ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Подмяна на подови настилки в класни стаи – поставяне на гранитогрес по подове“
Поръчката се изпълнява във връзка с реализиране на ДЕЙНОСТ 4. „Подмяна на подови настилки“ от Националната програма на МОН „Модернизация на материалната база в училище”, Модул „Подобряване на училищната среда”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000, 45400000, 45430000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количествена сметка
„Подмяна на подови настилки в класни стаи – поставяне на гранитогрес по подове“
№ Наименование на работите бр. размер общ размер
КЛАСНИ СТАИ кв.м. кв.м.
Поставяне на гранитогрес
1 Класна стая 1 30 30,00
2 Класни стаи 5 48 240,00
3 Класни стаи бараки 2 47 94,00
4 Ресурсен кабинет и фоайе 1 18,5 18,50
Поставяне на цокъл от гранитогрес
1 Класна стая 1 2,2 2,20
1 Класни стаи 5 2,8 14,00
3 Класни стаи бараки 2 3,3 6,60
4 Ресурсен кабинет и фоайе 1 1,2 1,20
Всичко 406,50
бр. кг. кг.
1 Лепило за плочки*25 кг. 65 25 1 625,00
Всичко 1 625,00
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ
1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на условията на ЗОП и обявените условия в документацията за участие.
2. Да са изпълнявали СМР от подобен характер през последните три години.
3. Да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката - компетентен управленски и технически персонал.
4. Да са направили предварителен оглед на обектите и да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката.
5. Да отговарят на условията на чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП с декларации по приложените към настоящата документация образци.
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКАТА НА ДОКУМЕНТИТЕ
1. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, като участникът няма право да представя варианти на офертата.
2. До изтичане на срока за получаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си.
3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска фирма
4. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност електронен адрес, наименованието на обществената поръчка.
5. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часa на получаването на офертата, за което на приносителя се издава документ.
6. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. В тези случаи офертата се връща на участника.
7. Всички документи представени от участника трябва да са на български език. Ако са предоставени копия, да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала“.
8. Срокът за изпълнение на поръчката да се посочи в брой календарни дни. Срокът за изпълнение на предвидените в поръчката строителни дейности трябва да е обоснован в техническото предложение на участника.
9. Срокът на валидност на офертите се определя в календарни дни.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА
Офертата на всеки от участниците ще се оценява по критерий „икономически най-изгодна оферта”.
Методика на оценка
Оценката се извършва по следната формула: КО = П1 + П2 + П3
с показатели :
- П1 – Предложена крайна цена – 60 точки
- П2 – Гаранционен срок – 30 точки
- П3 – Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Прогнозната стойност на обществената поръчка в размер на 14580 лв. е без ДДС. Максимална стойност на поръчката 17500 лв. с ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: