Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, За: Мариана Господинова, Инна Бенева, България 1113, София, Тел.: 02 9705611; 02 9705629, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на готови ястия – кетъринг във връзка с провеждане на сесия май-юни на държавни зрелостни изпити за учебна година 2014/2015

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството на заявките за доставка на готови ястия - кетърниг през сесия май-юни на държавните зрелостни изпити за учебна година 2014/2015 е в зависимост от броя на лицата пряко ангажирани с обработката на документи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София: 1. ВСУ "Любен Каравелов", ул. "Суходолска" № 175 и 2. Национален център за подготовка на олимпийци, бул. „Драган Цанков“ 21А

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците - документи и информация. 1. Удостоверение за регистрация на обект за дейности по производство и/или търговия с храни по чл. 12, ал. 9 от Закона за храните, издадено от компетентен орган. 2. Удостоверение за регистрация на транспортно средство по чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринарно-медицинската дейност, издадено от компетентен орган. 3. Подписан от участника списък с услугите по образец, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя по образец № 5, приложен към настоящата документация. 4. Подписана от участника декларация по образец № 6 с технически лица, които ще отговарят за извършването на услугата. II. Изисквания към съдържанието на офертата. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Представяне на участника - попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация; 2. Техническо предложение – попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация; 3. Ценово предложение – попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация; 4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовото предложение участниците следва да посочат стойност на бройка порция (цена без ДДС). В техническото предложение участниците посочват, че ще изпълняват поръчката при направена предварителна заявка за брой порции и ще извършват доставката на готови ястия през следващия заявката дневен период. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всяка оферта трябва да съдържа посочените образци на документи. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача". Срокът на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществената поръчка. Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 11.00 ч. на 30.04.2015 г. в сградата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование на адрес гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/04/2015