Версия за печат

BG-с. Руен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Средно общообразователно училище "Елин Пелин", ул. "Първи май" 12, За: Златка Николова, България 8540, с. Руен, Тел.: 05944 6215, E-mail: sou.elinpelin.ruen@abv.bg

Място/места за контакт: Средно общообразователно училище "Елин Пелин"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruen.sharepoint.com.

Адрес на профила на купувача: http://ruen.sharepoint.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Текущ ремонт на алуминиева дограма на 4-ти етаж. Доставка и монтаж на алуминиеви модули във фоайе на 2 етаж на училищната сграда“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45400000, 45420000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Приложена количествена сметка в документацията в Профила на купувача

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3660 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Средно общообразователно училище "Елин Пелин"

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: 1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на условията на ЗОП и обявените условия в документацията за участие. 2. Да са изпълнявали СМР от подобен характер през последните три години. 3. Да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката - компетентен управленски и технически персонал. 4. Да са направили предварителен оглед на обектите и да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 5. Да отговарят на условията на чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП с декларации по приложените към настоящата документация образци. Указания за подготовка на документите 1. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, като участникът няма право да представя варианти на офертата. 2. До изтичане на срока за получаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си. 3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска фирма 4. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност електронен адрес, наименованието на обществената поръчка. 5. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часa на получаването на офертата, за което на приносителя се издава документ. 6. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. В тези случаи офертата се връща на участника. 7. Всички документи представени от участника трябва да са на български език. Ако са предоставени копия, да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала“. 8. Срокът за изпълнение на поръчката да се посочи в брой календарни дни. Срокът за изпълнение на предвидените в поръчката строителни дейности трябва да е обоснован в техническото предложение на участника. 9. Срокът на валидност на офертите се определя в календарни дни. ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА СЪДЪРЖА: 1. Административни данни 2. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код 3. Списък на основните договори за ремонтни дейности от подобен характер през последните три години с приложени референции 4. Декларация, че е посетил на място и е извършил оглед на обекта на настоящата обществена поръчка, заверена от длъжностно лице от училището. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 т.1 от ЗОП (оригинал) - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация. 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП (оригинал) попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация. 7. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 8. Техническо предложение със срок на изпълнение на поръчката. 9. Ценово предложение с Количествено-стойностна сметка .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика на оценка Оценката се извършва по следната формула: КО = П1 + П2 + П3 с показатели : - П1 – Предложена крайна цена – 60 точки - П2 – Гаранционен срок – 30 точки - П3 – Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки; Всеки един от показателите на оценката се формира по следния начин: П1– Предложена крайна цена П1= (Цмин / Цуч) x 60 Цуч e предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на съответния участник Цмин e минималната предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена. П2 – Гаранционен срок П2 = (Г уч / Г макс) х 30 Г уч – гаранционен срок в месеци, предложен от оценявания участник Гмакс – максималният гаранционен срок в месеци, предложен от участник П3 – Срок на изпълнение на поръчката П3 = (Смин / Cуч) x 10 Суч - срок в дни (календарни), съгласно Техническото предложение на съответния участник Смин - минималния срок от Техническото предложение на участника, предложил най-кратък срок за изпълнение на поръчката Да се предложат срок за изпълнение не повече от 15 дни. В ценовата оферта се посочва цена с ДДС. В цената, посочена в предложението от всеки кандидат трябва да бъдат включени всички разходи за изпълнение на предмета на поръчката и следва да са твърдо фиксирани за цялостното изпълнение на поръчката. Цената в офертата да се формира на база крайните стойности с ДДС с приложена към нея количествено-стойностна сметка. В КСС единичните цени и стойности в таблиците се посочват без ДДС. На първо място ще бъде класиран участникът получил най-висока стойност на КО, като максималната стойност на оценката е 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/10/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Крайният срок за подаване на офертите е до 16.00 часа на 30.10.2014 г. вкл., на адреса на училището. Офертите ще бъдат отворени в 10.00 часа на 31.10.2014 г., в сградата на СОУ „Елин Пелин“, с. Руен (кабинет на АС по АСД).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/10/2014