ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов - експерт търговия / Динко Динчев – ръководител ОК-С, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3060/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Диагностика и частичен ремонт на мощностен превключвател и моторно задвижване на стъпален регулатор на силови трансформатори на Трафо 1 и Трафо 2 в п/я "Източна", Трафо 3 и Трафо 4 в п/я "Гипсово", рудник ,,Трояново - север”, с. Ковачево; силови трансформатори Трафо 1 и Трафо 2 в п/я "№9", рудник ,,Трояново 3”, с. Медникарово, подробно описано в Приложение №1 към поканата.
Условия за изпълнение на поръчката: Услугата да бъде извършена със средства и материали на Изпълнителя, освен изрично упоменатите в поканата за участие, които ще се предоставят от Възложителя.
Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50532200
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически трансформатори
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
6 /шест/ броя трансформатори. Дейностите по предмета на поръчката са подробно описани в Приложение №1 към поканата.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Рудник ,,Трояново - север”, с. Ковачево – силови трансформатори Трафо 1 и Трафо 2 в п/я "Източна", Трафо 3 и Трафо 4 в п/я "Гипсово". Рудник ,,Трояново 3”, с. Медникарово – силови трансформатори Трафо 1 и Трафо 2 в п/я "№9".
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Предлаганите изделия да отговарят на техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката – Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. 2. Срок за изпълнение на поръчката: до 6 /шест/ месеца след датата на сключване на договор, на база съгласувателни писма с Изпълнителя за всеки конкретен обект. 3. Условията на плащане са: до 30 /тридесет/ календарни дни след изпълнение на дейностите за всеки отделен трансформатор, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 4. Срок на валидност на офертата – не по-малко от 60 дни след срока за получаване на оферта. 5. Участниците да имат опит по ремонтните работи за силови трансформатори. /Доказва се с представянето на поне 1 брой референция за извършена услуга с предмет подобен на предмета на поръчката/. 6. Участниците да извършат предварителен оглед на силовите трансформатори. Огледа е задължителен. /Доказва се с двустранно подписан протокол (свободен текст) между представители на Възложителя и Участника/. Лице за контакт във връзка с провеждане на огледа: Динко Динчев – ръководител „ОК-С” при ЕСР „М.Изток”, тел.: 0417/ 83305, вътр.: 3060.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В срок до 5 календарни дни от датата на публикуване на публичната покана в Регистъра на АОП, потенциалните участници могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на вниманието на експерт търговия, на факс: 0417 / 8 33 63 и/или по електронна поща на адрес: gnikolov@marica-iztok.com. Възложителят ще отговори на въпросите в срок до осмия календарен ден от датата на публикуване на поканата. Всички разяснения към настоящата публична покана и резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени.
Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.
Офертата трябва да съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението, включително ЕИК и банкови сметки. 2. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, съгласно изискванията на възложителя, описани в Приложение №1 и в настоящата покана. 3. Ценово предложение, включващо единични цени, обща стойност на офертата и условия на плащане. Цената да бъде посочена в лева, без ДДС и да включва всички разходи на Изпълнителя по изпълнение на поръчката. 4. Срок на валидност на офертата. 5. Поне 1 /един/ брой референция за извършена от участника услуга с предмет подобен на предмета на поръчката. 6. Двустранно подписан протокол (свободен текст) между представители на Възложителя и Участника за извършен задължителен оглед на силовите трансформатори.
Офертата се изготвя съгласно образеца на Възложителя – Приложение №2, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.
Предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на възложителя се отстранява от длъжностните лица.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, регистратура на отдел „Търговски”, ет.6, ст.609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, в деловодството на дружеството, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката „Диагностика и частичен ремонт на мощностен превключвател и моторно задвижване на стъпален регулатор на силови трансформатори” - (рег.№ 081/2014г.- КОФ).
При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; - декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. - удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 2 месеца, преди подписването на договора.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: