Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия, отдел "Търговски"; Иван Андреев – ръководител отдел "Битово обслужване", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/4232/, E-mail: k-georgievav@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел "Битово обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е ремонт и техническа поддръжка на автомобили, съгласно Технически спецификации посочени в профила на купувача. Предмета на поръчката е разделен на две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: “Ремонт и техническа подръжка на автомобили Нива и УАЗ, товарни и специални автомобили”. Обособена позиция №2: “Ремонт и техническа подръжка на автомобили Фолксваген, Шкода, Тойота, Деу и други”. Поръчката е необходима за поддържане на автомобилите собственост на "Мини Марица-изток" ЕАД технически изправни в добро техническо състояние за осъществяване на нормален работен процес. Автомобилите са от различни типове и марки. Участниците могат да подават оферта за една или за двете обособени позиции от предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция №1: 144 броя автомобили към датата на стартиране на поръчката. Обособена позиция №2: 62 броя автомобили към датата на стартиране на поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Автосервиз на изпълнителя.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация за съответната позиция, посочена в профила на купувача. 2. Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1: до 12 месеца след сключване на договора или до достигане на общата стойност на договора в размер на 30 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция №2: до 12 месеца след сключване на договора или до достигане на общата стойност на договора в размер на 29 800,00 лева без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. 3. Изисквания по обособени позиции №1 и №2: Участниците да имат опит в ремонта и поддръжката на автомобили. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на поръчката по съответната позиция – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по съответната позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - по образец на възложителя, заедно с доказателства за извършените услуги (съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП). 4. Изисквания по обособени позиции №1 и №2: Участниците да притежават лицензиран софтуер за компютърна диагностика на автомобили използващи електронни системи за управление /удостоверява се с декларация от участника/. 5. За изпълнението на поръчката по обособена позиция №1, участниците трябва да разполагат с автосервиз за ремонт на автомобили в град Раднево. Да могат да осигурят използването на монтьорско хале, бояджийно хале, тенекеджийно хале, диагностичен тестер за марката ВАЗ /Нива/, УАЗ, стенд за регулиране геометрията на преден и заден мост. Да могат да осигурят свързаните с тези дейности доставки на оригинални резервни части и консумативи за превозните средства (на стойности съпоставими с пазарни цени и съгласувани от възложителя); Доказва се с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника и може да осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на местонахождението на автосервиза. За местонахождението на автосервиза се посочва - населено място, адрес (улица и №), лице и телефон за контакт. За изпълнението на поръчката по обособена позиция №2, участниците трябва да разполагат с автосервиз за ремонт на автомобили от посочените марки в техническата спецификация на разстояние до 40 км от град Раднево. Да могат да осигурят използването на монтьорско хале, бояджийно хале, тенекеджийно хале, стенд за регулиране геометрията на преден и заден мост. Да могат да осигурят използването на диагностичен тестер с легален софтуер за посочените марки в техническата спецификация - свързаните с тези дейности доставки на оригинални резервни части и консумативи за превозните средства (на стойности съпоставими с пазарни цени и съгласувани от възложителя); Доказва се с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника и може да осигури за изпълнение на поръчката, с посочване на местонахождението на автосервиза. За местонахождението на автосервиза се посочва - населено място, адрес (улица и №), лице и телефон за контакт и разстоянието в км от град Раднево до сервиза. 6. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на конкретната услуга, удостоверено с фактура, сервизна поръчка и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за възлагане: по обособени позиции на база най-ниска часова ставка за монтьорски труд.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/02/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.02.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/02/2015