ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Цекова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, дирекция "Обществени поръчки и концесии"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Ресертификация и два контролни одита на ИСУКОС на Столична община по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 за периода 2014-2016г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90714500
Описание:
Услуги по контрол на качеството на околната среда
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предвижда се провеждане на ресертификационен одит през 2014г., І-ви контролен одит през 2015г. и ІІ-ри контролен одит през 2016г.
Обхват на ресертификация: административно, правно и информационно обслужване на физически и юридически лица.
Брой на служителите на Столична община - 900
Брой на площадките на Столична община - 15.
Срок на валидност на ресертификата на столична община по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 - от декември 2014 до декември 2017г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Минимални изисквания за технически възможности и квалификация:
1. Всеки участник трябва да има валидна за целия срок на договора акредитация за сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004, издадена от “Българска служба за акредитация” или от други акредитиращи органи извън страната.
Изпълнението на това изискване се доказва с представянето на копие от Акредитация на фирмата за сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват административно, правно и информационно обслужване на физически и юридически лица., издадена от "Българска служба за акредитация" или от други акредитиращи органи в съответствие с чл.53, ал.3 от ЗОП.
2. Всеки участник трябва да е изпълнил най- малко 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 (три) години - 2011, 2012 и 2013г.
Сходни с предмета на поръчката са договори за сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват административно, правно и информационно обслужване на физически и юридически лица
Изпълнението на това изискване се доказва с представянето на Списък-декларация, съдържащ не по-малко от два договора със сходен предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен с референции за тях.
3. Всеки участник трябва да има минимум 4 (четирима) служители с валидна професионална квалификация “Външен одитор” по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 и опит при реализирането на услуги, идентични или сходни с настоящата поръчка
Изпълнението на това изискване се доказва със Списък-декларация на експертите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, придружен с доказателства за тяхната професионална квалификация и опит, както и за ангажираността на съответния експерт при изпълнение на обществената поръчка (копие от диплома, сертификат, трудова книжка, референция , декларация за съгласие и др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с някой от посочените експерти, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва при изпълнението на обществената поръчка и е запознат с предварително обявените условия.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Всяка оферта трябва да съдържа:
1.1 Административни данни за участника- Образец №1;
1.2. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- Образец №2;
1.3. Като доказателства за съответствие с изискването по точка 1 от изискванията за технически възможности и квалификация всеки участник прилага към офертата си заверено копие на валидна акредитация на фирмата-участник за сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004
1.4.Като доказателства за съответствие с изискването по точка 2 от изискванията за технически възможности и квалификация всеки участник прилага към офертата си списък-декларация с не по- малко от три договора, изпълнени от него през последните 3 години (2011, 2012 и 2013), с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Всеки от договорите трябва да съдържа име на възложителя, адреси, контакти (актуален телефон за връзка и отговорни лица), стойност и дата. Всеки от договорите трябва да бъде придружен от референции от Възложител.
1.5. Като доказателства за съответствие с изискването по точка 3 от изискванията за технически възможности и квалификация всеки участник прилага към офертата си декларация за броя на служителите по трудово правоотношение с фирмата-участник; декларация за опит на персонала за реализиране на поръчката с приложен списък на служителите, участвали в аналогични с поръчката реализирани услуги с приложени професионални автобиографии; копия от валидни сертификати за професионална квалификация "Външен одитор" по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004.
2. Образец №1, Образец №2 и проект на договор са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки").
3. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
4. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език.
5. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока, указан в настоящата покана.
6. Оферта,подадена от участник, която не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания, няма да бъде разглеждана!
7. При подписване на договора задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
8. Няма възможност за представяне на варианти в офертите.
Прогнозната стойност е с включен ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: