Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Ненко Милев, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: nmilev@prb.bg, Факс: 02 9862270

Място/места за контакт: гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://prb.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на мебели за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор, по следните три самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1-Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2-Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3- Доставка на метални шкафове“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39100000

Описание:

Мебелировка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По ОП № 1: Стол 2 бр.; Стол работен 32 бр.; Стол посетителски 50 бр.; Диван двоен модул 2 бр.; По ОП № 2: Бюро в комплект с помощно бюро и свързващ модул 2 бр.; Работно бюро 32 бр.; Контейнер с три чекмеджета 34 бр.; Офис шкаф с горен отворен модул с три рафта и две врати и рафт 32 бр.; Офис стелаж -5 рафта 32 бр.; Офис стелаж -3 рафта 32 бр.; Офис стелаж с 5 рафта 10 бр.; Офис гардероб- двукрил с релса за закачалки и един рафт 32 бр.; Маса заседателна 4 бр.; Малка кафе масичка 2 бр. По ОП № 2: Метален шкаф за архивиране 15 бр.; Троен метален гардероб 10 бр. Метален шкаф с осем /клетки/ 1 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50908 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София,ул. „Майор Векилски“ №2, ет.2

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Срок на договора/ите: Срокът на действие на договора за всяка от трите обособени позиции е до изтичане на срока за отстраняване на гаранционна повреда, считано от датата на изтичане на срока за гаранционното обслужване на мебелите, по съответната обособена позиция. 2.Срок за изпълнение на доставките: За всяка от обособените позиции срокът за изпълнение на доставките е до 20 /двадесет/ работни дни, считано от датата на сключване на договор за обществената поръчка. 3.Срок за монтаж: Срокът за монтаж на мебелите е до 6 месеца от подписването на двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ дата на извършване на доставката. Монтажът следва да бъде извършен в срок до 5 работни дни от получаване на заявка за монтаж. Възложителят може да направи заявка за монтаж по факс, и-мейл адрес или по поща с писмо с обратна разписка. Монтажът следва да бъде извършен на място, посочено от Възложителя в заявката. 4.Срок за гаранционно обслужване: За всяка от обособените позиции срокът за гаранционно обслужване следва да е не по-кратък от 12 /дванадесет/ месеца. Срокът за гаранционно обслужване започва от деня, следващ подписването на двустранни приемно-предавателни протоколи, удостоверяващи доставката на мебелите на посочения от Възложителя адрес. 5.Срок за отстраняване на повреди и/или дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок: За всяка от обособените позиции срокът за отстраняване на повреди и/или дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок, е не повече от 10 работни дни. Срокът започва да тече от момента на уведомяване на Изпълнителя за повредата или недостатъка. Възложителят може да направи уведомяването по факс, и-мейл адрес или по поща с писмо с обратна разписка. 6.Условия за гаранционно обслужване: През гаранционния срок Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на доставените мебели. Гаранционното обслужване се осъществява на място или в сервиз на Изпълнителя. Товаро-разтоварните разходи, както и разходите за транспорт до сервиза и обратно, са за сметка на Изпълнителя. При приемането на мебелите за гаранционен ремонт Изпълнителят е длъжен да осигури подходяща опаковка, гарантираща безопасно транспортиране, в случаите когато това е необходимо. 7. Място на изпълнение на поръчката: 7.1 Доставката на мебелите за всяка обособена позиция се извършват на адрес: гр. София, ул. „Майор Векилски“ № 2, ет.2. 7.2 Доставката на мебелите по всяка обособена позиция се извършва в работното време на Бюрото по защита при главния прокурор и се предава на определено от Възложителя материалноотговорно лице, след предварително уговорен за това час. Работното време на Бюрото по защита при главния прокурор е от 8:30 до 17:00 часа от понеделник до петък. 7.3 Всяка доставка се удостоверява с подписване на приемно-предавателен протокол за доставените мебели. 7.4.При доставката, мебелите следва да бъдат придружени със следните документи: - препоръки за правилна експлоатация; - указания за монтаж; 7.5. Монтажът на мебелите се извършва на мястото, посочено от Възложителя в заявката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/11/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Дата, час и място на отварянето на офертите: 24.11.2014 г. от 10.00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/11/2014