Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул."Княз Александър Дондуков" 52, За: Валерия Додова – главен експерт в отдел „Административно обслужване”, дирекция „Логистика”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1917.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Предоставяне на технически услуги по отстраняване на аварии в тръбопроводните инсталации, в сграда на ТД на НАП ГДО, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 29”. Предметът на поръчката включва дейности по предоставяне на технически услуги на тръбопроводни инсталации и прилежащите им съоръжения, изразяващи се в: - отстраняване на течове от тръбопроводни инсталации и последствията от тях; - отстраняване на други възникнали аварии по тръбопроводните инсталации; - подмяна на резервни части по тръбопроводните инсталации.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71356000

Описание:

Технически услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката, включително доставка на резервни части за целия срок на договора не може да надвишава сумата от 3 333,33 лева (три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) без ДДС или 4 000,00 (четири хиляди) лева с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката, изпълнителят е длъжен: • да осигури шестмесечен гаранционен срок на извършената работа, считано от датата на подписване на двустранен протокол за пускане в експлоатация на инсталацията, по отношение на която е предоставена услугата; • в гаранционния срок да извършва за своя сметка некачествено извършената работа, да подмени некачествена част и да отстрани за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачественото изпълнение; • да осигури шестмесечен гаранционен срок на вложените резервни части или този на производителя, ако е по-дълъг; • да се отзовава при повикване за авария, получено по факс, e-mail или телефонно обаждане, в срок до 1 /един/ час от получаването на сигнала за настъпване на събитието, включително в празнични и почивни дни; Времето за реакция, измерено в часове, е периода от изпращането на заявка за съответната необходимост, до пристигането на специалист на мястото на изпълнение на обществената поръчка. • да отстранява повредите и последствията от тях в максимално кратки срокове, но не по-късно от 24 /двадесет и четири/ часа от заявяването им; • да извършва всички технически услуги при спазване на нормативните изисквания на по отношение на безопасни условия на труд, касаещи инсталации в сгради; • да осигурява необходимите резервни части за извършване на съответните услуги, предварително съгласувани с възложителя и заплащани от него по доставни цени, (под доставна цена се разбира цената, на която е закупена съответната резервна част) за което изпълнителя следва да представя заверено копие от фактурата за закупуването й. Срокът на договора е 12 /дванадесет/ месеца от датата на сключване, или до изчерпване на максимално допустимата стойност в рамките на този срок.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите трябва да съдържат следната информация и документи: 1. данни за лицето, което прави предложението (ЕИК-единен идентификационен код, съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър - ако е юридическо лице; данни по документ за самоличност – ако е физическо лице), включително наличие на регистрация по ЗДДС, и координати за връзка, телефон, факс, адрес, координатор за изпълнението; 2. Техническо предложение за изпълнение, съгласно приложения образец; 3. Предлагана цена за изпълнение на поръчката, съгласно приложения образец. 4. Подаване на оферта в определения от възложителя срок. Срок на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) дни от датата на изтичане срока за получаване на офертите. НАП предоставя достъп по електронен път до приложения към поканата, съдържащи описание на предмета на поръчката, изисквания към участниците, изисквания за изпълнение на поръчката, условия за подаване на оферта и сключване на договор, образец на оферта "техническо предложение", образец на оферта "предлагана цена" за изпълнение на обществената поръчка, проект на договор и други, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Отварянето на офертите е публично и ще се проведе на 05.01.2015г. от 14:00 часа в административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52, зала 208. Съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/12/2014