Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" No:33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: Д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" No:3, стая No:1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Оборудване и инсталация на локален център за видеоконтрол "Бокар" и присъединяване на монтираните камери в пешеходните подлези по бул. "България".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48820000, 48000000

Описание:

Сървъри
Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

No-Описание на оборудването / услугата-Мярка-Брой І.Изграждане 1-Доставка на сървър за видеонаблюдение, обработка и съхранение на сигнала - 30 дни архив-бр.-2 2-Монтаж и инсталиране на сървър за видеонаблюдение, обработка и съхранение на сигнала-бр.-2 3-Софтуерен лиценз "NUUO IP+"-бр.-100 4-Софтуерен лиценз "NUUO NCS Base"-бр.-1 5-Доставка на професионална работна станция за видеоанблюдение и контрол-бр.-2 6-Доставка на LCD монитор 23"-бр.-2 7-Инсталиране на професионална работна станция за видеоанблюдение и контрол-бр.-2 8-Доставка на LCD LED дисплей 50" LG-бр.-2 9-Доставка на стойка за стена за LCD монитор 55" -бр.-2 10-Монтаж на LCD LED дисплей 50" LG-бр.-2 11-Доставка и монтаж на UPS Eaton 9130 2000VA-бр.-1 12-Доставка и монтаж на UPS Eaton 9130 1500VA-бр.-1 13-RACK шкаф 12U - стенен + аксесоари-бр.-1 14-RACK шкаф 22U - стоящ + аксесоари-бр.-1 15-Аранжиране на rack шкаф-бр.-2 16-Медиа конвертор - гигабитов-бр.-2 17-Мрежов комутатор Cisco SG200-08-бр.-1 18-Мрежов комутатор Cisco SG200-26-бр.-1 19-Монтаж на мрежов комутатор-бр.-2 20-Доставка на гофрирана тръба ф23, комплект с крепежи-м.-100 21-Доставка на универсален оптичен кабел, SM - 12OF-м.-100 22-Доставка на ODF - 12OF -бр.-2 23-Доставка на сплайс-кутия за 4 бр. адаптора SC/UPC, SM-бр.-2 24-Доставка на адаптори SC/UPC, SM-бр.-24 25-Доставка на пигтейли SC, SM - 2м -бр.-24 26-Доставка на комуникационен кабел-м.-50 27-Доставка на кабел СВТ 3х1,5мм2-м.-30 28-Доставка на АП - 1Р/6А, 1Р/10А-бр.-2 29-Изтегляне на ОК в гофрирана тръба над окачен таван и вертикални щрангове-м.-100 30-Монтаж на ODF 12 ОВ /без дост. на мат./-бр.-2 31-Монтаж на автоматични предпазители в RACK и ГРТ-бр.-2 32-Заваряване на оптично влакно (в сплайс-касета, ODF или муфа)-бр.-24 33-Механичен монтаж на оптична кутия (сплайс-кутия)-бр.-2 34-Изграждане, адресиране, конфигуриране през съществуващо оптично трасе и неговите подмодули, в т.ч. - рутери, комутатори, пач панели, медия конвертори, мрежови камери за отдалечено наблюдение и контрол в локален център.-м.-6000 35.-Изработване, доставка и монтаж на унифицирани, обозначителни табели за видеонаблюдение-бр.-30 Съгласно Техническите спецификаций- Приложение 1 Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

52500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за технически възможности и клалификация: 1.1. Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, доставки/услуги, включващи поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: изграждане, гаранционна и/или следгаранционна поддръжка на системи за видеонаблюдение. 1.1.1. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на доставките или услугите, който са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства за извършените доставки и услуги. 1.2. Участникът трябва да разполага с квалифициран инженерно - технически персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изисквания на Възложителя, както следва: 1.2.1. Ръководител на екипа – 1 бр. - Минимум 10-годишен опит в управлението на проекти в сферата на информационните технологии; - Участие като ръководител проект в минимум 5 успешно приключени проекта за разработване и внедряване на интегрирани системи за видеонаблюдение, с мащаб идентичен с предмета на поръчката; 1.2.2. Системен архитект – 1бр. - Минимум 5 години опит в разработване на автоматизирани информационни системи и видеосистеми. -Участие в разработката на проекти в минимум 5 успешно приключени проекта за разработване и внедряване на интегрирани системи за видеонаблюдение, с мащаб идентичен с предмета на поръчката; 1.2.3. Експерт оценка на риска - 1 бр - Минимум 5 години опит в областта на информационните технологии 1.2.4. Експерт комуникации - 1 брой - опит от поне 5 години трудов стаж в областта на информационните технологии 1.2.5. Експерт информационна сигурност - 1 брой - опит от поне 5 години трудов стаж в областта на информационните технологии; 1.2.6. Ръководител по Качество- 1 брой - опит от поне 5 години трудов стаж в областта на управление на качеството Да притежава следните сертификати: -вътрешен одитор по ISO 9001 и ISO 27001; -анализи или моделиране на бизнес процесите; 1.2.7. За доказване изпълнението на изискването по точка 1.2. участникът представя списък на персонала, в който е посочено образованието, професионалната клалификация и професионалния опит на служителите. 2. Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи за управление на качеството: 2.1. Система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 или еквивалент; 2.2. Система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалент; 2.3. Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 или еквивалент; 3. Изискванията по т.2 се доказват с представяне на изброените сертификати или еквивалентни. 4.Участникът трябва да разполага с център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и работеща „trouble ticket“ („съобщение за проблеми“) система с ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 6 канала за достъп - електронна уеб-базирана система за регистриране и обработване на инциденти, уеб-портал за споделяне на документи, мобилен телефон, стационарен телефон, факс, e-mail. 5. За доказване на съответствие с изискването на т.4 участниците представят копие на документи, доказващи собственост на център за техническа подръжка или договор за наем на земя, сгради и др.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложена от участника цена без ДДС, с тежест 35т Оценка на техническото предложение на участника, с тежест 65т Съгласно Методиката за оценка- Приложение 2.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/08/2014 12:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Оферта за участие- Образец №1; 3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- Образец №2; 4. Списък на доставките или услугите, който са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата- Образец №5 5. Списък на лицата , който ще участват в изпълнението на поръчката- Образец №3 6. Декларация за ангажираност на екипа- Образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Всеки участник може да представи само 1 /един/ вариант на оферта!! 7. Oбразци №1, №2, №3, №4, №5 , Приложение №1, Приложение №2, Приложение №3 и проекта на договор за настоящата обществена поръчка са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 8. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 9. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 10.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 11. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 12. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Отварянето на офертите ще се състой на 07.08.2014г. в 14:00часа, в сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Париж" №3, ет.1, ст. 109. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/08/2014