ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Ивайло Иванов - Н-к сектор УССВТ, България 7000, Русе, Тел.: 082 881658, E-mail: mayor@ruse-bg.eu
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на 1бр. нов лекотоварен автомобил и 5 бр.автомобили втора употреба:
Обособена позиция 1
1.Бял леко товарен фургон с вътрешна преграда.-1 бр. – Приложение 1
2.Бял пикап товарен. - 2 бр. – Приложение 2
3.Лек автомобил - 2 бр. – Приложение 3
Обособена позиция 2
1.Доставка на нов лекотоварен автомобил - 1 бр. – Приложение 4
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34100000
Описание:
Моторни превозни средства
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1бр. нов лекотоварен автомобил и 5 бр.автомобили втора употреба
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията към отделните МПС са изведени в Приложения 1-4.
Изисквания към кандидатите.Квалификационни,технически и икономически:
1. Реализирани приходи от договори за доставка сходни с предмета на обществената поръчка общо за последните 3 финансови /2010, 2011 и 2012/ години не по-малко от 143 000 лв. /сто четиридесет и три хиляди лева/ без ДДС общо за двете обособени позиции, като за участие само в една обособена позиция : за ОП № 1 не по-малко от 105 000 лв. без ДДС и за ОП № 2 не по-малко от 38 000 лв. без ДДС.
3. Кандидатът да е изпълнил поне 2 договора със сходен предмет
Изисквания за качество:
Участниците в офератата си трябва да приложат описание, актуални снимки и техническото досие на автомобила, издадено от производителя, от които да се установи съответствието на оферирания модел на автомобил с изискванията на възложителя.
Всеки от доставяните автомобили трябва да бъде окомплектован съгласно чл. 139, ал.2 от Закона за движението по пътищата, пълноразмерна резервна гума, крик и комбиниран ключ за гуми, да се придружава от необходимите за регистрацията му документи, гаранционна и сервизна книжка. Доставените автомобили трябва да бъдат с доказан произход.
Всеки автомобил да бъде снабден с инструкция за управление и поддръжка на български език.
Участникът трябва да предложи срок за гаранционна поддръжка на автомобилите,както следва:
Обособена позиция 1: минимум 3 (три) месеца или 1000 (хиляда) километра пробег (което събитие настъпи по-рано), считано от датата на доставяне на автомобилите до мястото на изпълнение.
Обособена позиция 2: 3 години или 100 000 км
Срок за изпълнение на доставката : 20 календарни дни
Начин на плащане: Плащането на цената се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 10 (десет) дни от датата на доставката. Плащанията се извършват след подписване на приемо-предавателния протокол за доставените автомобили и представена оригинална фактура.
Бюджетен кредит на поръчката: 56 500 лв. с ДДС
Обособена позиция 1
1.Бял леко товарен фургон с вътрешна преграда-1 бр.– Приложение 1– до 10 000 лв.с ДДС
2.Бял пикап товарен. - 2 бр. – Приложение 2 – до 14 000 лв. с ДДС (за 2 бр.)
3.Лек автомобил - 2 бр. – Приложение 3 – до 16 000 лв. с ДДС (за 2 бр.)
Обособена позиция 2
1.Доставка на нов лекотоварен автомобил - 1 бр. – Приложение 4 – до 16 500 лв.с ДДС
Участниците могат да подават оферти за една или повече обособени позиции.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съгласно чл.101в от ЗОП офертата на всеки участник трябва да съдържа най-малко:
- данни за лицето, което прави предложението – Образец № 1;
- техническо предложение за изпълнение на изискванията по чл.101б, ал.1, т.3 от ЗОП (изискванията на възложителя за изпълнение на поръчката) - Образец № 2;
- ценово предложение - Образец № 3;
- оферта и срок на валидност - Образец № 4.
Представят се и следните документи:
- копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЕИК се удостоверява с представяне на удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенция по вписванията, Търговски регистър или извадка (разпечатка) от страницата на търговския регистър или с декларация в свободен текст, в която се посочва ЕИК на участника), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;
- декларация, съдържаща информация за оборота от доставки сходни с предмета на обществената поръчка, за последните три години /2010, 2011 и 2012г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
- декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012г.), включително стойностите, датите и получателите.
Участникът следва да е изпълнил минимум 2 договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка - доказва се с представяне на копия на договори, приемо-предавателни протоколи, референции или други документи, доказващи изпълнението на доставките.
Място за получаване на оферти: Община Русе, пл."Свобода" 6, Информацонен център, гише "Обществени поръчки". Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик.Офертата трябва да бъде получена от Възложителя на посочения адрес, не по-късно от деня и часа, посочени в поканата. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите са за сметка на участника. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника.;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: