Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Марияна Чолакова; Албена Филипова-Илиева, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935434; 032 935744, E-mail: n.merkov@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Услуги по проверка, презареждане и ремонт на пожарогасители на ТД на НАП Пловдив, офис Смолян ”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50413200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на пожарогасители


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималнo допустимата стойност на поръчката е в размер на 400 лв. без ДДС. Двадесет и два броя пожарогасители съгласно Пълно описание на поръчката и Техническа спецификация (вкл. изисквания към изпълнението и към участниците)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Aдминистративната сграда на ТД НАП Пловдив, офис Смолян, находяща се в гр. Смолян, бул. "България" № 12.

NUTS:

BG424

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да извършват : Пълно техническо обслужване на пожарогасителите (цялостна проверка), при което се извършват всички изискващи се от производителя на уредите действия за поддържането им в изправност и за гарантирането на тяхната ефективна и безопасна работа, в съответствие с изискванията на чл. 21, ал. 2 от Наредба № Iз-2377/15.09.2011 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите, издадена от МВР и МРРБ; - Извършване при необходимост на ремонт, който включва отстраняване на констатирани при проверката повреди и неизправности на уредите (ако са установени такива). Използваните при евентуален ремонт резервни части, материали и консумативи трябва да са оригинални, да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България и да притежават сертификат за съответствие и произход. - Извършване при необходимост на презареждане /допълване/ с пожарогасително вещество. - Поставяне върху всеки уред на стикер, гарантиращ срок на техническата годност на пожарогасителите не по-малък от 12 месеца. - Извършеното (в комбинация или поотделно) техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване на устойчивост на налягане на носимите пожарогасители се удостоверява с протокол (съгласно приложение № 8 към чл. 40, ал. 6 от Наредба № Із-2815 от 2011 г.)Горепосочените дейности се извършват от търговци, получили разрешение за тяхното осъществяване по реда на наредбата по чл. 91е, ал.6 от ЗМВР, съгласно чл. 21, ал. 3 от Наредба № Iз-2377/15.09.2011 г. За извършване на горепосочените дейности се съставя и подписва двустранно приемо-предавателен протокол. Изпълнителят дава гаранционен срок за „Услуга по проверка, презареждане и ремонт на пожарогасители за ТД на НАП гр. Пловдив офис Смолян”,не по-кратък от 12 (дванадесет) месеца, считано от дaта на приемо-предавателния протокол. Изисквания към участниците: Участникът следва да изпълни поръчката в съответствие с нормативните актове, свързани с предмета й и изискванията на Възложителя. Участникът следва да представи документ, че е получил разрешение да извършва зареждане и ремонт на пожарогасители по реда на наредбата по чл. 91е, ал.6 от ЗМВР, съгласно чл. 21, ал. 3 от Наредба № Iз-2377/15.09.2011 г. Условия, срок и начин на плащане: Заплащането ще се извърши от Възложителя по банков път, в срок до 30 дни след представянето на следните документи: оригинална фактура за извършените услуги по проверка, презареждане и ремонт на пожарогасители; приемо-предавателния протокол за изпълнение на поръчката (съгласно т. 2.1.1. от раздел І на Приложение № 1 към публична покана). Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за извършените от него допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Транспортните разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на Изпълнителя, в т.ч. от посочения адрес на Възложителя до собствената му база и обратно. Оферираната „Обща цена без ДДС за изпълнение на цялата поръчка” (в лева), посочена в т. 4 към раздел ІІ – „Ценово предложение” от „ОФЕРТА за участие” на избрания за Изпълнител, не може да се увеличава за целия срок на договора. Общата цена за изпълнение на цялата поръчка за целия срок на договора – за извършването на всички дейности съгласно т. 2. „Техническа спецификация на поръчката” от раздел І на Приложение № 1 към публична покана - не може да надвишава 400,00 лв. без ДДС. Представена оферта над тази стойност няма да се разглежда. Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 12 месеца от датата на сключването му , но не по-късно от от изчерпване на стойността по договора. Срок за изпълнение на услугите: до 2 (два) работни дни след получаване на писмена заявка (по пощата, факс или e-mail) от Възложителя или от упълномощено от него лице, в рамките на срока на действие на договора. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/05/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: www.nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана. 1. Приложение № 1 към публична покана, което включва: І. Пълно описание на поръчката и техническа спецификация (вкл. изисквания към изпълнението и към участниците), в т.ч.: - Пълно описание на предмета на поръчката; - Техническа спецификация на поръчката; - Изисквания към изпълнението - Изисквания към участниците; - Условия, срок и начин на плащане; - Срок на валидност на офертите; - Срок на действие на договора (за изпълнението на обществената поръчка). ІІ. Критерий за оценка на офертите (ценовите предложения) ІІІ. Изисквания за участие ІV. Слючване на договор V. Наименование и адрес на възложителя VІ. Лице за контакт във връзка с поръчката 2. Приложение № 2 към публична покана („ОФЕРТА за участие” – образец), което включва: І. Предложение за изпълнение ІІ. Ценово предложение

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/05/2014