ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с изпълнението на проект: „Подобряване на процесите на създаване и провеждане на политики в община Сопот”, Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/1.3-07, Подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Приоритетна ос І „Добро управление” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.
В рамките на проекта, който община Сопот следва да реализира, ще бъдат създадени правила и методики за мониторинг и оценка на конкретни политики в община Сопот – туризъм и градоустройствена политика. Ще бъде разработена Стратегия за градоустройствена и жилищна политика на община Сопот. Следва да бъде изготвен нов Общински план за развитие на община Сопот 2014-2020 г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
75100000
Описание:
Услуги на държавното управление
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за „Разработване на Стратегия за градоустройствена и жилищна политика на община Сопот. Създаване на правила и методики за мониторинг и оценка на конкретни политики в община Сопот – туризъм, градоустройствена и жилищна политика. Разработване на общински план за развитие на община Сопот 2014-2020 г.”
Конкретни дейности:
• Дейност 1: Разработване на Стратегия за градоустройствена и жилищна политика на община Сопот;
• Дейност 2: Създаване на правила и методики за мониторинг и оценка на конкретни политики в община Сопот – туризъм, градоустройствена и жилищна политика;
• Дейност 3: Разработване на Общинския план за развитие на община Сопот 2014 – 2020 г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние:
Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот от дейността си в размер не по-малко от: 100 000 лв. (сто хиляди) без ДДС.
Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален общ оборот се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Документ, с който се доказва:
- Информация за общия оборот на участника за последните три години, съгласно Приложение № 10 от документацията за участие.
- Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите за последните три отчетени години съгласно Закона на счетоводството или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър или Агенцията по вписванията- за юридическите лица и едноличните търговци.
2. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация:
Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата.
Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират услуги, свързани поне с две от следните дейности:
- Дейности, свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации;
- Разработване на правила, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор;
- Оценки, свързани с реализирани публични политики;
- Разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация.
Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Документи, с които се доказва:
- Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 11.
- Заверено от участника копие на препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност.
3. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката:
Минималният брой лица в екипа е 4 (четири) – ръководител на екип и трима членове с експертни функции (2 бр. експерт Стратегическо планиране и 1 бр. експерт Анализи).
Документи, с които се доказва:
Участникът трябва да представи обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение №12.
За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография, съгласно Приложение № 13 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията, общия и специфичния професионален опит на експертите:
- копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация
- копия от сертификати, трудови и/или служебни книжки или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни отношения.
- други документи, доказващи изпълнението на изискването за професионален опит.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерии за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта” със следните показатели:
К1 - Организация за изпълнение на поръчката- 70%
К2- Предлагана цена - 30%
Методиката за определяне на комплексната оценка на офертата съдържа точни указания за определяне на оценката по всеки показател и за определяне на комплексната оценка на офертата, включително за относителната тежест, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дава на всеки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта.
Комисията прилага методиката по отношение на всички, допуснати до оценка оферти, без да я променя.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА
- Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Прил. № 2;
- Оферта по образец (Прил. № 1);
- Декларация за приемане на клаузите на договора, подписана от участника (Прил. № 5)
- Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да отразява актуалното състояние към момента на подаване на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.
- Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква”е”) и ал. 5, т. 1 от ЗОП –подписва се приложения към документацията за участие образец (Прил. № 6) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП.
- Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.2 от ЗОП– подписва се приложения към документацията за участие образец (Прил. № 7). Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
- Декл. за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – съгласно образец (Прил. № 8);
- Декл. от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Прил. № 9);
- Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
- Офертата се подписва от представляващия дружеството на участника или от надлежно упълномощено/и – с нотариално заверено пълномощно – лице или лица, като в офертата се прилага оригинал или копие на пълномощното (заверено от участника) от представляващия дружеството.
- Предложение за изпълнение на изискванията на Възложителя, по образец – Прил. № 3;
- Ценово предложение, по образец – Прил. № 4. Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС и с ДДС.
- Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.
- Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация при спазване на ЗОП и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника може да доведе до отстраняването му.
- Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител и сканирана цялата оферта на електронен носител, в срок до 17.00 часа на датата, посочена в публичната покана, на адрес община Сопот, гр. Сопот, ул. „Иван Вазов” № 34.
- Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му.
- При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър.
- Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър на Възложителя.
- Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя като несъответстващо на изискванията.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: