Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / инж. Дичо Нончев - главен инженер минен - технология и анализи, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3016/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Производствено-технологичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Наемане на 2 броя валяк, вибрационен, гладък, самоходен с работно тегло равно или по-голямо от 10 000 кг и ширина на работния орган равна или по-голяма от 2 000 мм с оператор за уплътняване на пътища и трасета в рудник „Трояново-1”, рудник „Трояново-север” и рудник „Трояново-3”, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на валяците. Валяците са необходими за изграждане и поддържане на рудничните пътища и трасетата на ГТЛ позволяващи нормалната експлоатация на транспорта, ТМО и всички съоръжения в рудниците на "Мини Марица-изток" ЕАД.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45520000, 43312400

Описание:

Услуги по даване под наем на машини за земни работи, с оператор
Валяк за пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

- 2 броя валяк с оператор. - максимална обща стойност на договора до 100 000,00 лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

100000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на рудник „Трояново-1”, с.Трояново, рудник „Трояново-север”, с.Ковачево и рудник „Трояново-3”, с.Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към Участниците: 1.1. Участниците да имат техническа възможност за изпълнение на поръчката – да разполагат с минимум 2 броя валяк, вибрационен, гладък, самоходен с работно тегло равно или по-голямо от 10 000 кг. и ширина на работния орган равна или по-голяма от 2 000 мм, и година на производство след 2007 година (включително). Доказва се с декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на поръчката– по образец на Възложителя, посочен в профила на купувача. Декларацията трябва да съдържа следните реквизити за механизацията: марка, модел, работно тегло /кг./, ширина на работния орган /мм/, година на производство на машината, начин на ползване (собствен/нает/лизинг/или друг). 1.2. За доказване на работното тегло и ширината на работния орган на валяците участниците трябва да представят към декларацията си за техническо оборудване някой от следните документи: извадка от технически паспорт на техниката, удостоверение от производител или официален представител на съответната механизация или други документи удостоверяващи теглото и ширината на валяците. 2. Изисквания към изпълнението:съгласно Tехническата спецификация. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 (дванадесет) месеца от датата на подписване на договора или до изчерпване на общата стойност по договора в размер на 100 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано. Изпълнението ще се извършва по подадена поръчка от Възложителя за всеки конкретен случай. 4.Условия на плащане: плащането се извършва ежемесечно до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на двустранен протокол за установяване завършените и подлежащи на изплащане натурални видове СМР с приложени към него ежедневни листове за броя машиносмени за съответния отчетен период и издаване на фактура-оригинал. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 17.09.2014 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2014