Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СЛУЖБА ВОЕННА ПОЛИЦИЯ, бул. Ген. Ед. И. Тотлебен № 34, За: Цветомир Петров, Република България 1606, София, Тел.: 02 9221225, E-mail: mp_clp@armf.bg, Факс: 02 9221201

Място/места за контакт: бул. Асен Йорданов № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mp.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mp.mod.bg/bg/profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на копирни машини за нуждите на служба "Военна полиция"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30121100

Описание:

Фотокопирни машини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка обхваща доставка на 7 (седем) броя копирни машини с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-36/09.11.2015 г. Пускането в експлоатация на копирните машини ще бъде извършено от сервизни инженери на изпълнителя по допълнителна заявка от възложителя, но не по-късно от 40 (четиридесет) дни след датата на тяхната доставка. Транспортът на копирните машини до местата за тяхната експлоатация ще бъде осигурен от възложителя. Градовете, в които ще бъдат пуснати и съответно поддържани машините са, както следва: гр. София - 3 (три) броя копирни машини; гр. Пловдив - 1 (един) брой копирна машина; гр. Сливен - 1 (един) брой копирна машина; гр. Варна - 1 (един) брой копирна машина; гр. Плевен - 1 (един) брой копирна машина.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото за доставка е склада на център "Логистика и подготовка" към служба "Военна полиция" на адрес: гр. София, бул. "Асен Йорданов" № 2.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на обществената поръчката - до 07.12.2015 г. 2. Срок на валидност на офертите - 30 (тридесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите. 3. Офертите да бъдат представени в писмен вид, на хартиен носител, в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика да бъде посочено наименованието на предмета на поръчката, наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа: 3.1. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 1; 3.2. данни за лицето, което прави предложението – Приложение № 2; 3.3. заверено копие от валиден сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка; 3.4. заверено копие от валиден сертификат на производителя на предлаганата техника за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; 3.5. заверено копие от оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника, доказващо оторизация на участника да предлага и поддържа неговите продукти; 3.6. списък на сервизните инженери, преминали обучение от производителя на предлаганата техника за поддръжка на техните продукти. Списъкът да съдържа трите имена на сервизните инженери, телефон за контакт и/или e-mail адрес с приложени заверени копия на документи, доказващи преминатото обучение. Минимално изискване - наличие на поне 5 (пет) сервизни инженери с преминато обучение от производителя на предлаганата техника; 3.7. списък на сервизите на територията на Република България с посочени адреси, лица за контакти, телефонни номера и e-mail адреси; 3.8. декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) - Приложение № 3; 3.9. декларация за използване/неизползване на подизпълнители - Приложение № 4. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, последните трябва да представят документите по т. 3.2, 3.3, 3.8; 3.10. декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 5; 3.11. техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 6; 3.12. ценово предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 7.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Източник на финансиране - бюджетни средства на служба "Военна полиция" за 2015 г. 2. Начин на плащане – в български лева по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на представяне от изпълнителя на следните документи: 2.1. надлежно оформена фактура – оригинал, издадена на името на център „Логистика и подготовка” към служба „Военна полиция”, адрес: гр. София 1113, бул. „Асен Йорданов” № 2, ЕИК: 1290090230082, материално отговорно лице – Валентин Недев; 2.2. двустранно подписан приемно-предавателен протокол за извършена доставка; 2.3. документ, удостоверяващ произхода на стоката; 2.4. декларация за съответствие съгласно БДС EN ISO/IEC 17050-1:2010 или еквивалентен, издадена от изпълнителя на договора; 2.5. гаранционна карта, издадена от изпълнителя на договора. 3. В случай, че възложителят не може да плати в срока по т. 2 поради спиране на децентрализираните плащания от Републиканския бюджет във връзка с приключването на бюджетната година или по други обективни причини, за които той не отговаря, плащането ще се извърши в срок до 60 (шестдесет) календарни дни. 4. Място за подаване на офертите: регистратурата на център „Логистика и подготовка” в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес: гр. София, п.к. 1113, бул. „Асен Йорданов” № 2. 5. Отваряне на офертите: при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 23.11.2015 г. в 11:00 часа в стая 403 на център "Логистика и подготовка" в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес гр. София, бул. "Асен Йорданов" № 2; 6. Възложителят уведомява писмено участника, определен за изпълнител, като посочва срок за сключване на договор. 7. При сключване на договор класираният на първо място участник следва да представи: 7.1. гаранция за изпълнение на договора в размер на пет на сто от неговата стойност без ДДС под формата на оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на служба „Военна полиция”, със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора, или под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на служба „Военна полиция” IBAN: BG80UNCR96603310296318, BIС: UNCRBGSF при банка „Уникредит Булбанк” АД, клон „Батенберг”. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка; 7.2. оригинал на документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 7.3. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 8. Адресът на хипервръзката за достъп до пълната документация на обществената поръчка е: http://mp.mod.bg/profil_na_kupuvacha/2015/111-145/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/11/2015