Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева - експерт търговия отдел „Търговски” / Емил Колев – инженер механик отдел „Механичен", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3068/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на болтове и гайки за ж.п.линии, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Трябва да се участва за цялостно изпълнение по предмета на поръчката. Изделията са необходими за обезпечаване на ремонтната и експлоатационната програма на дружеството.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44531400, 44531600

Описание:

Болтове
Гайки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Болт М24x150 за връзки за релси тип S49 и UIC 60 – 8 000 броя; Гайка М 24 – изпълнение 1, H=28 мм, S=39 мм, D=45 мм – 8 000 броя;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя в град Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните три години участниците да са изпълнили поне 3 (три) доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчка – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно Tехническата спецификация. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 45 (четиридесет и пет) календарни дни от датата на подписване на договора. 4.Доставката на изделията да бъде придружена със сертификат за качество на изделията от производителя, съдържащ най-малко следната информация: наименование на производителя; дата на производство; наименование на изделието; означение на изходния материал; клас на якост на изделието; 5. Гаранции и рекламации: Гаранционният срок на предлаганите изделия трябва да бъде не по-кратък от 24 (двадесет и четири) месеца след датата на доставка в склада на Възложителя. При рекламации, Изпълнителят заменя изделията с нови, изцяло за своя сметка. Срок за подмяна при рекламация - до 30 (тридесет) календарни дни след датата на подписването на протокола за рекламация. Условията по рекламациите са подробно описани в проекта на договора, посочен в профила на купувача. 6. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/10/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Навсякъде, където в чертеж № РС 04В.49К:1 ММИ - "Болт М24x150 за връзки за релси тип S49 и UIC 60" са посочени конкретни стандарти да се счита добавено „или еквивалент”. Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 22.10.2014 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/10/2014