Версия за печат

BG-Карлово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Карлово, ул. "Петко Събев" №1, За: Николай Колев, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: n.kolev@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/index.php/2012-01-05-13-47-13/2014-06-25-07-54-26/2264-110220152.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изготвяне на работен проект за Реконструкция и възстановяване на oбщински път гр. Карлово - с.Дъбене - с.Войнягово, община Карлово".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изготвяне на 1 бр. работен проект за Реконструкция и възстановяване на oбщински път.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65999 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Карлово

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за технически възможности: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаването на офертата, като бъдат посочени датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. *Под "услуга, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира: Извършване на проектантски услуги по изготвяне технически и/или работни проекти за ремонт и/или реконструкция на пътни участъци. 2. Участниците трябва да представят списък, в който да посочат образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата. 3. Застраховка „Професионална отговорност”. Минимални изисквания към техническите възможности: 1. Участникът следва да е изпълнил поне по един договор за проектиране на междуселищни пътни обекти или за вътрешно градски улици. Договорите се описват в приложения образец. Вписва се дата, срок на изпълнение, възложител, стойност. Към всички вписани договори се прилагат Референции и/или Препоръки за добро изпълнение от съответните Възложители. 2. Екипът от технически лица - експерти на Участниците трябва да включва най-малко следните експерти, отговарящи на съответните минимални изисквания, посочени за всеки един от тях: 1.Ръководител екип – Пътен инженер с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КИИП, застраховка проектантска отговорност, минимум 6 години опит по специалността. Ръководителят следва да докаже, че е изпълнявал длъжността Ръководител екип и /или е бил Главен проектант за поне 2 обекта – един за проектиране на междуселищни пътни обекти и един за вътрешно градски. За доказателство, Възложителя ще приема Референции, препоръки и други удостоверения, доказващи опита на Ръководителя; 2. Пътен инженер с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КИИП, минимум 3 години опит по специалността; 3.Инженер Геодезист - с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КИИП, минимум 5 години опит по специалността; 4.Строителен инженер - с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КИИП, минимум 3 години опит по специалността; 5.Ландшафтен архитект - с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КАБ, минимум 3 години опит по специалността; 6.Архитект - с висше образование (степен магистър), Валидно Удостоверение за ППП от КАБ, минимум 3 години опит по специалността.* Удостоверенията за ППП на лицата трябва да са валидни аза 2015 - та година. 3. Валидна застраховка „Професиионална отговорност”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Техническо предложение - К1 40 точки 2. Срок за изпълнение - К2 30 точки 3. Ценово предложение – К3 30 точки Поради техническа невъзможност за публикуване на цялата методика за оценка в образеца на публичната покана същата може да бъде намерена на следния интернет адрес: http://www.karlovo.bg/index.php/2012-01-05-13-47-13/2014-06-25-07-54-26/2264-110220152

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите на участниците ще бъдат отворени на 23.02.2015 г. в 11:00 ч., стая 401 в сградата на общинската администрация - ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП. За финансиране на обществената поръчка няма осигурено финансиране. Възможно е същата да бъде финансирана от оперативна програма или друг финансов механизъм.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/02/2015