ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: Отдел Пазарни проучвания и доставки
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Профилактика и сервизно обслужване на 2 /два/ броя TLC- II System, Портативни конзоли, производство на Thoratec Corporation USA., съгласно посочени в техническата спецификация - Приложение № 8 от поканата за участие изисквания за профилактика.“ Повече информация за обекта на поръчката може да се получи на Интернет страницата на възложителя: www.uhsek.com
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50400000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максималната обща прогнозна стойност за изпълнение на услугите, обект на поръчката, която Възложителя може да заплати, е в размер на 42000,00 лв. без включен ДДС за 12 месеца или 8 760 отработени часа, и е в рамките на стойностите, определени в чл.14, ал.4, т.2 от ЗОП.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място на извършване на услугите: УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, гр. София, бул.Пенчо Славейков №52А.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Изисквания към предмета на услугата:1.1. Профилактиката и сервиза на 2 – та броя TLC - II System, Портативни конзоли включва:1.1.1. Подмяна на резервни части: Компресор; Въздушен филтър; Соленоиди.1.1.2. Пълен тест на конзолата в продължение на 72 часа.1.2. Описаната профилактика следва да се осъществява на 1500 часа работа на конзолата при производителя на оборудването. За времето на профилактика на конзолата, участникът следва да осигури резервна портативна конзола за пациента.2. Други изисквания:2.1. Към офертата /Образец А/ лицето, което прави предложението следва да представи следните документи:2.1.1.Списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката, включително на тези отговарящи за контрола на качеството;2.1.2. Доказателства за сервизна база, с която участникът разполага с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс /свободен текст/;2.1.3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката – заверени от участника копия;2.1.4. Списък на сключените договори за профилактика и сервизно обслужване за последните три години /2012, 2013 и 2014 г./, с предмет сходен с този на обществената поръчка, включително стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели.2.1.5. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП.Представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца, приложен към публичната покана (Приложение 7).2.2.За доказване на правния статус на участника, следва да се представят следните документи:2.2.1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен;2.2.2.Документ, еквивалентен на документите по т.6.1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен, когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП);2.2.3. При участниците обединения - нотариално заверен договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 2.2.4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.5, ал.2, т.1-5 от ЗОП, съгласно приложения към публичната покана образец (Приложение No 4 към Публичната покана).2.3 За всяка извършена профилактика на конзолите се изготвя протокол от изпълнителя.3. Възложителят ще сключи писмен договор за профилактика и сервизно обслужване.4.Начин на плащане - до 30-то число на месеца, следващ месеца на извършването на услугата, по банковата сметка на Изп. Пълен достъп до публ. покана и вс-ки приложения са на сайта на Възл.www.uhsek.com
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Минималните изисквания към участниците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други изисквания:2.1.Лицето, което прави предложението може да подаде само една оферта за участие в процедурата. 2.2. Възлож. ще сключи писмен договор за изпълн.на предмета на поръчката, с определения за изпълн.участник.2.3. Договорът за обществена поръчка се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.3.1. изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотариално заверен препис/;2.3.2. представи декларация за липсата на обст -ва по чл. 47, ал.5 от ЗОП, съгласно образец;2.3.3.представи декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от ЗМИП, съгласно образец; 2.3.4. представи декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП, съгласно образец ;2.3.5.Представи гар-я за изпълн-е на дог-ра в размер на 3 % от ст-та на дог-ра в лв. без ДДС.3.Офертата трябва да съдържа най-малко следното:3.1.Данни заюридическото лице.3.2.Док-нти удостоверяващи техн.възможности на у-ка.3.3.Ценово предложение с Прилож. №1 към него;Цените да бъдат в български лева.4.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика:4.1Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:4.1.1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) /на хартиен носител/.4.1.2. Данни за юридическото лице.4.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т. 5 от публичната покана.4.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. 7 от публичната покана.4.1.5Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца, приложен към публичната покана, попълнена и подписана от представляващият и управляващ подизпълнителя – Приложение №7 към публичната покана.4.2.Плик №2 с надпис Предложение за изпълнение на поръчката,който съдържа:4.2.1. Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката образец-Б /на хартиен носител/, изготвено по приложения в публичната покана образец, подписано от законния представител на участника и подпечатани от участника.Върху плик №2 следва да се посочи и наименованието на участника;4.2.1.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публичната покана образец – Приложение № 9 . 4.3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител/ с приложение №1 към образец-В, изготвени по приложените в публичната покана образци, подписани от законния представител на участника и подпечатани от участника. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника;.4.4.Срок на валидност на офертата - 60 дни от датата на подаване.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1. Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет.4. 5.2.Срок за получаване на офертата:7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6. Срок за валидност на поканата-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7.Място и дата на отваряне на офертите: 26.03.2015 г., 13,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на болницата.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в п-рата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: