ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Севдалина Баберкова - Директор на Детска млечна кухня, гр. Русе; Албена Добрева - ст. експерт отдел Обществени поръчки, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881725, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на хранителни продукти за Детска млечна кухня и ОССД Русе
Хранителните продукти са по групи, съгласно Закона за храните и са описани в съответнтните приложения:
Приложение № 1: Мляко и млечни продукти
Приложение № 9: Картофи и кореноплодни
Приложение № 10: Плодове пресни, нектари, плодови сокове,конфитюри и компоти
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000, 15300000, 15310000, 15500000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Картофи, преработени и консервирани
Млечни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно публикуваните на профила на купувача приложения за артикули и прогнозни количества. Посочената прогнозна стойност е сумарна за всички позиции, а по позиции предлаганите общи цени с ДДС не трябва да надвишават следните:
позиция 1 - 31 708 лв. с ДДС;
позиция 9 – 28 360 лв. с ДДС;
позиция 10 – 300 лв. с ДДС;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
складовете на домовете, ДМК - гр. Русе и Детска ясла Ново село
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изисквания към участниците:
1. Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл.101 "в" и настоящата покана .
2. Участниците следва да проучат внимателно и да спазват всички изисквания, които се съдържат в настоящата покана и приложенията към нея, публикувани на профила на купувача.
3. Всеки участник да представи само една оферта - варианти не се допускат.
4. Всеки участник има право да подаде оферта за една или повече от обособените позиции, както и за всички позиции.
II. Технически условия: Кандидатът да разполага със собствена или наета складова база, транспортни средства и необходимите разрешения.
Конкретните изисквания за всяка група храни са описани в приложенията към ценовата оферта, публикувани на профила на купувача.
Доставката на продуктите се извършва не по-късно от 30 минути от предварително уговорения седмичен график. Време за реакция при подмяна на некачествени или несъответстващи по договора артикули или допълнителни заявки максимум 1 час.
Срок за изпълнение - 8 месеца.
III. Квалификационни изисквания към кандидатите: Да притежават опит в доставката на хранителните продукти. Да имат съответните удостоверения за регистрация съгласно Закона за храните.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата се депозира в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail, описание на поръчката, съгласно раздел ІІ от настоящата публична покана, като се изписват позицията/ите за които се участва . Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции.
Минимално съдържание на офертата:
1. Списък на приложените документи;
2. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението;
3. Образец на оферта /Приложение №1;
4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка/ Приложение №2;
5. Ценово предложение/ ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност, посочена в Раздел ІІІ от настоящата покана/ Приложение № 3;
6. Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години (2010, 2011г. и 2012г.), с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от актуални препоръки за добро изпълнение/участникът следва да е изпълнил през последните 3 /три/ години минимум 1/един/ договор с предмет, сходен на предмета на обособената позиция от поръчката, за която представя оферта/.
6. Списък на наличните собствени или наети обекти, придружен от валидни удостоверения за регистрация на обектите за търговия и/или производство на храни съгл. чл. 12 от Закона за храните издадено от Българска агенция по безопасност на храните, даващи право за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва. Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копие на нотариален акт или договор за наем съобразени със срока на поръчката.
7. Списък на транспортните средства, придружен от удостоверения за регистрация на транспортно средство издадени от Българска агенция по безопасност на храните. Транспортните средства да са с валидни документи за извършване на дейността. Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копия на талони за регистрация на МПС, договори за наем /лизинг в случай, че МПС не са собственост на участника.
8. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по - малко от 90/деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: