ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
 
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
     
		
		
		Доставка на канцеларски материали за потребностите  на  Университет "Проф. д-р Асен Златаров" за срок 1 година.
		
		 
		
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
     
		
		
			30192000, 22000000
Описание:
		
Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти
 
			
			 
		
		
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
     
		
		
		Доставка на канцеларски материали за потребностите  на  Университет "Проф. д-р Асен Златаров" за срок 1 година. Прогнозната стойност е без вкл. ДДС. Източник на финансиране- бюджетни средства.
		
		 
		
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
     
		
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Университет "Проф. д-р Асен Златаров", гр. Бургас
		
		 
		
NUTS:
     
		
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Участникът следва да представи справка- декларация,   съдържаща  списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на  поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 години  поне три договора за доставка, които са сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка.
Гаранция /парична или банкова/ за изпълнение - 3 % от стойността на договора /офертата/. Заплащането на паричните гаранции се извършва по следната банкова сметка: BG94STSA93003300290023, BIC: STSABGSF Банка "ДСК".   Срок на валидност на офертата: не по- малко от 60 календарни дни, считано от крайния  срок за получаване на офертите. Възложителят заплаща на изпълнителя обща цена, която включва и траспортни разходи, застраховки, магазинаж, както и всички вносни мита и такси, действащи към момента на доставката. Единичните цени, на база на които е сформирана цената по договора, са посочени в ценовата оферта на изпълнителя. Възложителят заплаща стойността на всяка отделна доставка в срок от 30 дни, считано от датата на доставката.
		
		 
		
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
     
		
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
     
		
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
     
		
		
		Документацията е публикувана на Интернет страницата на университета www.btu.bg, в "Профил на купувача".  Офертата на участника следва да има минималното съдържание, съгласно чл. 101в от ЗОП: 1./ Данни за лицето, което прави предложението, 2./ Техническо предложение 3./ Ценово предложение, поставено в отделен запечатан непрозрачен плик, 4./ Срок на валидност на офертата.    Всяка страница от съдържанието на офертата следва да е подписана и номерирана с пореден номер на страницата от участника. Офертите се подават в деловодството на университета: гр. Бургас 8010, бул. "Проф. Якимов" № 1, ректорат, в запечетан, непрозрачен плик, надписан с наименованието на участника, адрес, телефон, и по възможност -факс и електронен адрес в срок до 23.03.2015 г. до 16.00 часа.  Дата и място на отваряне на офертите: на 24.03.2015 г. в 13.00 часа в сградата на ректората, гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" № 1. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.
		
		 
		
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: