определения от него срок, съгласно Приложение № 1 към поканата - "Пълно описание на предмета на поръчката и технически спецификации". 2. Срокът на валидност на подадените оферти следва да е не по-малък от 90 дни от датата на изтичане на срока за подаване на оферти. 3. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация и документи: • данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР (когато оферентът е българско ЮЛ или ЕТ)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която оферентът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато оферентът е ФЛ; • заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е ЮЛ; координати за връзка (телефон, факс, адрес за кореспонденция, координатор за изпълнението); • декларация за съгласие с проекта на договор (съгласно приложения образец); • декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец);• декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП (съгласно приложения образец); • декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП (съгласно приложения образец); • техническо и ценово предложение (съгласно приложения образец - Приложение № 3 към поканата).
НАП предоставя достъп по електронен път до приложенията към поканата: Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - Приложение № 1; Изисквания за участие, съдържащо и изискванията към лицата и условията за сключване на договор - Приложение № 2; Образец на Техническо и ценово предложение - Приложение № 3; декларации; Проект на договор на адрес: http://www.nap.bg, раздел "Профил на купувача", „Публични покани".
Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в 14:00 ч. в първия работен ден след изтичане на посочения в настоящатата покана срок за получаване на оферти, в администр. сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52.
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: