ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Десислава Радева, Страшимир Страшимиров, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392357; 02 9393051, E-mail: library@parliament.bg, Факс: 02 9807258
Място/места за контакт: отдел "Парламентарна библиотека" и дирекция "Информационни и комуникационни системи"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.
Адрес на профила на купувача: http://parliament.bg/bg/publicprocurement.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка и инсталиране на система за безконтактна инвентаризация на книги за Народното събрание на Република България
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30214000, 48160000
Описание:
Компютърни работни станции
Софтуерни пакети за библиотеки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на софтуер и периферен хардуер за оборудване на едно работно място, мобилен терминал за инвентаризация, ведно със софтуер и един брой лиценз, принтер за RFID етикети, 70 000 бр. RFID етикети
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сградата на Народното събрание в София, пл. "Народно събрание" № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обществената поръчка включва:
1. Доставка на софтуер и периферен хардуер за оборудване на едно работно място за залепване и обработка на RFID етикети за книги със следните функционалности: идентификация на книгата, свързване с информацията за нея в електронния каталог и възможност за едновременен прочит на няколко етикета.
2. Доставка на мобилен терминал за инвентаризация и необходимия за работата му софтуер и един брой лиценз, който да изпълнява функция бързо търсене на определена библиотечна единица и функция бърза инвентаризация на библиотеката със скорост 20 книги в минута; да има ергономичен дизайн, като четенето на RFID етикети да се осъществява от минимум 0,50 метра; да може да съхранява информация за поне 1 млн. елемента; да е безжичен.
3. Доставка на принтер за RFID етикети, с необходимия за отпечатване софтуер – 1 бр. и консуматив за отпечатване на минимум 70 000 етикета.
4. Доставка на RFID етикети, подходящи за книги - 70 000 бр. със следните функционалности: с интегриран чип; размер, подходящ за книги; с възможност за презапис, без захранване; бели, непрозрачни, с възможност за печатане върху тях; работна честота минимум 13.56 MHz.
5. Инсталиране и интеграция на системата със съществуващата библиотечна система и счетоводен софтуер. Системният софтуер трябва да осигурява трансфер на данни между системите в стандартни файлови формати (CSV) и/или с Microsoft SQL server.
6. Обучение за работа със системата на 5 (пет) служители на възложителя и съпровождане в рамките на минимум 40 човеко-часа.
Допълнителните изисквания към изпълнението на поръчката са посочени в "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка".
Офертата се изготвя в съответствие с образеца на оферта, приложен към "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка" и е със следното съдържание:
1. Техническо предложение, в което се посочват производител, марка, модел, технически и функционални параметри на отделните компоненти.
2. Ценово предложение, в което оферентът задължително посочва:
2.1. Обща цена за изпълнение на поръчката и единични цени на отделните компоненти.
Предложената обща цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС. Цените се посочват в лева, без включен ДДС.
В единичните цени са включени всички необходими разходи за изпълнение на поръчката: стойност на компонентите на системата, доставка, опаковка и маркировка, вносни мита и такси, застраховки, инсталиране, обучение и съпровождане, техническа документация, гаранционна поддръжка и др.
2.2. Начин на плащане - плащането на цената се извършва в лева, по банков път, след представяне на оригинална фактура, в срок до пет работни дни от сключване на договора, срещу 100 % (сто процента) безусловна неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Народното събрание, със срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с един месец, но не по-късно от доставката и инсталирането на системата, констатирано с приемателно-предавателен протокол.
Към офертата задължително се прилагат документите, посочени в т. 4 от "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка".
Срокът на валидност на офертите е еднакъв за всички оференти и е 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаването им.
Срокът за изпълнение на поръчката е до два месеца, считано от датата на сключването на договора за възлагането й.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителната информация и документите, свързани с обществената поръчка, се получават всеки работен ден до 12.12.2013г., от 9:00 до 16:00 ч. на адрес: София, пл. "Княз Александър І" № 1, IV етаж, стая 405а, тел.: 02/939-24-50 и 02/939-30-69. При поискване възложителят изпраща горепосочените документи по пощата. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик от оферента или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, в сградата на Народното събрание, София, пл. „Народно събрание” № 2, отдел „Обща канцелария” – деловодство, тел. 939-23-71. Върху плика задължително се поставя надпис: „Оферта за доставка и инсталиране на система за безконтактна инвентаризация на книги за Народното събрание” и се посочват фирмата на оферента, точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: