ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Текущ ремонт на алуминиева дограма на 4-ти етаж. Доставка и монтаж на алуминиеви модули във фоайе на 2 етаж на училищната сграда“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000, 45400000, 45420000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Приложена количествена сметка в документацията в Профила на купувача
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Средно общообразователно училище "Елин Пелин"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците:
1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на условията на ЗОП и обявените условия в документацията за участие.
2. Да са изпълнявали СМР от подобен характер през последните три години.
3. Да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката - компетентен управленски и технически персонал.
4. Да са направили предварителен оглед на обектите и да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката.
5. Да отговарят на условията на чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП с декларации по приложените към настоящата документация образци.
Указания за подготовка на документите
1. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, като участникът няма право да представя варианти на офертата.
2. До изтичане на срока за получаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си.
3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска фирма
4. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност електронен адрес, наименованието на обществената поръчка.
5. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часa на получаването на офертата, за което на приносителя се издава документ.
6. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. В тези случаи офертата се връща на участника.
7. Всички документи представени от участника трябва да са на български език. Ако са предоставени копия, да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала“.
8. Срокът за изпълнение на поръчката да се посочи в брой календарни дни. Срокът за изпълнение на предвидените в поръчката строителни дейности трябва да е обоснован в техническото предложение на участника.
9. Срокът на валидност на офертите се определя в календарни дни.
ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Административни данни
2. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код
3. Списък на основните договори за ремонтни дейности от подобен характер през последните три години с приложени референции
4. Декларация, че е посетил на място и е извършил оглед на обекта на настоящата обществена поръчка, заверена от длъжностно лице от училището.
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 т.1 от ЗОП (оригинал) - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация.
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП (оригинал) попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация.
7. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
8. Техническо предложение със срок на изпълнение на поръчката.
9. Ценово предложение с Количествено-стойностна сметка .
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Методика на оценка
Оценката се извършва по следната формула: КО = П1 + П2 + П3
с показатели :
- П1 – Предложена крайна цена – 60 точки
- П2 – Гаранционен срок – 30 точки
- П3 – Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки;
Всеки един от показателите на оценката се формира по следния начин:
П1– Предложена крайна цена П1= (Цмин / Цуч) x 60
Цуч e предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на съответния участник
Цмин e минималната предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена.
П2 – Гаранционен срок П2 = (Г уч / Г макс) х 30
Г уч – гаранционен срок в месеци, предложен от оценявания участник
Гмакс – максималният гаранционен срок в месеци, предложен от участник
П3 – Срок на изпълнение на поръчката П3 = (Смин / Cуч) x 10
Суч - срок в дни (календарни), съгласно Техническото предложение на съответния участник
Смин - минималния срок от Техническото предложение на участника, предложил най-кратък срок за изпълнение на поръчката
Да се предложат срок за изпълнение не повече от 15 дни.
В ценовата оферта се посочва цена с ДДС. В цената, посочена в предложението от всеки кандидат трябва да бъдат включени всички разходи за изпълнение на предмета на поръчката и следва да са твърдо фиксирани за цялостното изпълнение на поръчката. Цената в офертата да се формира на база крайните стойности с ДДС с приложена към нея количествено-стойностна сметка. В КСС единичните цени и стойности в таблиците се посочват без ДДС.
На първо място ще бъде класиран участникът получил най-висока стойност на КО, като максималната стойност на оценката е 100 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Крайният срок за подаване на офертите е до 16.00 часа на 30.10.2014 г. вкл., на адреса на училището.
Офертите ще бъдат отворени в 10.00 часа на 31.10.2014 г., в сградата на СОУ „Елин Пелин“, с. Руен (кабинет на АС по АСД).
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: