Версия за печат

BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ Георги Бенковски, бул Христо Ботев №38, За: Юлиян Гацев, БЪЛГАРИЯ 4400, Пазарджик, Тел.: 0898 940916; 034 918952, E-mail: soubenkovski@mail.bg

Място/места за контакт: бул Христо Ботев №38 град Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: //sop.bg/sougbenkovski-255/.

Адрес на профила на купувача: http: //sop.bg/sougbenkovski-255/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е доставка на храна – закуска и обяд за учениците от СОУ „Георги Бенковски”, гр. Пазарджик. В предметния обхват на настоящата обществена поръчка са включени следните две обособени позиции: І обособена позиция: „Доставка на закуски на учениците от I – ІV клас на СОУ „Георги Бенковски”, гр.Пазарджик”; ІІ обособена позиция: „Доставка на обяд за учениците, обхванати на целодневна организация на обучение от І – VІІ клас в СОУ „Георги Бенковски”, гр.Пазарджик”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15894210

Описание:

Ястия за училища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставките на храна за закуска, съответно за обяд за учениците на СОУ „Георги Бенковски” гр.Пазарджик ще бъде в зависимост от нуждите на Възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна, в случай че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира каквото и да било обезщетение за това, че не са му възложени доставки. По І обособена позиция: „Доставка на закуски на учениците от I – ІV клас на СОУ „Георги Бенковски”, гр.Пазарджик”, се включва доставка на закуска за около 361 ученици от І до ІV клас всеки учебен ден. Посоченият брой ученици е ориентировъчен, като точното количество закуски, които ще се доставят, ще се определя според реалното присъствие на учениците на учебните занятия. Закуските следва да бъдат доставени в СОУ „Георги Бенковски” до 8,00 часа. Прогнозната стойност на закуска на един ученик на ден е до 0,50 лв. с включен ДДС. По ІІ обособена позиция: „Доставка на обяд за учениците, обхванати на целодневна организация на обучение от І – VІ/VІІ клас в СОУ „Георги Бенковски”, гр.Пазарджик”, включва доставка на готвена в деня на поръчката обедна храна – основно ястие, хляб и десерт, за около 200 ученици. Посоченият брой ученици е ориентировъчен, като броят до 15.06.2016г. е 200, а от 15.09.2016г. до 31.12.2016г. ще бъде около 230. Точното количество обяди, които ще се доставят/изготвят, ще се определя според реалното присъствие на учениците на занятията. Най-високата прогнозна стойност на обяда за един ученик според вида на храненето на ден е до 2,30 лв. с включен ДДС. Училището финансира поевтиняване в размер на 0,50 лв. с включен ДДС, останалата част се заплаща от учениците /родителите/.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

36933 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ „Георги Бенковски”, гр.Пазарджик” – сграда с административен адрес: гр. Пазарджик, бул. „Христо Ботев” № 38, в столовата

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.2.1. Предлаганата храна трябва да съответства на изискванията, посочени в настоящата документация и приложенията към нея, в проекто-договора и специалните изисквания, посочени в т. 1.2.2. от настоящите условия. 1.2.1.1. ОСНОВЕН КОМПОНЕНТ НА ЗАКУСКАТА (СУТРЕШНА): 1.Тестени изделия: -баница; -кифла; - козуначен геврек; -залци; -кроасан и др. 2. Плод – според сезона. Закуската трябва да включва разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, които в рамките на една седмица да не се повтарят. 1.2.1.2. ОБЯД – 40% МЕСНО ЯСТИЕ (ИЗКЛЮЧВАНЕ НА КОЛБАСИ, ПРЕДЛАГАНИ КАТО ОСНОВНО ЯСТИЕ):1.Основно ястие, предлагане на птиче месо без кожа и телешко, свинско месо без видими мазнини (без пържено): -готвено; -печено; -печена риба (веднъж седмично); -скара; -гарнитура или салата (според сезона). ХЛЯБ: 1.Бял (нарязан) – утвърден стандарт “България“ УС-02-2011; 2.„Добруджа” (нарязан) – утвърден стандарт „България“ УС-03-2011 3.Пълнозърнест (два пъти седмично). 1.2.2. Доставяната храна трябва да отговаря на следните изисквания: 1.2.2.1. Да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; 1.2.2.2. Да се приготвя в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните; 1.2.2.3. Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; 1.2.2.4. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 37/21.06.2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците; 1.2.2.5. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата; 1.2.2.6. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; 1.2.2.7. Да отговаря на изискванията на Наредба № 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. 1.2.2.8. Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство „Техника”, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците. 1.2.2.9. Всяка закуска трябва да попада в обхвата на чл. 2, ал. 1, т. 1 от ПМС 308/20.12.2010 г., а именно да представлява закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове. 1.2.2.10. Всеки обяд трябва да съдържа минимум две ястия: - първо: основно ястие; - второ: десерт. 1.2.2.11. Участникът следва да предоставя до всяко 15 число на месеца меню за следващият календарен месец. 1.2.3. Участникът, определен за изпълнител на І-ва обособена позиция, трябва ежедневно да доставя заявения от Възложителя брой закуски на следния адрес: гр. Пазарджик, бул. „Христо Ботев” № 38 /№ 99 реален/, между 7,30 и 8,00 ч. 1.2.4. Участникът, определен за изпълнител на ІІ-ра обособена позиция, трябва ежедневно да доставя/изготвя заявения от Възложителя брой обедна храна /включващо основно ястие и десерт/ до 12,00 часа, на следния адрес: Пазарджик, бул. „Христо Ботев” № 38 /№ 99 реален/, в столовата. 1.2.5. Храната, която се доставя, трябва да е опакована така, че опаковката й да предпазва продукта от външно замърсяване и да не променя органолептичните му характеристики. 1.2.6. Храната, която се доставя, трябва да се пренася в термофорни кутии/съдове, запазващи нейните органолептични качества и се доставя до съответното помощно помещение за ученическо столово хранене, където се разпределя в посуда на възложителя. 1.2.7. Готовата храна следва да бъде придружена с търговски документ от изпълнителя, а когато изпълнителя се явява доставчик, храната следва да бъде придружена със сертификат на производство. 1.2.8. Участникът е длъжен да гарантира пълна подмяна на приготвената храна с отклонение в качеството. ...

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели и относителната им тежест 1.1. „Предложено меню/закуска, обяд/” – 40 точки. По този показател по обособена позиция № 1 се оценява предложеното седмично меню за закуска. По обособена позиция № 2 се оценява предложеното седмично меню за хранене на учащите се, включващ доставката на готови за консумация блюда. 1.2. „Време за реакция след рекламация” – 40 точки. По този показател и за двете обособени позиции се оценява бързината на доставка на готови храни, съответстващи напълно на техническите спецификации, договорните условия и нормативните изисквания, след неприемане и рекламация на доставени готови храни, които не съответстват напълно на техническите спецификации, договорните условия и нормативните изисквания. Времето за реакция след рекламация се предлага във времеви измервател – минути в техническото предложение към офертата. Задължително е предложените минути за реакция след рекламация да бъдат не повече от 60 (шестдесет) минути. Офертата на участник, който предложи минути за реакция след рекламация повече от 60 минути, няма да съответства на изискванията на възложителя и следва да бъде отстранена от участие в процедурата. 1.3. „Цена за изпълнение“ – 20 точки. По този показател и за двете обособени позиции се оценява предложената от участника /усреднена, ако цените на обяда варират според менюто/ единична цена без ДДС за доставка на 1 бр. обяд, съответно закуска.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/11/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци /Образец №3 – списък необходими документи/: 1. Оферта – Образец №1; 2. Административни сведения – Образец №2; 3. Списък на представени документи – Образец №3; 4. Образец №4 – декларация. 5. Образец №5 – договори; 6. Образец №6 – Д-я чл.47, ал.1, т.1; 7. Образец №7 - Д-я чл.47, ал.2, т.2 и т.5. 8. Образец №8 - Д-я чл.47, ал.5, т.1; 9. Образец №9 - Д-я чл.47, ал.1, т.2 и т.3; 10. Образец №10 - Д-я чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.4; 11. Образец №11 - Д-я чл.47, ал.5, т.2.; 12. Образец №12-1/12-2 - Д-я чл.56, ал.1, т.8; 13. Образец №13 - Д-я подизпълнител /ако е необходима/; 14. Образец №14 - Д-я за наети лица; 15. Образец №15-1 и/или №15-2 – Техническо предложение; 16. Образец №16-1 и/или №16-2 – Ценова оферта; 17. Образец №17 – съгласие проекто-договор; 18. Документи за легитимация - копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) заверен «Вярно с оригинал»; 19. Списък на МПС (включително МПС със специално оборудване, когато това се изисква по закон или друг нормативен акт), собствен или нает, с които ще се изпълняват доставките с приложени регистрационни талони – копие „Вярно с оригинала”; 20. Удостоверение от Областна дирекция за безопасност на храните за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните – копие „Вярно с оригинала”; 21. Декларация (свободен текст) от участника, че доставените стоки са етикирани съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храни; 22. Декларация (свободен текст) от участника, че доставяните храни, към датата на доставката ще бъдат приготвяни в деня на доставката; Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложените от него цени. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи обща цена ще се взима в предвид изписаната с думи. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на СОУ „Георги Бенковски“ град Пазарджик – http: //sop.bg/sougbenkovski-255/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/11/2015