ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Щерьо Попов - старши експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593200, E-mail: sht.popov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1893.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка: Услуги по ремонт, проверка и презареждане на пожарогасители и услуги по ремонт и проверка на противопожарни кранове в административните сгради на ЦУ на НАП, ТД на НАП ГДО, УЦ на НАП Банкя и УЦ на НАП Боровец.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50413200, 50610000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на пожарогасители
Услуги по ремонт и поддържане на съоръжението за безопасност
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят предоставя услуги по ремонт, проверка и презареждане на пожарогасители и услуги по ремонт, включително проверка на противопожарни кранове, като прогнозните количества са следните: пожарогасител прахов ABC с вместимост 6 кг. - 21 бр.; пожарогасител прахов ABC с вместимост 12 кг. - 7 бр.; пожарогасител прахов BC с вместимост 6 кг. - 21 бр.; пожарогасител воден с вместимост 6 л. - 7 бр.; пожарогасител воден с вместимост 9 л. - 2 бр.; пожарогасител водопенен с вместимост 9 л. - 4 бр.; пожарогасител CO2 с вместимост 5 кг. - 30 бр.; пожарогасител CO2 с вместимост 14 кг. - 1 бр.; пожарни кранове - 22 бр.
Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване максимално допустимата стойност на съответната структура, в случай че това се осъществи в рамките на срока на договора.
Максимално допустимата стойност по структури е, както следва:
- за ЦУ на НАП – 833,33 лева без ДДС, съответно 1 000,00 лева с ДДС;
- за ТД на НАП ГДО – 125,00 лева без ДДС, съответно 150,00 лева с ДДС;
- за УЦ на НАП Банкя – 350,00 лева без ДДС, съответно 420,00 лева с ДДС;
- за УЦ на НАП Боровец – 500 лева без ДДС, съответно 600 лева с ДДС.
Единичната цена включва стойността на труда за ремонта, проверката и презареждането на преносими пожарогасители, предоставянето на оборотни пожарогасители в случаите на изпълнение на горепосочените дейности, транспорта до гореописаните административни сгради и консумативите за презареждане на пожарогасителите (необходимите за презареждане пожарогасителни прахове и пенообразуватели).Единичната цена включва стойността на труда за ремонт и проверка на пожарните кранове в горепосочените административни сгради.
Услугите се извършват след предварителна заявка на възложителя, чрез координатора на поръчката за съответната структура в срок от 20 работни дни от получаване на заявката на даден от изпълнителя номер на факс или адрес на електронна поща.
Посоченият прогнозен брой на услуги по ремонт, проверка и презареждане на преносими пожарогасители и ремонт и проверка на пожарни кранове не задължава Възложителя да заяви същите за срока на действие на договора.
Заплащането на извършената услуга е по единичните цени за ремонт, проверка и презареждане на преносими пожарогасители и ремонт и проверка на пожарни кранове, съгласно приетата ценова оферта на избрания за Изпълнител.
За извършената конкретна услуга се подписва протокол и се издава фактура.
Плащането се извършва от съответната структура на НАП, за нуждите на която е подадена съответната заявка за услуга, в срок до 30 (тридесет) дни от изпълнението й, въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена от изпълнителя фактура, подписани от страна на възложителя от съответния координатор по договора и представени в счетоводството на съответната структура на НАП.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административните сгради на ЦУ на НАП – гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и ул. „Врабча“ № 23, ТД на НАП ГДО – гр. София, ул. „Аксаков“ № 29, УЦ на НАП Банкя – гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 31 и УЦ на НАП Боровец – к.к. Боровец, общ. Самоков, област Софийска.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в:
1. Ремонт, проверка и презареждане на преносими пожарогасители с осигуряване на оборотни пожарогасители и транспорт за сметка на изпълнителя в административните сгради с местонахождение: ЦУ на НАП – гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и ул. „Врабча“ № 23, ТД на НАП ГДО – гр. София, ул. „Аксаков“ № 29, УЦ на НАП Банкя – гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 31 и УЦ на НАП Боровец – к.к. Боровец, общ. Самоков, област Софийска.
2. Ремонт и проверка на пожарни кранове в административните сгради с местонахождение: ЦУ на НАП – гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и ул. „Врабча“ № 23, ТД на НАП ГДО – гр. София, ул. „Аксаков“ № 29, УЦ на НАП Банкя – гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 31 и УЦ на НАП Боровец – к.к. Боровец, общ. Самоков, област Софийска. Услугите по ремонт на пожарните кранове ще включват и дейности по окомплектоването им при необходимост.
Услугите се извършват след предварителна заявка на възложителя, чрез координатора на поръчката за съответната структура в срок от 20 работни дни от получаване на заявката на даден от изпълнителя номер на факс или адрес на електронна поща.
Изпълнителят следва да осигури гаранционен срок на извършената услуга по ремонт, проверка и презареждане на преносими пожарогасители и проверка, ремонт и окомплектоване при необходимост на пожарни кранове не по-малко от дванадесет месеца.
Пожарогасителите следва да бъдат заредени с пожарогасителни прахове и пенообразуватели, за които е удостоверено съответствието и изискванията за гасителна ефективност, съгласно разпоредбите на Наредба № Із-1543 от 27.07.2012 г. за разрешителната и контролна дейност на продуктите за пожарогасене по отношение на тяхната гасителна ефективност или еквивалентен.
Пожарогасителите, преминали техническото обслужване и ремонт, трябва да бъдат маркирани и да бъдат придружени от протокол съгласно приложение № 8 към чл. 40, ал. 6 от Наредба № Iз-2815 от 7 ноември 2011 г. за реда за осъществяване на разрешителна и контролна дейност на търговци, извършващи дейности по пожарна безопасност в обекти и/или експлоатация на уреди и съоръжения, свързани с пожарната безопасност.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий за оценка на офертите в настоящата процедура е „най–ниска цена”.
Оценява се предложената от участниците обща стойност, изчислена на база извършване на услуга по ремонт, проверка и презареждане на преносими пожарогасители и ремонт и проверка на пожарни кранове за посочения прогнозен брой пожарогасители и пожарни кранове.
Печели участник с най-ниска обща стойност, изчислена на база извършване на услуга по ремонт, включително проверка и презареждане на преносими пожарогасители и проверка и ремонт, включително проверка на пожарни кранове за прогнозния брой пожарогасители и пожарни кранове.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 1 808.33 лв. (хиляда осемстотин и осем лева и тридесет и три стотинки) без ДДС.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на срока указан в Раздел ІІІ от публичната покана, публикуванa на Портала за обществени поръчки, поддържан от Агенцията по обществени поръчки. Публичната покана е публикувана в „Профила на купувача” на официалната страница на НАП. Участникът следва да определи срок за валидност на офертата си не по-малък от 120 (сто и двадесет) дни от датата на изтичане срока за получаване на офертите.
1. Подаване на оферта в посочения от Възложителя срок.
2. Офертата трябва да съдържа следната информация:
2.1. данни за лицето, което прави предложението, включително Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато оферентът е българско юридическо лице или едноличен търговец)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която оферентът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато оферентът е физическо лице; Заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; координати за връзка (телефон, факс, адрес за кореспонденция, координатор за изпълнението);
2.2. техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя (съгласно приложения образец);
2.3. ценово предложение (съгласно приложения образец);
2.4. декларация за приемане на условията в проекта на договор.
3. За участие в процедурата участниците следва да отговарят на посочените по-долу минимални изисквания, като представят изискуемите документи за доказване на съответствието си с поставените изисквания:
3.1. Участниците следва да притежават валидно Разрешение по Наредба № Із-2815 от 2011 г. за реда за осъществяване на разрешителна и контролна дейност на търговци, извършващи дейности по пожарна безопасност в обекти и/или експлоатация на уреди и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, важащо за територията на Република България.
За доказване на това изискване участниците следва да представят заверено копие на валидно Разрешение по Наредба № Із-2815 от 2011 г. за реда за осъществяване на разрешителна и контролна дейност на търговци, извършващи дейности по пожарна безопасност в обекти и/или експлоатация на уреди и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, важащо за територията на Република България.
3.2. Участниците следва да осигурят най-малко двама квалифицирани специалисти, които ще осъществяват дейности по сервизно обслужване на носими и возими пожарогасители, и/или поддържане и обслужване на пожарни кранове, монтирани в административните сгради, предназначени за предотвратяване на пожар.
За доказване на това изискване участниците следва предоставят списък на техническите лица, които непосредствено ще осъществяват дейностите по обслужване на пожарогасителите и пожарните кранове. Списъкът следва да съдържа, три имена на лицата, информация за притежавано валидно удостоверение за завършен в Академията на МВР или в центрове за професионално обучение курс на обучение за изпълнение на дейности по сервизно обслужване на носими и возими пожарогасители, и/или поддържане и обслужване на пожарни кранове.
НАП предоставя достъп по електронен път до приложения от № 1 до № 6 към поканата, които мога да бъда намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Отварянето на офертите е публично и ще се проведе на първия работен ден след изтичане на срока за получване на офертите от 11:00 часа в административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52. Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: