ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия /Живко Желев -ръководител звено Инвеститорски контрол, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053669, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Инвестиции /звено Инвеститорски контрол/
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на лицензирана фирма за консултант за оценяване съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорт на обект: „ Ел. провод 20 kV, №2, от подстанция „Гледачево“ в посока претоварач BRs 112, нов, съгласно Техническа спецификация, посочени в профила на купувача.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71521000
Описание:
Строителен надзор по време на строителството
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно количествена сметка, публикувана в профила на купувача.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на възложителя.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Изисквания към участниците:
1.1. Участниците да са лицензирани да извършват строителен надзор съгласно чл.166-167 от ЗУТ - доказва се със заверено копие на валиден към момента на подаване на офертата Лиценз, издаден от МРРБ или с посочване на публичен регистър за упражняване на дейността.
1.2. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са извършвали строителен надзор на обекти еднакви или сходни на предмета на по-ръчката. Под сходно възложителят приема оценка съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изготвяне на паспорт на обекти - изграждане на ел.проводи средно и/или високо напрежение. Доказва се със списък на обектите, получили разрешение за ползване, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
1.3. Списък на специалистите, които ще оценяват съответствието на ИП и упражняват СН, с посочване на професионална квалификация и стаж (опит). Същите да отговарят на изискванията по чл.167, ал.2, т.3 от ЗУТ – доказва се с декларация по образец на възложителя.
2. Срок за изпълнение на поръчката - 4 (четири) години от датата на сключване на договор за възлагане на обществена поръчка.
3. Начин на плащане - до 30 календарни дни, на етапи, както следва:
3.1. за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти – на основание представена фактура-оригинал, придружена с получено Разрешение за строеж, съгласно чл.142 от ЗУТ;
3.2. за извършване на строителен надзор – на основание представена фактура-оригинал, след получаване на Разрешение за ползване на строежа, съгласно Наредба №2/31.07.2003 г. към ЗУТ.
4. Гаранционният срок на строителния надзор по време на строителството е 8 години, в съответствие с минималните гаранционни срокове определени в чл.20, ал.4 от Наредба №2 за въвеждане в експлоатация на строежите.
5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за из-пълнение на поръчката
6. При сключване на договор определеният изпълнител представя:
- копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ;
- документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено ко-пие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; - копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. При наличие на някое от обстоятелст-вата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 24.11.2015 г. от 10.30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: