ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Янислав Дичков - р-тел сектор КОиМ, отдел ИТ, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3682/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел ИТ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва удовлетворяване необходимостта от авариен и текущ ремонт на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи, като са обхванати най-често срещани повреди водещи до неработоспособност на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи, които не е възможно да бъдат отстранени със собствени средства, поради необходимост от специфично оборудване и наличие на широка гама резервни части за целите на тест и диагностика. Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50321000
Описание:
Услуги по ремонт на персонални компютри
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територия на Възложителя - „Мини Марица-изток” ЕАД гр. Раднево, Инкотермс 2010.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически изисквания и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана.
2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на сумата от 35 000 лв. без ДДС. При достигане на стойността от 35 000 лв. без ДДС договора се прекратява. В посочената стойност са включени всички разходи по изпълнението на поръчката, включително стойността на вложените резервни части при ремонт и ъпгрейд. Цените на рeзервните части за всеки отделен ремонт се съгласуват с Възложителя предварително по електронна поща и окончателно върху представена писмена оферта за извършване на ремонта. Начина за изпълнение на дейностите е описан в Приложение № 1 - Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе.
3. Условията на плащане: по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след извършен ремонт, представена фактура-оригинал и подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ.
4. Участниците да притежават и представят с офертата си следните копия на документи: валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за продажба и ремонт на компютърна и периферна техника; валиден сертификат ISO 20000-1 или еквивалент за внедряване и управление на системи за управление на ИТ услуги. Участниците да имат поне един сертифициран сервизен инженер за ремонт на компютърна и периферна техника - доказва се с копие на валиден сертификат за лицето.
5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Офертите се оценяват по най-ниска предложена цена – ценови коефициент. Оценка на предложенията се формулира на база единични цени на труда за извършвани ремонтни операции и коефициенти на тежести по следната формула: ЦK=С1*К1+С2*К2+С3*К3+С4*К4+С5*К5+С6*К6+С7*К7+С8*К8, където:
- ЦK е ценови коефициент,
- С1 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 1 от Приложение 1;
- К1 е коефициент на тежест равен на 0.08 единици;
- С2 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 2 от Приложение 1
- К2 е коефициент на тежест равен на 0.2 единици
- С3 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 3 от Приложение 1
- К3 е коефициент на тежест равен на 0.32 единици
- С4 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 4 от Приложение 1
- К4 е коефициент на тежест равен на 0.32 единици
- С5 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5 от Приложение 1
- К5 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици
- С6 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 6 от Приложение 1
- К6 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици
- С7 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 7 от Приложение 1
- К7 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици
- С8 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 8 от Приложение 1
- К8 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 13.02.2015 г. от 10:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: