ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Брегово, пл. "Централен", За: Светлана Борисова - Директор дирекция "Бюджет и финанси" и главен счетоводител, Р. България 3790, Брегово, Тел.: 09312 9821, E-mail: ob_bregovo@b-trust.org
Място/места за контакт: гр. Брегово, пл. Бреговска комуна
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bregovo.net/.
Адрес на профила на купувача: http://bregovo.nit.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Община Брегово реализира проект: „Повишаване на ефективността на служителите в Община Брегово”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14.
Общата цел на проектното предложение е повишаване капацитета на общинските служители за ефективно и компетентно изпълнение на служебните задължения, тя кореспондира с целта на процедурата за „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на общинско ниво чрез обучение в страната”
Общата цел ще бъде постигната чрез две специфични цели:
1. Усъвършенстване на професионалните умения на служителите в общинска администрация за ефективно изпълнение на задълженията. Целта кореспондира с целта на подприоритет 2.2, а именно „подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията. Целта ще способства и за постигане на цел 2: „Развитие на професионална държавна служба” на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г.
2. Усъвършенстване на ключови компетентности от служителите в община Брегово. Постигането на целта ще способства за постигане на цел 5 „Мотивиране на служителите за постигане на необходимото качество и ефективност на влагания труд” на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г.
В изпълнение на:
Дейност №3: „Обучения по ключови компетентности”;
Дейност №4: „Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език”,
Община Брегово ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Избор на изпълнители за организация на обучения по проект „Повишаване на ефективността на служителите в Община Брегово”, по обособени позиции: Обособена позиция №1 - Обучения по ключови компетентности; Обособена позиция №2 - Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език”, по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Обществената поръчка включва следните обособени позиции:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Обучения по ключови компетентности”;
В изпълнение на тази обособена позиция избраният за изпълнител участник следва да извърши три обучения по теми, както следва:
Поддейност №1: Обучение на тема „Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в организацията”;
Поддейност №2: Обучение на тема „Повишаване на ефективността на работа, чрез подобряване на екипното взаимодействие и състоянието на комуникация”;
Поддейност №3: Обучение на тема „Лидерски умения и екипна ефективност”;
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език”;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80500000, 80570000, 80580000
Описание:
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Осигуряване на курсове по чужди езици
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Обучения по ключови компетентности”
Поддейност №1: Обучение на тема „Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в организацията” - Обучението следва да бъде изнесено с продължителност 20 учебни часа, за 3 дни. В него ще се включат 35 служители.
Поддейност №2: Обучение на тема „Повишаване на ефективността на работа, чрез подобряване на екипното взаимодействие и състоянието на комуникация” - Продължителността на обучението е 20 учебни часа, за 3 дни. В обучението ще бъдат включени 20 служители.
Поддейност №3: Обучение на тема „Лидерски умения и екипна ефективност” - В обучението ще се включат 10 служители. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа, за 3 дни.
Обученията ще бъдат изнесени извън работното място, което позволява максимална концентрация върху материала. На избраният за изпълнител участник ще се възложи осъществяването на цялата организация на обученията, в това число: осигуряване на настаняване; транспорт на всички представители на целевата група от и до мястото на провеждане на обученията; осигуряване на зала/зали и оборудване; материали; квалифицирани лектори.
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език”
В обучението ще бъдат включени 10 служители, които работят в областта на международното сътрудничество и разработването на проекти с европейско финансиране, които имат знания по английски език покриващи ниво А2 по Европейската езикова рамка. Продължителността на обучението е 100 учебни часа.
Изпълнителят следва да осигури лектори, транспорт и материали за участниците в обучението , както и др. дейности и материали, необходими за безпроблемното провеждане на обучението.
Параметрите на всяко едно от обученията са разписани подробно в техническите спецификации, неразделна част от настоящата публична покана, публикувани на сайта на Община Брегово - http://bregovo.net/index.php/profil-kupuvach.
Изпълнителят следва да представи следните документи за отчитане на дейността: Учебна програма, План за разпределение по теми и часове, Списъци на обучаемите, Изготвени и връчени сертификати на обучените лица, Снимков материал, Формуляри за обратна връзка, Изготвен доклад или анализ от Изпълнителя за проведеното обучение.
Прогнозната стойност на поръчката е 47 291,67 лв. без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта. Предлаганата цена по всяка обособена позиция не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Обучения по ключови компетентности” – 40 625,00 лв. без ДДС.
Предлаганата цена за всяка отделна поддейност, включена в обособена позиция №1, не бива да надвишава максималните общи стойности без ДДС:
- Обучение на тема „Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията” - 21 875,00лв. без ДДС;
- Обучение на тема „Повишаване на ефективността на работа, чрез подобряване на екипното взаимодействие и състоянието на комуникация” - 12 500,00лв. без ДДС;
- Обучение на тема „Лидерски умения и екипна ефективност” - 6 250,00лв. без ДДС.
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Надграждащо чуждоезиково обучение по английски език” – 6 666,67 лв. (шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС
Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочените максимални общи стойности на поръчката, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от посочените поддейности към обособена позиция №1.
Оферти, надвишаващи посочените общи стойности на обществената поръчка, както като цяло, така и по отделните обособени позиции и/или на някоя от поддейностите към обособена позиция №1, ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Брегово, Област Видин
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предметът на поръчката следва да бъде изпълнен в пълно съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя.
Изисквания към участниците в процедурата:
Общи условия за участие
1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 1 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица.
2. Преди сключване на договора определеният изпълнител следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно за възложителя, и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП.
3. Технически възможности
3.1. Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги за организиране и провеждане, както следва:
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – на минимум 1 (едно) обучение на възрастни (лица над 18-годишна възраст).
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - на минимум 1 (едно) обучение на възрастни (лица над 18-годишна възраст)
Ако участникът участва за всички обособени позиции, минималният изискуем брой обучения се изчислява сумарно като сбор от минималния брой за всяка от позициите, а именно: ако участник подава оферта за всички обособени позиции, същият следва да докаже изпълнението на най-малко 2 (две) различни обучения за възрастни и Приложение №5 се попълва отделно за всяка от позициите, за които се подава оферта.
В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изискването за проведени обучения се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него.
3.2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват организиране и/или провеждане на обучения и/или публични събития. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Изискването се прилага и за двете обособени позиции.
В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице минималното изискване за внедрена система за управление на: качеството по ISO 9001:2008 с обхват организиране и/или провеждане на обучения и/или публични събития, се отнася за обединението като цяло.
4. Изисквания във връзка с вписването в професионални регистри
4.1. Участникът следва да притежава удостоверение за регистрация като туроператор по смисъла на Закона за туризма.
ВАЖНО!!!Изискването се прилага само при участие по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Обучения по ключови компетентности”.Горното изискване не се прилага към участник подал оферта за участие само по ОП №2.
В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, минималното изискване за притежаване на удостоверение за регистрация по смисъла на Закона за туризма, се отнася за всеки член от обединението/консорциума, който ще извършва превоза и/или настаняването на участниците в обучението, а не за всяко от лицата, включени в него.
Съгласно чл. 49 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони.
В случай на участие на чуждестранни лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация, издаден от компетентните органи съгласно националния му закон.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
I. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели:
Класирането на офертите се извършва във възходящ ред на получената комплексна оценка по формулата:
КО = О х 35% + Р х 35% + Ц х 30%
Всеки един от показателите на техническата оценка се формира по следния начин и при следните условия.
1. Показател: Предложен срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност №1, №2 и №3) - (О) - Максимална оценка - 100 точки. Тегловен коефициент в оценката – 35%.
Подпоказатели по показател срок за организация:
Подпоказател: Обучение на тема „Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективността на екипите в организацията” X1 - с тегл. коеф. 30т.
Подпоказател: Обучение на тема „Повишаване на ефективността на работа, чрез подобряване на екипното взаимодействие и състоянието на комуникация” X2 - с тегл. коеф. 40т.
Подпоказател: Обучение на тема „Лидерски умения и екипна ефективност” X3- с тегл. коеф. 30т.
Числов израз на оценката по този подпоказател (X1,2,3) са точките, които се изчисляват по следната формула – X1,2,3 = К1,2,3 х Т1,2,3, където:
К1,2,3 = Оmin/Оi;
Оmin - най-кратък срок в офертите на участниците;
Оi - предложен срок на оценяваната оферта;
Т1,2,3 = тегловен коефициент отделната поддейност.
Показателят се изчислява по формулата:О = X1 + X2 +Х3
2. Показател Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението (Р) - Максимална оценка – 100 точки. Тегловен коефициент в оценката– 35%.
Като Р = (Рmin/Рi) x 100, където
Рi e предложеният срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на съответния участник
Рmin e минималният предложен срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на участника, предложил най-кратък срок.
3. Предложена цена (Ц) - с тежест 30% в комплексната оценка - представлява предложена от участника крайна цена и оценката се формира по следния начин :Ц= (Цmin / Цi) x 100, където
Цi e предложената крайна цена (в лева без ДДС), съгласно Ценовото предложение на съответния участник.
Цmin e минималната предложена крайна цена (лева без ДДС) съгласно Ценовото предложение на участника, предложил най-ниска цена.
II. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели:
Класирането на офертите се извършва във възходящ ред на получената комплексна оценка по формулата:
КО = О х 35% + Р х 35% + Ц х 30%
Всеки един от показателите на техническата оценка се формира по следния начин и при следните условия.
1. Предложен срок на организация за провеждане на конкретното обучение (О) - Максимална оценка - 100 точки. Тегловен коефициент в оценката – 35%.
Като О = (Оmin/Оi) x 100, където
Оi e предложен срок в календарни дни за организация в предложението за изпълнение на поръчката на съответния участник
Оmin e минималния предложен срок в календарни дни за организация, съгласно предложението за изпълнение на поръчката на участника предложил най-кратък срок.
2. Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението (Р) - Максимална оценка – 100 точки. Тегловен коефициент в оценката– 35%.
Като Р = (Рmin/Рi) x 100, където
Рi e предложеният срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на съответния участник
Рmin e минималният предложен срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на участника, предложил най-кратък срок.
3. Предложена цена (Ц) - с тежест 30% в комплексната оценка - представлява предложена от участника крайна цена и оценката се формира по следния начин :Ц (Цmin / Цi) x 100, където
Цi e предложената крайна цена (в лева без ДДС), съгласно Ценовото предложение на съответния участник.
Цmin e минималната предложена крайна цена.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пликът трябва да съдържа следните документи:
•Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
•Представяне на участника – Пр. №1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
Пр.: Копие на Удостоверение за регистрация като туроператор по смисъла на Закона за туризма;Документът - удост. за рег. като туроператор е изискуем и следва да се представи при участие по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Обучения по ключови компетентности”.Документът не е изискуем от участник подал оферта за участие само по ОП №2.
•Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал;
•При участник обединение - Копие на договора за обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
•Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – Пр. №2;
•Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Пр. №3;
•Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Пр. №4;
•Списък на услуги за организиране и провеждане на обучение на възрастни (лица над 18-годишна възраст), за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на настоящата офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) - Пр. №5
Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно:а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите.
•Копие на Сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват организиране и/или провеждане на обучения и/или публични събития. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
•Предложение за изпълнение на поръчката - Пр. №6-1 и/или Пр. №6-2 (в зависимост от това за коя обособена позиция се подава оферта);
Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнено и подписано Пр. №6-1 и/или Пр. №6-2 - оригинал.
Към Предложението за изпълнение на поръчката - Пр. №6-1 и/или Пр. №6-2 участникът прилага и Обяснителната записка, в съответствие с Техническите спецификации.
•Ценово предложение - Пр. №7-1 и/или Пр. №7-2 (в зависимост от това за коя обособена позиция се подава оферта);
ВАЖНО!
Назначената от възложителя комисия ще извърши публично отваряне на подадените по настоящата публична покана оферти на ………….2014 г. от …………. ч. в сградата на Община Брегово - град Брегово, пл. "Бреговска комуна". На това публично заседание могат да присъстват участниците в публичната покана или техни упълномощени представили, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат намерени на сайта на Община Бегово в раздел профил на купувача: http://bregovo.net/index.php/profil-kupuvach.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: