Версия за печат

BG-Долна баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Долна баня, ул. Търговска №134, За: Петър Трифонов, Република България 2040, Долна баня, Тел.: 0879 090949, E-mail: obshtinadb@abv.bg

Място/места за контакт: Община Долна баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolna-banya.net/.

Адрес на профила на купувача: http://dolna-banya.nit.bg/publichni-pokani.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Преустройство на част от сграда в „Център за работа с деца на улицата“ в УПИ II-601 град Долна Баня”. Настоящата обществена поръчка обхваща промяна на част от съществуваща сграда на бивш „Младежки дом“ в „Център за работа с деца на улицата“. Предвиденото преустройство е на площ от 392 кв. м. от 668 кв.м. застроена площ. Сградата е разположена свободно в паркова среда в кв. 26, УПИ II на гр. Долна баня. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към поканата инвестиционни проекти и количествени сметки.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към поканата инвестиционни проекти и количествени сметки, които са публикувани в Профила на купувача. Предвиденото преустройство е на площ от 392 кв. м. от 668 кв.м. застроена площ. 2. Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС. 3. Източник на финансиране – бюджетни средства на Община Долна баня. 4. Срокът за изпълнение на предмета на поръчката е съгласно предложението на участниците, но не повече от 150 календарни дни.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

198174 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Долна баня

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

5. Изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците: 5.1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, всеки участник трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция или рехабилитация на сгради, които са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка. Доказва се със: Списък (образец №8) на изпълнените строително-монтажни работи през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите придружен от: -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителните дейности; и/или -удостоверения за добро изпълнение на СМР, които съдържат данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Представените удостоверения трябва да съдържат дата, подпис и данни за контакти на издателя им; и/или - участникът да посочи публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. 5.2. За изпълнение на обществената поръчка участникът трябва да разполага с инженерно – техническия състав със следните специалисти: 1) Ръководител на обекта (1 бр.)–строителен инженер, специалност „ПГС/ССС”, притежаващ мин. 5 год. проф. опит и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 2 обекта с предмет, подобен на предмета на поръчката. 2) Технически ръководител (2 бр.) – лице, отговарящи на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващи мин. 5 год. проф. опит и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на поръчката; 3) Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството. 4)Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за мин. изисквания за ЗБУТ при извършване на смр или еквивалентен док. за чуждестранните участници. Доказва се със: Списък на инженерно-техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на поръчката (образец №9). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец №9.1), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение за изпълнение на поръчката - Образец № 9.2).За обект с предмет, подобен или сходен на предмета на поръчката, възложителят ще приема строително-монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция или рехабилитация на сгради. 5.3. Участникът да има внедрени следните системи: -система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. -система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен. Сертификатите трябва да са с обхват сходен с предмета на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Доказва се със: Копия на сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 – Срок за изпълнение на поръчката – с тежест 30 % П2 – Срок за отстраняване на дефекти – с тежест 20 % П3 – Предлагана цена – с тежест 50 % Подробното описание на методиката за оценка на офертите за настоящатата обществена поръчка се съдържа в приложените към публичната покана указания за участие, публикувани в профила на купувача на интернет страницата на Община Долна баня.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/12/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I. Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1. Оферта за участие (Образец № 1); 1.2. Представяне на участника: 1.2.1. Административни сведения (Образец № 2); 1.2.2. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП (Образец №3) 1.3. Доказателства, съгласно т. 5 от раздел "Изисквания към изпълнението" за покриване на изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците: 1.3.1. Списък (образец №8) на изпълнените строително-монтажни работи през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите придружен от: -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителните дейности; и/или -удостоверения за добро изпълнение на СМР, които съдържат данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Представените удостоверения трябва да съдържат дата, подпис и данни за контакти на издателя им. и/или -участникът да посочи публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. 1.3.2. Списък на инженерно-техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на поръчката (образец №9). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец №9.1), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение за изпълнение на поръчката - Образец № 9.2). 1.3.3. Копия на сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 1.4. При участници обединения – копие на договора за създаване на обединението. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 1.5. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители – декларация (образец №4) с посочено наименование на подизпълнителите и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. 1.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №5). 1.7. Декларация за извършен оглед на обекта (образец №5.1) 1.8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (образец №5.2) 1.9. Техническо предложение (Образец №6) с приложен към него Линеен график за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката 1.10. Ценово предложение (Образец №7). II. Oфертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Търговска” № 134, Община Долна баня. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на обществената поръчка. III. Дата, част и място на отваряне на офертите: 22.12.2014 г., 11:00 часа, Сградата на Община Долна баня. IV. Указания за участие, проект на договор и Образци 1-9 са публикувани в профила на купувача на интернет адреса на община Долна баня http://www.dolna-banya.net/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/12/2014