ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на компютърна техника, периферни и печатащи устройства
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предметът на обществената поръчка обхваща доставка на компютърна техника, периферни и печатащи устройства, както следва:
1. сървър - 7 (седем) броя с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-25/17.06.2015 г.;
2. компютърна конфигурация – 25 (двадесет и пет) броя с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-24/17.06.2015 г.;
3. монохромен лазерен мрежови принтер - 16 (шестнадесет) броя с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-21/17.06.2015 г.;
4. цветен лазерен мрежови принтер – 1 (един) брой с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-26/23.07.2015 г.;
5. широкоекранен монитор – 3 (три) броя с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-23/17.06.2015 г.;
6. монитор – 15 (петнадесет) броя с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-22/17.06.2015 г.;
7. преносим външен твърд диск – 1 (един) брой с минимални изисквания, посочени в техническа спецификация № 114-20/17.06.2015 г.
Всеки участник в обществената поръчка следва да предложи в техническото си предложение техника за всички изброени по-горе позиции, като същата трябва да отговаря на изискванията, посочени в техническите спецификации.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото за доставка е склада на център "Логистика и подготовка" към служба "Военна полиция" на адрес: гр. София, бул. "Асен Йорданов" № 2.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок за изпълнение на обществената поръчката - до 30 (тридесет) календарни дни след датата на подписване на договор.
2. Срок на валидност на офертите - 60 (шестдесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите.
3. Офертите да бъдат представени в писмен вид, на хартиен носител, в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика да бъде посочено наименованието на предмета на поръчката, наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа:
3.1. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 1;
3.2. данни за лицето, което прави предложението – Приложение № 2;
3.3. заверено копие от валиден сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен;
3.4. заверено копие от валиден сертификат на производителя на предлаганата техника за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен;
3.5. заверено копие от оторизационно/и писмо/а от производителя на предлаганата техника по точки от 1 до 6 от полето "Количество или обем (Когато е приложимо)" към Раздел III, доказващо/и оторизация на участника да предлага неговите продукти;
3.6. списък на сервизите на територията на Република България с посочени адреси, лица за контакти, телефонни номера и e-mail адреси;
3.7. декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) - Приложение № 3;
3.8. декларация за използване/неизползване на подизпълнители - Приложение № 4. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, последните трябва да представят документите по т. 3.3, 3.4 и 3.8;
3.9. декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 5;
3.10. техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 6;
3.11. ценово предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 7.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Източник на финансиране - бюджетни средства на служба "Военна полиция" за 2015 г.
2. Начин на плащане – в български лева по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на представяне от изпълнителя на следните документи:
2.1. надлежно оформена фактура – оригинал, издадена на името на център „Логистика и подготовка” към служба „Военна полиция”, адрес: гр. София 1113, бул. „Асен Йорданов” № 2, ЕИК: 1290090230082, материално отговорно лице – Валентин Недев;
2.2. двустранно подписан приемно-предавателен протокол за извършена доставка;
2.3. документ, удостоверяващ произхода на стоката;
2.4. декларация за съответствие съгласно БДС EN ISO/IEC 17050-1:2010 или еквивалентен, издадена от изпълнителя на договора;
2.5. гаранционна карта, издадена от изпълнителя на договора.
3. Място за подаване на офертите: регистратурата на център „Логистика и подготовка” в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес: гр. София, п.к. 1113, бул. „Асен Йорданов” № 2.
4. Отваряне на офертите: при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 24.04.2015 г. в 11:00 часа в стая 403 на център "Логистика и подготовка" в сградата на регионална служба "Военна полиция" - София на адрес гр. София, бул. "Асен Йорданов" № 2;
5. Възложителят уведомява писмено участника, определен за изпълнител, като посочва срок за сключване на договор.
6. При сключване на договор класираният на първо място участник следва да представи:
6.1. гаранция за изпълнение на договора в размер на пет на сто от неговата стойност без ДДС под формата на оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на служба „Военна полиция”, със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора, или под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на служба „Военна полиция” IBAN: BG80UNCR96603310296318, BIС: UNCRBGSF при банка „Уникредит Булбанк” АД, клон „Батенберг”.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка;
6.2. оригинал на документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
6.3. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
7. Адресът на хипервръзката за достъп до пълната документация на обществената поръчка е: http://mp.mod.bg/profil_na_kupuvacha/2015/111-130/
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: