Версия за печат

BG-с.Руен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ "Елин Пелин", ул."Първи май" №12, За: Златка Николова 0884 101099, България 8540, с.Руен, Тел.: 05944 6215, E-mail: sou.elinpelin.ruen@abv.bg

Място/места за контакт: СОУ "Елин Пелин"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruen.sharepoint.com/Pages/default.aspx.

Адрес на профила на купувача: http://ruen.sharepoint.com/Pages/orders.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Подмяна на подови настилки в класни стаи – поставяне на гранитогрес по подове“ Поръчката се изпълнява във връзка с реализиране на ДЕЙНОСТ 4. „Подмяна на подови настилки“ от Националната програма на МОН „Модернизация на материалната база в училище”, Модул „Подобряване на училищната среда”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45400000, 45430000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествена сметка „Подмяна на подови настилки в класни стаи – поставяне на гранитогрес по подове“ № Наименование на работите бр. размер общ размер КЛАСНИ СТАИ кв.м. кв.м. Поставяне на гранитогрес 1 Класна стая 1 30 30,00 2 Класни стаи 5 48 240,00 3 Класни стаи бараки 2 47 94,00 4 Ресурсен кабинет и фоайе 1 18,5 18,50 Поставяне на цокъл от гранитогрес 1 Класна стая 1 2,2 2,20 1 Класни стаи 5 2,8 14,00 3 Класни стаи бараки 2 3,3 6,60 4 Ресурсен кабинет и фоайе 1 1,2 1,20 Всичко 406,50 бр. кг. кг. 1 Лепило за плочки*25 кг. 65 25 1 625,00 Всичко 1 625,00

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14580 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ "Елин Пелин"

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на условията на ЗОП и обявените условия в документацията за участие. 2. Да са изпълнявали СМР от подобен характер през последните три години. 3. Да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката - компетентен управленски и технически персонал. 4. Да са направили предварителен оглед на обектите и да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 5. Да отговарят на условията на чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП с декларации по приложените към настоящата документация образци. УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКАТА НА ДОКУМЕНТИТЕ 1. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, като участникът няма право да представя варианти на офертата. 2. До изтичане на срока за получаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си. 3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска фирма 4. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност електронен адрес, наименованието на обществената поръчка. 5. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часa на получаването на офертата, за което на приносителя се издава документ. 6. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. В тези случаи офертата се връща на участника. 7. Всички документи представени от участника трябва да са на български език. Ако са предоставени копия, да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала“. 8. Срокът за изпълнение на поръчката да се посочи в брой календарни дни. Срокът за изпълнение на предвидените в поръчката строителни дейности трябва да е обоснован в техническото предложение на участника. 9. Срокът на валидност на офертите се определя в календарни дни.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА Офертата на всеки от участниците ще се оценява по критерий „икономически най-изгодна оферта”. Методика на оценка Оценката се извършва по следната формула: КО = П1 + П2 + П3 с показатели : - П1 – Предложена крайна цена – 60 точки - П2 – Гаранционен срок – 30 точки - П3 – Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/11/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Прогнозната стойност на обществената поръчка в размер на 14580 лв. е без ДДС. Максимална стойност на поръчката 17500 лв. с ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/11/2014