ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Благоустрояване на УПИ VII - групово жилищно строителство, кв. 103, гр. Карлово - изграждане на два броя детски площадки.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45233161, 45236210
Описание:
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи на терени на детски площадки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количеството и обема са подробно описани в техническото задание към публичната покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за технически възможности: 1. Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години. *Под "строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира: Изпълнение на строителство по благоустрояване на квартали. 2. Списък на техническите лица. Участниците следва да посочат образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за строителството. 3. Списък на техническото оборудване. 4. Участниците трябва да докажат регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя, в Камарата на строителите в България или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентен орган съгласно съответния национален закон. Минимални изисквания към техническите възможности: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 строителства, което са еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 5 години. 2. Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при строителството, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: 1бр. Технически ръководител - Да притежава минимум 5 години професионален опит; 1 бр. Експерт по безопасност и здраве - Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството. 3. Участникът трябва да осигури следната строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката: Самосвали - 2 бр., Багер - 2 бр., Товарен камион - 1 бр., Ръчни тръмбовки - 4 бр. 3.1. Минимум едно от траспортните средства (самосвали и товарен камион) да е с екологична категория най-малко ЕВРО ІV; 4. Вписването да включва минимум четвърта група строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, от трета и четвърта категория. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Други изисквания: Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-голям от 30 календарни дни. Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 календарни дни.Участници, които представят оферти с по-малък срок ще бъдат отстранени от обществената поръчка, както и участници които са предложили по- голям срок за изпълнение предмета на поръчката от 30 дни.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Организация и контрол на изпълнението (П 1) – 40 т.; 2. Цена (П 2) – 30 т.; 3. Гаранционен срок (П 3) – 20 т.; 4. Срок за изпълнение (П 4) – 10 т. Поради техническа невъзможност за публикуване в образеца, пълната методика е налична в документацията към публичната покана, налична на профила на купувача.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите ще се извърши на 15.05.2015 г. от 11:00 ч. в стая 401 в сградата на общинската администрация, ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: