ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Основно училище /ОУ/ Христо Ботев, ул.Тунджа №6, За: Коста Славов Главчев, Р България 8673, с.Кукорево, Тел.: 046 984045, E-mail: ou_kukorevo@abv.bg
Място/места за контакт: сградата на ОУ Христо Ботев-с.Кукорево /дирекция/
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ou-kukorevо-81/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на специализиран превоз на ученици, подлежащи на задължително обучение в ОУ»Христо Ботев»-с.Кукорево през учебната 2015/2016 година по утвърдени маршрутни разписания“, както следва:
- гр.Ямбол – с.Окоп – с.Ханово – с.Кукорево – 28 км, 25 ученика
- Гр.Ямбол – с.Стара река-с.Козарево-с.Калчево-с.Победа-с.Челник- с.Кукорево - 45 км, 38 ученика
Превозът ще се извършва чрез два курса на ден /сутрин и след обяд/ с два автобуса с над 22 места по горепосочените утвърдени маршрутни разписания като се вземат предвид прогнозния брой ученици за учебните дни. Прогнозни учебни дни за периода от 15.09.2015 г. до 15.06.2016 г. – 170 /сто и седемдесет/. Превозите ще се плащат на основание чл.32, ал.1 от Наредба №2 от 31.03.2006 г. за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за пътуване по автомобилния транспорт, предвидени в нормативни актове за определени категории пътници.
Максимално допустима единична цена 1,375 лв. на километър пробег без включен ДДС в рамките на 146 км дневно като съгласно чл.32, ал.2 от Наредба №2 / 31.03.2006 г. общият пробег на специализирания превоз включва пробега по разписания и до 20 на сто от него – технологичен пробег от и до местодомуването.
По време на превоза учениците ще се съпровождат от длъжностно лице, определено от директора на училището. При превозването на учениците да се спазват изисквания на Закона за автомобилните превози и съответните подзаконови нормативни актове, уреждащи съответната правна област. Срокът на изпълнение е от 15.09.2015 г. до 15.06.2016 година.
Начин на финансиране и плащане:
- начин на финансиране – финансирането е от държавния бюджет;
- начин на плащане: ежемесечно в срок от 2 дни след представянето на издадени фактури за всеки календарен месец, депозирани до 5-то число на следващия месец в счетоводството на училището, с които е фактурирана стойността на услугата за изтеклия месец и с приложени справки за извършените курсове, изминатия пробег за месеца и представените пътни листове за извършените превози.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
60100000, 60130000
Описание:
Пътни транспортни услуги
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Два автобуса с над 22 места два пъти дневно за общо 170 учебни дни. Обща прогнозна стойност на поръчката - 34 128 лв. (тридесет и четири хиляди сто двадесет и осем лв. и 00 ст.) без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Услугата, предмет на настоящата обществена поръчка, се извършва по утвърдени маршрутни разписания на територията на Р България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участие в настоящата обществена поръчка може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.
2. Участникът да притежава валиден лиценз за превоз на пътници на територията на страната и удостоверения по чл. 62а, ал.2 от Наредба № 33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България, както и да разполага с техническите възможности и ресурси за изпълнение на поръчката.
Към офертата участникът следва да приложи:
1.1. Административни данни по чл.101 в, ал. 1,т. 1 от ЗОП (Образец № 1)
1.2. Декларация по чл. 51 ал.1 т.9 от ЗОП за техническото оборудване /МПС-Автобуси/, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка.(Образец №2а).
Минимални изисквания
Участникът следва да разполага с минимум 2 / две/ моторни превозни средства-автобуси с над 22 места /седящи/ без мястото на водача /достатъчен брой места за превоз по съответния маршрут, като се вземат предвид прогнозния брой на учениците/ които да са на разположение на участника за целия срока на изпълнение на обществената поръчка
1.3. Валиден лиценз за обществен превоз на пътници на територията на България, издаден по реда и при условията на Закон за автомоболните превози. – заверено копие;
1.4. Удостоверение по чл.62a, ал.2 от Наредба № 33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България на посочените в Декларацията по т.1.2. МПС-автобус за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването на автобусите, с които ще се извършва специализиран превоз, предмет на настоящата обществена поръчка.
1.5. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на предвидените подизпълнители /оригинал/ - Образец № 3а.
1.6..Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, в който задължително се посочва представляващия.
1.7. Декларация от всички членове на обединението/консорциума - попълва се Образец № 4.
1.8. Техническо предложение (Образец № 5), с посочен срок на валидност на офертата, не по-малък от 90 /деветдесет/ дни;
1.9. Ценово предложение (Образец № 6)
1.10. Представяне на кандидата (Образец № 2)
1.11. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 (Образец № 3)
1.12. Списък доставки, сходни по предмет на поръчката, за последните три години (Образец № 7)
1.13. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 8)
1.14. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП (Образец № 9)
1.15. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 11).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да се получи на посочения интернет адрес, на тел. 046 98 40 45; 0886393155 или друго:
1. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 13:00ч. на 10.09.2015 г. в ОУ „Христо Ботев“, с.Кукорево, ул.“Тунджа“ № 6, дирекция.
2. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно: „Извършване на специализиран превоз на ученици, подлежащи на задължително обучение в ОУ»Христо Ботев»-с.Кукорево през учебната 2015/2016 година по утвърдени маршрутни разписания“.
3. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците.
4. Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка.
5. Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
6. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-кратък от 90 дни и представлява времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти.
* Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост.
* Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.
* В случай, че участникът предложи ценова оферта надхвърляща максимално допустимата единична цена за километър пробег той ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: